Zobacz pełną wersję : pieluszki dla majowego noworodka
ania_przyszłamama
14-04-2012, 10:09
witam. Pod koniec maja zostanę mamą i od początku chcę używać wielorazówek. Co polecacie dla noworodka, uwzględniając że musi przetrwać w tym letnie upały? Kupiłam już kilka pieluszek:
-gatki storchenkinder rozmiar S (nie wiem czy to dobry wybór, wydają mi się takie grubaśne na lato)
-otulacz blueberry najmniejszy rozmiar
-otulacz wełniany tetro(myślę, że jest o wiele za duży a z tyłu ma ogromną gumę, co mnie nie cieszy)
-kieszonkę happy flute( ona wydaje mi sie najbardziej delikatna)
-otulacz flip(myślę, że to dobry zakup)
Czy dobrze zrobiłam kupując je?
Jakie inne pieluszki bedą dobre na lato? Może sama formowanka, bez otulacza? Proszę o radę, wiem, że mamy które tutaj piszą są dobrze zorientowane w temacie, a ja na razie jestem zielona.
ewaibartek
14-04-2012, 10:33
ja bym na twoim miejscu zakupiła maciupkie formowanki,ja mam akurat 4 sztuki handmade i sa super,dzieć bedzie sobie w nich leżał w razie upałow(to mu wystarczy)
a na to flip w razie potrzeby
zakupiłabym jeszcze rozmiarowe otulacze ze 2 sztuki,zeby było wygodniej, np ja wziełam z tego watku nr 22 http://chusty.info/forum/showthread.php?t=77263 wydaja sie fajne i na pewno gumka na pleckach jest niewielka i wygodna
poza tym tetra muslinowa i np prefoldy bambusowy puch pupeko :)
to akurat jest moja wersja na pieluchowanie noworodka na którego niecierpliwie czekam :)
Wiewiórka
14-04-2012, 10:41
zgadzam się zprzedmówczynią. mi się wełniak tetro sprawdził przy noworodku (ale z ręczniczkami krama z ikei i frotkami kikko) nie z oryginalną wkłdką
my tez bedziemy pieluchowac majowego maluszka.
mamy gatki disany, ale wlasnie wydaja sie grube.
kilka pulowych otulaczy IMSE VIMSE, bambino mio sa super zgrabne i malutkie.
do tego najmniejszy otulacz cottom bottom czy jak mu tam. Kilka formowanek, ale wszystkie, nawet te najniejsze wydaja mi sie duze, wiec zobaczymy.