Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: pieluszki dla majowego noworodka

Domyślnie pieluszki dla majowego noworodka

witam. Pod koniec maja zostanę mamą i od początku chcę używać wielorazówek. Co polecacie dla noworodka, uwzględniając że musi przetrwać w tym letnie upały? Kupiłam już kilka pieluszek:
    -gatki storchenkinder rozmiar S (nie wiem czy to dobry wybór, wydają mi się takie grubaśne na lato)
    -otulacz blueberry najmniejszy rozmiar
    -otulacz wełniany tetro(myślę, że jest o wiele za duży a z tyłu ma ogromną gumę, co mnie nie cieszy)
    -kieszonkę happy flute( ona wydaje mi sie najbardziej delikatna)
    -otulacz flip(myślę, że to dobry zakup)
    Czy dobrze zrobiłam kupując je?
    Jakie inne pieluszki bedą dobre na lato? Może sama formowanka, bez otulacza? Proszę o radę, wiem, że mamy które tutaj piszą są dobrze zorientowane w temacie, a ja na razie jestem zielona.

Chusteryczka Awatar ewaibartek
    Miejscowość
    Warszawa-Bródno

Domyślnie

ja bym na twoim miejscu zakupiła maciupkie formowanki,ja mam akurat 4 sztuki handmade i sa super,dzieć bedzie sobie w nich leżał w razie upałow(to mu wystarczy)
    a na to flip w razie potrzeby
    zakupiłabym jeszcze rozmiarowe otulacze ze 2 sztuki,zeby było wygodniej, np ja wziełam z tego watku nr 22 http://chusty.info/forum/showthread.php?t=77263 wydaja sie fajne i na pewno gumka na pleckach jest niewielka i wygodna
    poza tym tetra muslinowa i np prefoldy bambusowy puch pupeko
    to akurat jest moja wersja na pieluchowanie noworodka na którego niecierpliwie czekam
    Bartek 02.05.2007 Ksawery 07.08.2010 Sara 28.04.2012

Chustoguru Awatar Wiewiórka
    Miejscowość
    Woodstock

Domyślnie

zgadzam się zprzedmówczynią. mi się wełniak tetro sprawdził przy noworodku (ale z ręczniczkami krama z ikei i frotkami kikko) nie z oryginalną wkłdką
    Kasia-mama Liwii (11.2007) i Maciusia (06.2011)

Chusteryczka

Domyślnie

my tez bedziemy pieluchowac majowego maluszka.