sprawdź moze jest tylko na andlojęzycznej wersji strony![]()
sprawdź moze jest tylko na andlojęzycznej wersji strony![]()
Żona Damiana. Matka Róży
(28.10.2009), Anieli
(1.03.2011) i Łucji
13.06.2013
Doradca Akademii Noszenia Dzieci
czy ceny nie są "trochę wyższe"
w zasadzie nielegalne, paragon fiskalny sprzedawca musi wydać, chyba ze się nie boi skarbówki
powyżej 40 tys zł sprzedaży rocznie musi być kasa fiskalna
a według mnie przesadzacie dziewczyny, jsk ktoś poszuka to i znajdzie co go interesuje, dla mnie ok
Większość niezadowolenia na forum wynikała do tej pory z błędów sklepu, który sprzedawał więcej niż było na stanie. Było o tym wiele wątków. Przy wielu nowościach było np. tak, że ok. 30 osób "kupiło" chustę, której nie było, zapłaciło, a potem dowiadywało się, że niestety nie ma tej chusty. Niestety, większość sklepów internetowych tak działa, że pozwala na dodanie o koszyka tego samego produktu wielu osobom. Jak to nam romantycznie tłumaczył jeden informatyk z takiej firmy produkującej te sklepy internetowe, "niemożliwe, żeby kilka osób kupowało ten sam produkt jednocześnie". Problem polegał u nas na tym, że faktycznie przy niektórych limitach tak się działo, że kilkadziesiąt osób kupowało chusty w tej samej chwili. Nowy sklep nie jest idealny, ale jako jeden z nielicznych ma funkcję aktualizowania stanu magazynowego w momencie potwierdzenia zamówienia. To ważna uwaga dla osób (także z tego wątku), które regularnie kupują u nas chusty, że po dodaniu do koszyka może się okazać, że system na końcu przy potwierdzaniu zamówienia poinformuje, że chusty już nie ma, czyli postąpi prawidłowo - uniemożliwi zakup sprzedanej w międzyczasie chusty. Jeśli mogę coś doradzić, to warto zatem mieć swojego logina z pełnymi danymi do wysyłki itd., żeby nie tracić potem czasu na wypisywanie danych. Część z Was wczoraj wpisała tylko swojego maila bez innych danych. Angielskojęzyczne osoby, które się wczoraj zalogowały, wpisywały wszystkie dane. Za chwilę będzie jakiś limit i te dziewczyny z zagranicy kupią przez to szybciej niż Wy i będzie pełno pretensji na forach, że to nasza wina i naszej polityki.
Co do kategorii "nowości", to jej nigdy u nas nie było, teraz też nie ma. Może będzie później, ale póki co musimy się przyzwyczaić do nowego sklepu jako całości, bo zmienia on w ogóle styl pracy dziewczynom.
a ja życzę powodzeniafajnie że są ulepszenia
![]()
K mama Kulki i Kropki
„Gdy dziecku dajesz książkę, zbroisz jego serce, a duszy jak ptakowi światłe przynosisz skrzydła”.
Nareszcie po zmianie strony zmienił się też sklep - wygląda fajnie, gratuluję
W chustach nosi mnóstwo osób, na forum jest tylko pewien ich procent i nie każdego obchodzą przepychanki. Malkontenci znajdą się zawsze. Przeciętny nosiciel da sobie radę i kupi co będzie chciał![]()
Basia 29/08/2009Jacuś 15/08/2012
Bycie położną grozi tym, że pęknie ci serce, ale to nic złego,
ponieważ wydostanie się w ten sposób mnóstwo miłości.
Staniesz się dzięki temu lepszą położną. [Stephen, mąż Iny May Gaskin]
Aż założyłam konto, żeby sprawdzić jak jest z tym adresem - rzeczywiście, prosiłoby się o to, żeby istniała możliwość wpisywania adresu od razu przy zakładaniu konta, a nie dopiero potem, jeśli się w ogóle taką możliwość zauważy pod hasłem "dane bilingowe". Może w wersji angielskiej jakoś wyraźniej widać gdzie ten adres należy wpisać, może angielska nazwa jest bardziej czytelna od polskiej (np. merlin ma określenie "adres na fakturze")?
żona TEGO Jaśka
mama julówny (styczeń 2009), julińskiego (sierpień 2010), julowego (luty 2013) i julinka (kwiecien 2018)
Chcialam zapytac czemu, wybierajac opcje wysylki do USA, nie jest odliczany vat?
A nowy sklep podoba mi sie duzo bardziej niz poprzedni.
Corcia 09.07.2006 i Syneczek 30.06.2008
chciałam tylko odnośnie paragonu napisać... zamawiałam dwa razy w natibaby i paragony dostałam (przynajmniej za drugim razem, za pierwszym chyba też - skleroza)
nowa wersja fajna, stara też była ok (ja to ostatnio jakoś mało wymagająca jestem, jeśli o szatę graficzną sklepów chodzi), ale zaglądam do sklepu codziennie niemal, pooglądać sobie choćby, więc na pewno przyciąga
(a może to chusty przyciągają
)
http://kachaskowo.blogspot.com
a najlepsze me dzieła: Michał 06-06-2007 i Klaudia 17-09-2011
bociany dzieci nie noszą, ja tak(zapożyczone z nosime.sk)
Przydal by sie porzadek maly w sklepie. Wg mnie np w okazjach tak jak w glownej ofercie: przegrodki na kategorie zawartosci - welna, konopie, len, bawelna itd. Zaczyna sie robic nieczytelnie. Ale to moze tylko moje subiektywne spostrzezenie?
I zakładka nowości by się przydała.
Poza tym, jak się wejdzie w okazje cenowe to widać wszystkie chusty po prawej stronie po wejściu w podkategorię, a nie w okazjach już tak nie ma, jak się wchodzi np na chusty z wełną to się pojawiają tylko kategorie i dopiero po wejściu w odpowiednią widać chusty, a powinno być tak, że jak kliknę na wełnę, to mam widoczne wszystkie chusty.
Kruszynka 2010
Doradca Akademii Noszenia Dzieci
LULAMY Akademia Chustonoszenia
Specjalistka od metody karmienia dzieci- BLW (Bobas Lubi Wybór), Certyfikowany uczestniczka szkolenia z BLW prowadzonego przez Gill Rapley.
BabyLedWeaning
oraz Stowarzyszenie Poznań w Chuście
moje zwierzaki i