Pokaż wyniki od 1 do 20 z 556

Wątek: MałeMe (aktualnie Milovia)

Mieszany widok

  1. #1
    Chustomanka
    Dołączył
    Sep 2012
    Miejscowość
    Gdynia
    Posty
    562

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Martulec Zobacz posta
    O jej, tak Ci napisali - nieładnie, jakiś niesmak to we mnie wzbudziło.


    Właśnie podbijają, może dlatego rodzimy rynek przestaje być wart dbania o niego.

    Mimo wszystko mam mieszane uczucia, moim zdaniem nie musieli uznać reklamacji, ale bardzo elegancko byłoby gdyby to jednak zrobili. Zgadzam się z Pat ze swój towar bez problemu powinni rozpoznać, ale jak daleko ma iść ta rękojmia? Dożywotnia gwarancja, na pieluchę bez dowodu zakupu... Z drugiej strony skoro Pan na forum zagląda, to wie, że smrodek poszedł w eter - i to taka krótkowzroczna polityka, bo mogli agacie89 dać rabat na kolejny zakup, albo jakiś niewielki gratisik,ona byłaby usatysfakcjonowana, ich by to niewiele kosztowało, i nie wzbudziliby niesmaku u części swych klientów.
    We mnie okropny niesmak budzą odpowiedzi i podejście. Nie żądałam wyłącznie by dali mi w zamian nową pieluszkę, ale zakup za dopłatą albo rabat sprawiłby ,że poczułabym się ok. Bez urazy ,ale zainwestowałam u nich dużoooo kasy, bo mam ok 10 ich pieluszek i chętnie w tym momencie dowiedziałabym się jaki dają okres "gwarancji" na pul, bo na taką stratę to średnio mogę sobie pozwolić. A tak to poczułam się jak tani wyłudzacz .. szkoda tylko, że takie super pieluszki są słabo reprezentowane . Bo z produktu jestem zadowolona bardzo, ale jako klientka w ogóle.
    Ostatnio edytowane przez _agata89 ; 26-03-2013 o 18:30

  2. #2
    Chusteryczka Awatar Martulec
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    2,625

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez _agata89 Zobacz posta
    We mnie okropny niesmak budzą odpowiedzi i podejście. Nie żądałam wyłącznie by dali mi w zamian nową pieluszkę, ale zakup za dopłatą albo rabat sprawiłby ,że poczułabym się ok. Bez urazy ,ale zainwestowałam u nich dużoooo kasy, bo mam ok 10 ich pieluszek i chętnie w tym momencie dowiedziałabym się jaki dają okres "gwarancji" na pul, bo na taką stratę to średnio mogę sobie pozwolić. A tak to poczułam się jak tani wyłudzacz ..
    No właśnie,niefajne, zakładać z góry ze klient wyłudzacz i na pewno sam złym traktowaniem popsuł produkt


Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •