PDA

Zobacz pełną wersję : przywitanie nowej pieluchomaniaczki

Kasiii
06-01-2012, 20:01
Witam serdecznie wszystkie pieluchomaniaczki.
Jestem co prawda bardzo nowa w pieluszkach wielokrotnego uzytku, ale dosc intensywnie sie ucze caly czas i nabralam troche doswiadczenia ale dopiero przy drugich dzieciach (1szy sunys ma 2 latka i jeszcze nieodpieluchowany zaczal niedawno nosic kieszonki,formowanki,wleniane gatki itp oraz blizniaczki maja niecale 4 miesiace) zdecydowalam sie na tak powazny krok zmiany z jednorazowek na stos prania:)
Nie jest to podyktowane ekologia (no nie do konca na pewno) a raczej wzgledami zdrowotnymi, uroda pieluszek, no i ostatecznymi kosztami :)

Czytam Wasze dyskusje od jakiegos juz czasu, i postanowilam dolaczyc do dyskutujacego grona.
Mieszkam w anglii i tu jest mozliwosc darmowych przesylek na terenie uk (powyzej okreslonej kwoty ale nie zawsze, czasami sa super promocje i mozna nawet jedna pieluszke kupic bez ksoztow przesylki, a bardzo czesto sa super promocje ktore pozwalaja na zakup pieluszki np bumgenius artist series v4 za 12£ czyli okolo 50zl) ktore moglabym pozniej przeslac dalej jesli ktos jest zainteresowany.

podrawiam serdecznie

ah i w granicach mozlowosci moge pomoc na angielskich stronkach jesli ktos potrzebeuje krotkiego tlumaczenia:)

jul
08-01-2012, 00:21
witaj, witaj (choć po prawdzie do powitań jest specjalne miejsce na chustoforum ;))
jako mama dwójki z półtoraroczną różnicą chylę głowę (zresztą też przestawiłam się na wielo jak młodszy był mniej więcej w wieku Twoich córeczek)!

Kasiii
08-01-2012, 01:01
Przepraszam zatem za watek w tym miejscu :) Niestety brak czasu na przecesywanie forum w poszukiwaniu wlasciwego miejsca:)

Poltora roku roznica jest o pol roku za duza albo o pol roku przynajmniej za mala:)