Strona 8 z 8 PierwszyPierwszy 12345678
Pokaż wyniki od 141 do 160 z 201

Wątek: Nosidlo Kibi

Mieszany widok

  1. #1
    Chustofanka
    Dołączył
    Mar 2015
    Miejscowość
    Śląsk
    Posty
    463

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez petisu Zobacz posta
    Piszę po raz trzeci i bardzo proszę, żebyście przeczytały: zaproponowałam zwrot pieniędzy!!!!!
    W takim razie po twojej stronie zawsze było wszystko ok. Isolt zaś wolała naprawę ale skoro nie jest możliwa naprawa u producenta a naprawa przez osoby trzecie mogłaby stworzyć ew. zagrożenie podczas noszenia to w sumie jedyne co może zrobić teraz Isolt to przystać na propozycję petisu albo naprawić towar na swoją odpowiedzialność przysłanym karabińczykiem.

  2. #2
    Chustodinozaur Awatar franada
    Dołączył
    Sep 2012
    Miejscowość
    BB
    Posty
    17,299

    Domyślnie

    Isolt, to weź zwrot pieniędzy i kup inne nosidło.
    "Szczęście dla ludzkości, że nie możemy zmusić dzieci, by ulegały wpływom wychowawczym i dydaktycznym zamachom na ich zdrowy rozum i zdrową ludzką wolę." J. Korczak

  3. #3
    Chustoguru Awatar petisu
    Dołączył
    Oct 2007
    Miejscowość
    Zielona Góra
    Posty
    8,828

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Wifee Zobacz posta
    W takim razie po twojej stronie zawsze było wszystko ok. Isolt zaś wolała naprawę ale skoro nie jest możliwa naprawa u producenta a naprawa przez osoby trzecie mogłaby stworzyć ew. zagrożenie podczas noszenia to w sumie jedyne co może zrobić teraz Isolt to przystać na propozycję petisu albo naprawić towar na swoją odpowiedzialność przysłanym karabińczykiem.
    Napisali, że się odezwą, niestety trwa to długo i nie mam pewności co z tego wyniknie.
    www.gugu-gaga.pl chusty Didymos i nosidła KiBi
    gugu-gaga.pl na Facebooku

    Łucja 23.03.06.&Milana 10.06.09.&Marshall 11.03.14.

  4. #4
    Chustofanka
    Dołączył
    Mar 2015
    Miejscowość
    Śląsk
    Posty
    463

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez petisu Zobacz posta
    Napisali, że się odezwą, niestety trwa to długo i nie mam pewności co z tego wyniknie.
    Tak. Najbardziej mi Ciebie szkoda. Bo to przecież nie Twoja wina jest. Miejmy nadzieję, że się to rozwiąże

  5. #5
    Chustoguru Awatar AlicjaR
    Dołączył
    Dec 2015
    Miejscowość
    Żywiec
    Posty
    6,622

    Domyślnie

    Petisu, ja rozumiem Twoje rozgoryczenie, bo od lat prowadzę działalność handlową i też nie raz borykałam się z brakiem wsparcia producentów w sprawach reklamacyjnych. No cóż, tak już jest, że ciężar i koszt często spada na sprzedawcę, trzeba niestety mieć to wliczone w koszty działalności. Na pewno się z Isolt dogadacie, jeśli nic się nie uda załatwić u producenta, to niestety świadczy tylko na jego niekorzyść.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •