Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Wątek: przywitanie nowej pieluchomaniaczki

Mieszany widok

Chustonoszka
    Miejscowość
    warszawa

Domyślnie przywitanie nowej pieluchomaniaczki

Witam serdecznie wszystkie pieluchomaniaczki.
    Jestem co prawda bardzo nowa w pieluszkach wielokrotnego uzytku, ale dosc intensywnie sie ucze caly czas i nabralam troche doswiadczenia ale dopiero przy drugich dzieciach (1szy sunys ma 2 latka i jeszcze nieodpieluchowany zaczal niedawno nosic kieszonki,formowanki,wleniane gatki itp oraz blizniaczki maja niecale 4 miesiace) zdecydowalam sie na tak powazny krok zmiany z jednorazowek na stos prania
    Nie jest to podyktowane ekologia (no nie do konca na pewno) a raczej wzgledami zdrowotnymi, uroda pieluszek, no i ostatecznymi kosztami

Czytam Wasze dyskusje od jakiegos juz czasu, i postanowilam dolaczyc do dyskutujacego grona.
    Mieszkam w anglii i tu jest mozliwosc darmowych przesylek na terenie uk (powyzej okreslonej kwoty ale nie zawsze, czasami sa super promocje i mozna nawet jedna pieluszke kupic bez ksoztow przesylki, a bardzo czesto sa super promocje ktore pozwalaja na zakup pieluszki np bumgenius artist series v4 za 12£ czyli okolo 50zl) ktore moglabym pozniej przeslac dalej jesli ktos jest zainteresowany.

podrawiam serdecznie

ah i w granicach mozlowosci moge pomoc na angielskich stronkach jesli ktos potrzebeuje krotkiego tlumaczenia

Chustodinozaur Awatar jul
    Miejscowość
    zachodnie podwarszawie

Domyślnie

witaj, witaj (choć po prawdzie do powitań jest specjalne miejsce na chustoforum )
    jako mama dwójki z półtoraroczną różnicą chylę głowę (zresztą też przestawiłam się na wielo jak młodszy był mniej więcej w wieku Twoich córeczek)!
    żona TEGO Jaśka
    mama julówny (styczeń 2009), julińskiego (sierpień 2010), julowego (luty 2013) i julinka (kwiecien 2018)

Chustonoszka
    Miejscowość
    warszawa

Domyślnie