Strona 14 z 19 PierwszyPierwszy ... 4678910111213141516171819 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 280 z 371

Wątek: Gałązki z jedwabiem

  1. #261
    Chustoguru Awatar mamaslon
    Dołączył
    Dec 2010
    Miejscowość
    WLKP
    Posty
    6,033

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez anse Zobacz posta
    Dokladnie taka sama sytuacje mialam dzis! Za Euro polowalam!
    Nic sie mi nie zawieszalo, bo nie bylo kategorii "Branches"!
    osz kurczaczki, a tego to ja juz w ogole nie ogarniam
    hmmm
    Kruszynka 2010
    Doradca Akademii Noszenia Dzieci
    LULAMY Akademia Chustonoszenia
    Specjalistka od metody karmienia dzieci- BLW (Bobas Lubi Wybór), Certyfikowany uczestniczka szkolenia z BLW prowadzonego przez Gill Rapley.
    BabyLedWeaning
    oraz Stowarzyszenie Poznań w Chuście
    moje zwierzaki i

  2. #262
    Chusteryczka Awatar Kamila
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    Sztokholm
    Posty
    2,562

    Domyślnie

    dobrze że teraz a nie przy jaskółkach winnych ta awaria bo by drakońskie sceny były na forach
    ano... ufff!
    Marcel 3 lata

  3. #263
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    a ja dopiero teraz zobaczyłam skład, to 40% silku chyba żadna nati tyle nie miała
    Bianka 04-09-2010

  4. #264
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    no, wyjątkowe chusty
    ciekawe, co się działo
    2 + 7 (2005-2018)

  5. #265
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Zuzolcia Zobacz posta
    mnie się też zdarzyło i mysle ze większości
    No, sorry, mi się nie zdarzyło kupić i olać...

    Serwer mam zagramaniczny i też nic nie widziałam w I gat. A w okazje nie zaglądałam
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  6. #266
    Chustomanka Awatar randia
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    688

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    30-50% "zamówień" to czysta zabawa w polowanie na chustę, totalnie puste zamówienia. Te osoby nawet się potem do nas nie odzywają, nie odpowiadają na maile. Po jakimś tygodniu zamówienia widmo są anulowane, chusty wracają na stronę i wiszą nierzadko wiele miesięcy. Tak było z 80% naszych zimowych nowości. Na tej podstawie my szacujemy, że popyt wcale nie jest taki jak to wynika z "momentów polowań". Też bym wolała, żeby chusty były zamawiane tylko przez osoby, które naprawdę chcą używać chustę.
    Nie rozumiem, regulamin na Państwa stronie brzmi "Na płatność za zamówienie lub kopię potwierdzenia zapłaty czekamy do pięciu dni roboczych. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane."
    Sami ustalili Państwo takie zasady, a teraz Państwo narzekają, że klienci postępują zgodnie z regulaminem? Nie ma mowy o żadnej prośbie o informowaniu o rezygnacji, raczej o automatycznym usuwaniu zamówień przez sklep. Nie zauważyłam też, żeby 6 dnia po "polowaniu" pojawiało się tak dużo chust.
    Nie wydaje mi się też, żeby to, że źli klienci nie płacą za chusty i nie odpisują na maile, miało znaczenie w kontekście nieustannych problemów z kupowaniem produktów w sklepie wynikających m. in. ze źle działającego serwera czy też sposobu prowadzenia sprzedaży.

  7. #267
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    teraz to mi trochę nawet szkoda, bo dla samego składu bym kupiła

    ciekawe jaka cena była?
    Bianka 04-09-2010

  8. #268
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    No, sorry, mi się nie zdarzyło kupić i olać...
    mi też nie

    Cytat Zamieszczone przez randia Zobacz posta
    Nie rozumiem, regulamin na Państwa stronie brzmi "Na płatność za zamówienie lub kopię potwierdzenia zapłaty czekamy do pięciu dni roboczych. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane."
    Sami ustalili Państwo takie zasady, a teraz Państwo narzekają, że klienci postępują zgodnie z regulaminem? Nie ma mowy o żadnej prośbie o informowaniu o rezygnacji, raczej o automatycznym usuwaniu zamówień przez sklep.
    .
    no ale chyba chodzi też o jakieś podstawy wychowania? Jak jesteś zarejestrowana do lekarza specjalisty i wiesz, że nie pójdziesz, to też nie dzwonisz? Moim zdaniem to takie podstawy sv
    2 + 7 (2005-2018)

  9. #269
    Chustomanka Awatar randia
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    688

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Olapio Zobacz posta
    moze randia kupila za euro?
    Nie, nie kupiłąm za Euro tylko normalnie. Moja się jakoś podświetliła.

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Chusty są wcześniej zapowiadane, więc czasu na refleksję trochę jest. Poza tym po zakupie też można się odezwać, że się jednak chusty nie weźmie. To trochę brak szacunku do innych forumek i do nas też, że się bezsensownie blokuje chustę.
    Postępowanie zgodnie z zasadami jakie Państwo ustalili nie wydaje mi się brakiem szacunku.
    Obwinianie klientów za to, że ten system sprzedaży nie działa nie wydaje mi się też specjalnym wyrazem szacunku firmy do klientów.
    W szczególności, że trwa to już jakiś czas, a Państwo nie zrobili nic, żeby ten system zmienić z korzyścią dla klientów.

  10. #270
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kista1 Zobacz posta
    ale jaskółek winnych chyba nikt nie odwołał
    Jaskółki były jedynym wyjątkiem w tej materii od pół roku. Aż się tu dziwiłyśmy, że to jedyny limit od wielu miesięcy, który nie był odwoływany i wpłaty przychodziły natychmiast. Lilie, Paprocie, Mea, Honsiu, Gałązki - wszystkich tych chust "utkaliśmy za mało", a potem wisiały i wisiały, część wisi do dziś.
    Nie pisaliśmy nic publicznie do tej pory, że jest to uciążliwe, więc potrafię zrozumieć osoby, którym się to zdarzało. Osobiście mi to nie przeszkadza, że po tygodniu od wypuszczenia nowości trzeba dokonać małego remanentu. Tylko te żale do nas, że "tkamy za mało" mocno mnie stresują.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  11. #271
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Bianka 04-09-2010

  12. #272
    Chusteryczka Awatar taniuka
    Dołączył
    Aug 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    2,969

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    No, sorry, mi się nie zdarzyło kupić i olać...
    mnie też


    coś jednak musiało się dziać ze sklepem... a wiadomo po ile były te gałązki? (randia, zdradzisz ile Twoja kosztowała?)
    marzec 2010 i kwiecień 2013

  13. #273
    Chustomanka
    Dołączył
    Sep 2008
    Miejscowość
    USA
    Posty
    754

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kista1 Zobacz posta
    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Jesli chodzi o brak odpowiedzi na maile to moge wtracic trzy grosze, bo mnie to dotyczylo. A chodzilo o ich blokade serwera, z ktorego wysylalam maile do NB. Zalozylam maila na interii i problem braku komunikacji sie skonczyl.
    Corcia 09.07.2006 i Syneczek 30.06.2008

  14. #274
    Chusteryczka Awatar mamaLiKa
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    sercem na Ursynowie ;)
    Posty
    1,791

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez anse Zobacz posta
    Jesli chodzi o brak odpowiedzi na maile to moge wtracic trzy grosze, bo mnie to dotyczylo. A chodzilo o ich blokade serwera, z ktorego wysylalam maile do NB. Zalozylam maila na interii i problem braku komunikacji sie skonczyl.
    Ja akurat serwera nie zmieniałam i jak wcześniej Nati mi odpowiadało na maile, to teraz czekam już trzeci dzień na odpowiedź (zresztą w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji) i cisza, więc to chyba nie zawsze kwestia serwera



  15. #275
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Exclamation

    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  16. #276
    Chustomanka
    Dołączył
    Sep 2008
    Miejscowość
    USA
    Posty
    754

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mamaLiKa Zobacz posta
    Ja akurat serwera nie zmieniałam i jak wcześniej Nati mi odpowiadało na maile, to teraz czekam już trzeci dzień na odpowiedź (zresztą w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji) i cisza, więc to chyba nie zawsze kwestia serwera
    To zmienia zupelnie postac rzeczy...
    Corcia 09.07.2006 i Syneczek 30.06.2008

  17. #277
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kista1 Zobacz posta
    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Nie jest to dobre wychowanie, ale niestety pomimo naszych reakcji zdarzało się pewnej osobie, która nie będzie już długo pracować w Natibaby. Niezależnie od tego, kto będzie obsługiwał wysyłki i maile, lepiej będzie dla wszystkich, jeśli chusty będą kupowane przez osoby zainteresowane.

    Ogólny wniosek jest taki, żeby się nie stresować, bo pewnie za kilka dni te gałązki będą ciągle jeszcze dostępne.

    A 40% jedwabiu będzie jeszcze sporo.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  18. #278
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    Hurra!
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  19. #279
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    A to dobry pomysł.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  20. #280
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    ... trzeba tylko wcielić w życie...

    To jak, od kiedy otwarcie o 14.00?
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •