Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 44

Wątek: kupiłam chustę i jej nie zobaczyłam :(- problem z Ellevillem

  1. #21
    demona
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MonikaK Zobacz posta
    Czyli wychodzi że ich zdaniem to na mnie jest odpowiedzialność że nie doszło????
    Ich zdanie jest mało ważne w tym wypadku. Jeśli towar nie doszedł pp zwraca kase Mogli nie oferować tanszej przesylki.

  2. #22
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    uffff. To mi ulżyło. Znaczy mogę napisac na pp że minęło te 6 tyg a chusty dalej nie mam i wnioskować o zwrot kasy tak??
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  3. #23
    Chustoholiczka Awatar nemhain
    Dołączył
    May 2009
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    3,501

    Domyślnie

    To nie ma znaczenia czy przesyłka polecona czy nie, płaciłaś PP i nie daj się zastraszyć, towar nie dotarł i PP powinien zablokować pieniądze.



  4. #24
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez demona Zobacz posta
    Ich zdanie jest mało ważne w tym wypadku. Jeśli towar nie doszedł pp zwraca kase Mogli nie oferować tanszej przesylki.
    Cytat Zamieszczone przez nemhain Zobacz posta
    To nie ma znaczenia czy przesyłka polecona czy nie, płaciłaś PP i nie daj się zastraszyć, towar nie dotarł i PP powinien zablokować pieniądze.
    dzięki dziewczyny
    W takim razie dziś napiszę na pp i poproszę o zwrot kasy dzięki za wsparcie
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  5. #25
    demona
    Guest

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MonikaK Zobacz posta
    uffff. To mi ulżyło. Znaczy mogę napisac na pp że minęło te 6 tyg a chusty dalej nie mam i wnioskować o zwrot kasy tak??
    W ciagu 45 dni od otwarcia sporu (chyba - to sprawdz) musisz przekształcic spor w roszczenie. Jeśli tego nie zrobisz - szansa na zwrot kasy przepada.
    Ostatnio edytowane przez demona ; 04-05-2011 o 16:36

  6. #26
    Chustonoszka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    95

    Domyślnie

    Mi w pozytywnym rozwiazaniu problemu z Ellevillem pomogla rada nemhain - bombardowac mailami!

    Pisalam je dlugie, upierdliwe ale b. grzeczne.

    Uzywalam zwrotow typu "I understand that....but...."

    "I am sorry about your problem with the factory but..."

    a jak dostalam druga wadliwa chuste to nawet im napisalam ze "I am speechless!"

    Ale zawsze grzecznie (i twardo jednoczesnie) pisalam tak, zeby bylo jasne ze nierozwiazanie problemu nie wchodzi w rachube

    Na koniec po prostu dalam im mozliwosc oddania mi kasy i tyle, ale woleli mi wyslac chuste po raz trzeci

    trzymam kciuki aby Wam tez sie udalo!!!
    Ostatnio edytowane przez happymum ; 04-05-2011 o 16:34 Powód: literowki

  7. #27
    demona
    Guest

    Domyślnie

    Mam takie przemyslenia w zwiazku z tym: te chusty musza byc naprawdę malo warte (tanie w produkcji) jesli ryzykuja wysłaniem ich zwykłym listem i wymieniaja w nieskończoność;(

  8. #28
    Chustonoszka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    95

    Domyślnie

    demona, no na mnie to duzo nie zarobili (chusta kupiona w promocji dwokrotnie wymieniana), jesli w ogole cokolwiek, po odjeciu kosztow wysylki chyba zostaja grosze

  9. #29
    Chustonoszka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    95

    Domyślnie

    Ale ich chusty sa kurcze LADNE i chyba to ich ratuje

  10. #30
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    happymum dzięki
    mi tak ciśnienie podnieśli, że w końcu im M odpisał... Bardzo stanowczo...
    Ale.. no będę raczej przez pp stawiała, bo ich mam już dosyć...
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  11. #31
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    po prostu na całą sprawę!
    Szczerze współczuję problemów i nerwów. I współczuję dziewczynom, które "normalnie" z nimi współpracują i sprowadzają chusty, bo pewnie też im się zdarzają takie "kwiatki"
    2 + 7 (2005-2018)

  12. #32
    Chustoguru Awatar Olapio
    Dołączył
    Apr 2009
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    7,958

    Domyślnie

    ja tez wspolczuje bardzo
    i dziewczynom wspolpracujacym z ellevillem rowniez
    dla mnie to nie do pomyslenia, takie traktowanie klienta
    nie mowiac ze ellevill za chusty pierwszego gatunku uwaza takie, ktore w innych firmach by byly traktowane jako wadliwe

    ja elleville kupuje juz tylko z drugiej reki lub ze sklepu, ale te co sa na stanie i dziewczyny przed sprzedaza moga je dla mnie obejrzec

  13. #33
    Chusteryczka
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,769

    Domyślnie

    ze względu na sposób prowadzenia interesu, podziwiam elleville tylko na obrazkach. szkoda słów kasy i nerwów. po prostu dno i metr mułu.
    K. 2009M. 2012

  14. #34
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    ja wiem że bezpośrednio od nich nie kupię już NIC.
    Kurcze sama mam firmę i NIE WYOBRAŻAM sobie takiego traktowania klienta
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  15. #35
    Chustoholiczka Awatar nemhain
    Dołączył
    May 2009
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    3,501

    Domyślnie

    Jakieś optymistyczne wieści?



  16. #36
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    żadnych pp milczy, ellevill także...
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  17. #37
    Chustonoszka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    95

    Domyślnie

    Kiedy ostatni raz do nich pisalas?

    Jesli minelo juz pare dni/tydzien, wyslij maila typu "nie dostalam jeszcze zadnej odpowiedzi, czy moge prosic o jakas decyzje?" itp.

    Bombarduj ich grzecznymi i upierdliwymi mailami

  18. #38
    Chustoguru Awatar MonikaK
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    8,388

    Domyślnie

    Pisałam 4 dni temu, tyle, że przekształciłam na pp spór w żądanie i czekam bardziej na odp pp..
    Ignacy 2009, Antoni 2011, Szymon 2014, Józek 2016, Franciszek 2018... fasolka 2020

    https://manymum.blogspot.com/

  19. #39
    Chusteryczka Awatar ovejablanca
    Dołączył
    May 2010
    Miejscowość
    Opole
    Posty
    1,559

    Domyślnie

    kurczę, strasznie to przykre
    aż mi sięw głowie nie mieści że można tak potraktować klienta :/




  20. #40
    Chusteryczka Awatar marcy
    Dołączył
    Mar 2009
    Miejscowość
    Bielsko-Biała
    Posty
    1,927

    Domyślnie

    Nie do pomyślenia, takie traktowanie klienta... Właśnie sięzastanaiałam nad nabyciem 1 zary, ale takie traktowanie klienta nie zacheca do zakupów...
    Alex 2008, Adaś 2010, Emma i Tymon 5/01/2014

    Doula/ Certyfikowany Doradca Laktacyjny/Doradca noszenia po kursie ClauWi



Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •