Pokaż wyniki od 1 do 20 z 201

Wątek: Nosidlo Kibi

Mieszany widok

  1. #1
    Chustoguru Awatar petisu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miejscowość
    Zielona Góra
    Posty
    8,828

    Domyślnie

    Wiecie co to sprzedaż bezrachunkowa? Wiecie, że spółki cywilnej nie znajdziecie w rejestrze, jedynie jej wspólników?
    Sprawa nie dotyczy wadliwego nosidła, ale nosidła użytkowanego od ładnych kilku miesięcy, nie jestem w stanie fizycznie zmusić producenta do odpowiedzi na maile, mogę go jedynie systematycznie nękać. Zaproponowałam przesłanie swojego karabinczyka, ale to ewidentnie nie zadowala klientki. I nie, sklep noe istnieje, istnieje firma, a ja mam jeszcze trochę rzeczy w szafie, nigdzie się nie reklamuję.
    www.gugu-gaga.pl chusty Didymos i nosidła KiBi
    gugu-gaga.pl na Facebooku

    Łucja 23.03.06.&Milana 10.06.09.&Marshall 11.03.14.

  2. #2
    Chustofanka
    Dołączył
    Mar 2015
    Miejscowość
    Śląsk
    Posty
    463

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez petisu Zobacz posta
    Wiecie co to sprzedaż bezrachunkowa? Wiecie, że spółki cywilnej nie znajdziecie w rejestrze, jedynie jej wspólników?
    Sprawa nie dotyczy wadliwego nosidła, ale nosidła użytkowanego od ładnych kilku miesięcy, nie jestem w stanie fizycznie zmusić producenta do odpowiedzi na maile, mogę go jedynie systematycznie nękać. Zaproponowałam przesłanie swojego karabinczyka, ale to ewidentnie nie zadowala klientki. I nie, sklep noe istnieje, istnieje firma, a ja mam jeszcze trochę rzeczy w szafie, nigdzie się nie reklamuję.
    Myślę, że najwięcej kwasu narobił brak kontaktu na początku. Czechy są w Unii Europejskiej. Można się zwrócić do jakiejś instytucji skoro producent tak działa? Jest jakaś gwarancja na nosidła? Bo też bez gwarancji to nic nie da się zrobić.

    EDIT: Jak sprzedawczyni mówi, nosidło było używane kilka miesięcy. Jeśli nie ma gwarancji na produkt to nie można go zwrócić jako wadliwego po takim czasie, tylko reklamować na podstawie gwarancji.
    Ostatnio edytowane przez Wifee ; 15-04-2017 o 13:52

  3. #3
    dianek
    Guest

    Domyślnie

    Domyślnie w UE jest 2 lata gwarancji na towar.
    odsyłam po podstawowe informacje na tą stronę: http://europa.eu/youreurope/business.../index_pl.htm# (aktualizacja sprzed miesiąca więc dobre dane + kilka innych przydatnych gdzie szukac pomocy)


    Isolt, jeśli sklep w którym kupowałaś nie jest oficjalnym dystrybutorem na terenie PL i nie ma własnych warunków gwarancji to musisz uderzać bezpośrednio do producenta. A ten jeśli na maile nie odpisuje - polecam rzecznika praw konsumenta, oni na prawdę bardzo pomagają.

  4. #4
    Chustoguru Awatar Isolt
    Dołączył
    Sep 2013
    Miejscowość
    Warszawa- Żoliborz
    Posty
    7,928

    Domyślnie

    tylko czy polski rzecznik praw kosuymenta bedzie mogl cos zrobic w czechach?

    bardzo mnie dziwi to, ze Kibi nie ma zadnych wlasnych procedur gwarancyjnych. wydaje sie, ze to jedna z podstawowych rzeczy, jakie powinni miec zapisane w swoim regulaminie - krok po kroku, co sie robi w przypadku gwarancji, reklamacji czy zwrotu.

    co do karabinczyka - ja sama go sobie nie wszyję, bo 1. nie potrafię, 2. to już chyba całkiem przekreśla jakąkolwiek gwarancję, prawda? to chyba nie na tym powinno polegać.

    Wifee- ja nie chce go zwracać, ja go chcę naprawić! chcę mieć działające, bezpieczne nosidło dla dzieci.


    p.s. Tula załatwia takie sprawy zupełnie inaczej - ich customer experience to powinien byc wzor do nasladowania przez wszystkie firmy i sklepy internetowe.
    Ignaś 07.2013
    Marynia 03.2015
    Hela 03.2018

    BLW = Bobas Lubi Wypaćkanie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •