Zobacz pełną wersję : Nati nie lubi swoich klientów,za co?
rrkwiatki
27-10-2011, 13:14
A napewno juz mnie. Po wielu mailach nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy.
Nie rozumiem, wydałam wiele pieniędzy w tej firmie ,kupiłam ok.10 chust i nadal bym kupowała.
Ale wszystko było ok jak wpłacałam pieniązki a zwrot jest daleko w d... tzn odłożony na biurku i Pani Natalia nie chce się nim zająć ,pracownica przypomina a szefowa zapomina.Naprawdę czy chusty się będą bronić jak polityka firmy tak kuleje a problem jest w rdzeniu?
nieważne ,nie obchodzi mnie to już!
bo nie jestem już ich klientką!
CHCĘ TYLKO ODZYSKAĆ SWOJE PIENIĄZKI!
Wg regulaminu dawno powinnam je mieć.
Moja sytuacja była wogóle popierniczona, kupiłam 4 chusty ponad 2 miesiące temu na 3 czekałam 1,5 miesiąca i po błaganiach wysłali.Ostania miała się dotkać więc z niej zrezygnowałam i otrzymałam za nią zwrot. Jedną z tych co dostałam odesłałam (nieszczęsne lilie/żonkile z niemożliwością publikowania zdjęć) .Postawili mnie w kijowej sytuacji i niemogłam nawet ich sprzedać. Moje pieniądze zostały ukiszone przez firmę Nati,nieładnie.
Ta sytuacja to nie tylko u mnie,dowiedziałam się o stercie zwrotów i...
przyszłym i obecnym klientkom Nati życzę cierpliwości, spokoju i dużo pieniędzy.
Blanka_1982
27-10-2011, 13:30
. Jedną z tych co dostałam odesłałam (nieszczęsne lilie/żonkile z niemożliwością publikowania zdjęć) .Postawili mnie w kijowej sytuacji i niemogłam nawet ich sprzedać.
A co to znaczy, że z niemozliwością publikowania zdjęć?
yanettee
27-10-2011, 13:30
A co to znaczy, że z niemozliwością publikowania zdjęć?
poczytaj wątek o kocie w worku :D
Blanka_1982
27-10-2011, 13:38
poczytaj wątek o kocie w worku :D
Paranoja jakaś...
A firma faktycznie zbiera ostatnio nienajlepsze opinie
rrkwiatki
27-10-2011, 13:44
po tym wszystkim cierpliwość mi się skończyła, znam swoje prawa
A tak z ciekawości zapytam: czemu piszesz na "Chustach tkanych", i to w Recenzjach, a nie w działce "Nati"?
Przygód współczuję. Ja nigdy nie miałam najmniejszych problemów, a chusty Nati b.lubię.
wrapsodia
27-10-2011, 14:30
Ja pasiaczki Nati ino uznaję, ale i te pojechaly po jakości. Wydaje mi się że firma funkcjonuje jeszcze na dobrych opiniach z ubiegłych lat i jakości poprzednich chust. Przykro mi rrkwiati z powodu sytuacji. Proponuję tylko kontynuację poprzedniego twojego wątku a nie tworzenie nowego. Co do miejsca wątku myślę że dział recencji jest ok, bo to jest recenzja firmy i ktoś kto rozwaza zakup chusty danej marki u producenta powinien mieć świadomość jakie stuacje się zdarzają. Tak jak byly wątki o reklamacjach u elleville. Bez sensu tylko jak jeden użytkownik zakłada kilka wątków o tej samej tematyce.
rrkwiatki, chciałabym mieć jasność, co do celu w jakim założyłaś ten wątek.
Jesli jest nią wywlekanie konfliktu i nakręcanie dyskusji, króra się już odbyła mam wrażenie, to będę zmuszona skasować wątek.
Nie zauważyłam interwencji u modów w związku z konfliktem, tylko od razu widzę wątek.
a dlaczego ma interweniowac u modow?
czy jak cos jest nie tak z ellevillem czy z didkiem to mamy interweniowac do Was?
tu nie chodzi o postepowanie forumki (Natalii) tylko firmy Nati jako takiej
a dlaczego ma interweniowac u modow?
czy jak cos jest nie tak z ellevillem czy z didkiem to mamy interweniowac do Was?
tu nie chodzi o postepowanie forumki (Natalii) tylko firmy Nati jako takiej
kilka razy to samo pisałam, ale kasowałam, bo już mi się nie chce toczyć sporów
Po wielu mailach nadal nie dostałam zwrotu pieniędzy.
:roll: to naprawdę nie możesz do nich ZADZWONIĆ?
tak się łatwiej załatwia swoje sprawy niż mailem ;)
a już na pewno lepiej niż przez tworzenie kolejnego temetu na forum nakręcającego dyskusję anty-nati :roll:
nr tel jest np tu: http://shop.natibaby.pl/webpage/kontakt.html :)
rrkwiatki
27-10-2011, 15:44
dzwoniłam
Też nie rozumiem dlaczego rrkwiatki nie może tego napisać na forum. Dlaczego moderacja ma być negocjatorem w tej sprawie?
Pamiętam wątek o babolach w Ellevillach i tam nikt nie miał nic przeciwko temu wątkowi.
Były chyba też jakies wątki o nie otrzymanych chustach od Ellevilla. Wtedy wspólnie się pomagało i radziło jak rozwiązać problem.
Nie mam najmniejszych wątpliwości, że rrkwiatki wykorzystała już wszystkie swoje możliwości jeżeli chodzi o odzyskanie pieniędzy.
Nati jest sklepem reklamujacym sie na forum.
tak jak w kazdych sporach pomiedzy sprzedawca a kupujacym na forum, prosze w pierwszej kolejnosci o zgloszenie sie do administracji
ale dziewczyny nie zawieraja transakcji na forum, tylko w sklepie niezależnym.
IMO taki wymóg negocjowania przez administrację w tym wypadku jest nieuzasadniony.
edit: teoretycznie: jak ktos spoza forum natnie sie na jakiś sklep z chustami i w poszukiwaniu podobnych opinii wejdzie na nasze forum i opisze sytuację tez musi sie zgłosic do administracji?
szast.prast
27-10-2011, 18:07
mi się wydaje, że moderatorska kuratela powinna się rozciągać na transakcje zawierane na bazarku - między osobami prywatnymi. sama ostatnio z tej kurateli korzystałam i bardzo sobie to chwalę.
ta sytuacja jednak kompletnie inna; dotyczy relacji klient - producent. nie oceniam zasadności tego, czy rkwiatki robi dobrze czy źle recenzując tu przebieg swego sporu konsumenckiego, ale uważam że ma do tego prawo. dopóki nie używa słów powszechnie uważanych za obelżywe, nie namawia do praktyk zabronionych przez Konstytucję, nie narusza niczyich dóbr osobistych - ma prawo wyrażać swoje konsumenckie niezadowolenie.
no tak - ale czy zalozenie kolejnego watku na forum rozwiaze spor?
moze w takim razie rkwiatki polecic drogę prawną a nie forumowej zadymy antynatiwej
no tak - ale czy zalozenie kolejnego watku na forum rozwiaze spor?
moze w takim razie rkwiatki polecic drogę prawną a nie forumowej zadymy antynatiwej
lubię to
Jasnie Pani :)
27-10-2011, 18:47
no tak - ale czy zalozenie kolejnego watku na forum rozwiaze spor?
moze w takim razie rkwiatki polecic drogę prawną a nie forumowej zadymy antynatiwej
:thumbs up:
sie powtórze za Iloną
matka.kobitka
27-10-2011, 18:52
odebrałam post rrkwiatków raczej jako ostrzeżenie, przed sytuacją, która ją spotkała, ale może się nie znam
a ja myślę, ze zwyczajnie szlag ją trafił
i wcale się nie dziwię, że daje upust swojej złości publicznie i w kolejnym wątku
no bo ileż można?
rrkwiatki
27-10-2011, 20:29
Demona masz racje .Ja jak kupie Nati chustę to tylko od Was dziewczyny z bazarku.A szlag mnie trafił.I tyle .
gdyby rkwiatki napisała "uwaga, nieuczciwy sklep, sprzedają towar którego nie mają, nie zwracają pieniędzy" to by było ok??????
bo chyba w tym celu kolejny temat powstał
albo ja się nie znam
gdyby rkwiatki napisała "uwaga, nieuczciwy sklep, sprzedają towar którego nie mają, nie zwracają pieniędzy" to by było ok??????
bo chyba w tym celu kolejny temat powstał
ale tak myślisz czy wprost przeciwnie??
Nie mam nic przeciwko temu wątkowi. Trudno mi powiedzieć, co się stało i ile czasu Rrwiatki musiała czekać na zwrot środków, ile razy interweniować, sprawdzę jutro. O sprawie dowiedziałam się od dziewczyn dziś, kiedy wróciłam z uczelni, czyli ok. 16 i przelew poszedł od razu. Ten wątek zauważyłam przed chwilą, więc on nic nie zmienił. Wpłynął pewnie telefon do firmy, bo dziewczyny przekazały mi tę płatność jako pilną. To pokazuje, że pewne sprawy są łatwe do załatwienia konwencjonalnymi metodami.
Generalnie płatności są robione co kilka dni, a zwrotów za chustę było tylko kilka. Po prostu jest teraz sporo osób, które kupują z ciekawości miesięcznie 3 chusty i 3 zwracają, więc pracy z tymi płatnościami i dokumentacją jest coraz więcej i czas oczekiwania się czasami wydłuża. W środy i czwartki nie ma mnie, bo mam zajęcia na uczelni, więc w tych dniach zbiera się więcej spraw.
Trudno cokolwiek dodać, sprawa jest załatwiona od kilku godzin.
jak bym kupiła chustę od didka i miała taką sytuacje to mogę wątek zakładać?
ale o nati nie? bo muszę najpierw prosic modów o pomoc!
a jak mnie kobita w warzywniaku czy mogę sie wyzalić bez pozwolenia-chyba bez bo kobieta z warzywniaka nie jest na forum?
a jak kupując zabawkę przez neta jej nie otrzymam
, załoze wątek i okaże się ze sklep jest forumki jakiejś to co bana dostane:omg:
imo jak ktoś kupuje od nati przez forum-jego sprawa wtedy marudzić nie może ale kupując w sklepie nati jest niezadowolony z towaru lub obsługi POWINIEN napisać to w dzale rezenzji tak samo jak o każdym innym producencie /sklepie!
nie łudźmy się forum nie służy tylko nam... ale tez rodzicom myślącym nad kupnem chusty ,muszą wiedzieć co może mieć miejsce u którego producenta, bo kupi pierwsza chuste natnie sie na taka sytuacje i stwierdzi ze skoro na temat nati na forum są tylko ochy i achy-a sam odczuje coś innego to skoro na tym forum chusty są ok wisiadła nie to może to też guzik prawda ,pójdzie i kupi wisiadło nie zarejestruje się tu i nie poprosi o pomoc modów!
imo każdy komu jakiś sklep nawalił może tu napisać tylko nie o nati to chore,i naweet nie chodzi czy by to było nati czy inna firma faworyzowana przez modów bo w tej chwili tak to wygląda
macierzanka
29-10-2011, 09:18
Ja nic nie mogę zarzucić Natibaby.
Kupiłam meę, oddałam. Kupiłam dmuchawce.
Pieniądze z mei poszły na nie.
Mea nie zdążyła dotrzeć do Natibaby,a dmuchawce były już w drodze do mnie:omg:
no tak - ale czy zalozenie kolejnego watku na forum rozwiaze spor?
moze w takim razie rkwiatki polecic drogę prawną a nie forumowej zadymy antynatiwej
a nie pomoże?:ninja: czy jest tu ktoś kto założył zadymowy wątek i jego problem nie został w podskokach rozwiązany?:ninja:
poza tym ten wątek nie powstał w celu rozwiązania problemu tylko odreagowania wk..u:ninja:
dankin-82
29-10-2011, 10:26
qrcze a ja tak najzwyczajniej w swiecic chciałabym wiedziec że coś jest nie halo i że coś się komuś przytrafiło jeśli chodzi o Nati. Ja jak do tej pory miałam bardzo idealistyczne podejście w tym temacie, uważając Nati za idealny "sklep"
Takie info samej firmie Nati nie zepsuje opinii, to na razie odosobnione przypadki
jeśli chodzi o moderacje to w mojej ocenie, tu nie potrzeba nadzoru ;)
a nie pomoże?:ninja: czy jest tu ktoś kto założył zadymowy wątek i jego problem nie został w podskokach rozwiązany?:ninja:
poza tym ten wątek nie powstał w celu rozwiązania problemu tylko odreagowania wk..u:ninja:
no to moze ja mam inne sposoby odreagowywania wkurw..
i nie mam wrazenie ze nati jest jakos szczegolnie chroniona. mam za to wrazenie ze klientki nati maja wrazenie ze przez forum rozwiąża swoje problemy z zakupami w tym sklepie.
Były w przeszłości przypadki wyraźnego pomawiania Nati, pisania rzeczy nieprawdziwych na temat ustaleń z nami. Na forum robiła się oczywiście wielka awantura na kilka stron, a kiedy padał opis z mojej strony to się okazywało, że w zasadzie problem nie był aż taki jak go opisywała osoba się skarżąca. Uważam, że takie przypadki powinny być piętnowane na forum. Krytyka dla producenta to chleb powszedni, jestem do niej mocno przyzwyczajona, więc nigdy nie miałam zamiaru jej zabraniać. Chciałabym mieć jednak prawo do uczciwej oceny naszej pracy, sytuacja, w której "na Nati można zwalić wszystko, pewne grono forumek i tak mnie poprze" jest nieuczciwa. To dlatego zdarzyło mi się raz zareagować do modów z podaniem szczegółów korespondencji z daną osobą i zestawieniem tego z tym, co dana osoba przekazała z tego na forum.
Przypadki pomówień naprawdę istnieją i powinny być piętnowane. Nie podoba mi się też praktyka organizowania publicznego linczu, żeby coś wymusić na Nati (np. konkretną chustę). Powtórki tamtych historii zapewne obawiają się moderatorki.
Ten wątek moim zdaniem jednak nie jest pomówieniem. Kiedy nasz stary system sprzedawał za dużo chust, "sprzedał" Rrwiatki w ten sposób chyba przynajmniej 2 chusty, których nie było. Rozumiem, że nie było jej miło usłyszeć, że chust niestety nie ma. Rrwiatki ma prawo do negatywnej oceny. Od czasu wprowadzenia nowego systemu, mam wrażenie, że atmosfera się stopniowo poprawia. Mam nadzieję, ze z czasem będzie coraz lepiej, ale pokłosie tamtych wydarzeń będzie jeszcze trwało.
Nie wiem dokładnie, kiedy przyszedł do nas zwrot chusty, o której mowa w tym wątku, ale prawopodobnie było to któryś dzień zeszłego tygodnia, więc faktycznie czas oczekiwania na zwrot środków był zbyt długi. Dlatego też nie mam nic przeciwko wątkom takim jak ten, choć pewnie bardziej właściwe byłoby zamieszczanie ich w dziale typu "ocena sprzedających". W tym wątku jest uwaga do sposobu obsługi, a nie ocena samych chust. Te same chusty są sprzedawane przez różne sklepy i dział "recenzje chust" powinien być pozostać chyba recenzją chust. Zdaję sobie sprawę z różnych niedomagań Nati, staramy się je poprawiać i mam nadzieję, że to widać. :)
Nie chciałabym jednak, żeby krytyka Nati była zabraniana, ona nam też jest potrzebna. Jeśli krytyka dotyczy prawdziwych faktów, to jest wartościowa, nawet jeśli jest niemiła. :)
Taki OT.
Ja sie np dowiedziałam, że mogę oddać do sklepu chustę:) jakoś o tym nie pomyślałam:)
macierzanka
29-10-2011, 20:34
Taki OT.
Ja sie np dowiedziałam, że mogę oddać do sklepu chustę:) jakoś o tym nie pomyślałam:)
Normalne przy sprzedaży na odległość lub w domu kupującego:)
Normalne przy sprzedaży na odległość lub w domu kupującego:)
No , ale jakoś dotarło to do mnei teraz, a jedno cudo nati by zapewne wróciło, a ja bym si,ę nie martwiła kto to ode mnie kupi.
a ja mam dobre odczucia co do NATI i - przede wszystkim co do Natalii
jakis czas temu kupiłam ze skrawkow chust dłuższy kawałek "ponoć" bawełnę milkę
po wypraniu gotowej juz chusty kółkowej którą miałam uszyta przez krawcową, okazało się ze ona nie jest bawełna a wełną. Nadawała się do śmieci
dostałam w związaku z tym piękna chuste kółkową- mogłam sobie wybrać kolor i długość
więc jak u mnie na +
bardzo mnie miło zaskoczyło takie załatwienie sprawy:wink:
mamafranka
14-03-2012, 21:11
a ja mam dobre odczucia co do NATI i - przede wszystkim co do Natalii
jakis czas temu kupiłam ze skrawkow chust dłuższy kawałek "ponoć" bawełnę milkę
po wypraniu gotowej juz chusty kółkowej którą miałam uszyta przez krawcową, okazało się ze ona nie jest bawełna a wełną. Nadawała się do śmieci
dostałam w związaku z tym piękna chuste kółkową- mogłam sobie wybrać kolor i długość
więc jak u mnie na +
bardzo mnie miło zaskoczyło takie załatwienie sprawy:wink:
ja byłam w podobnej sytuacji, tyle, że moje ponoć bawełnania grecja, została uprana przed szyciem i jakież było moje zdziwienie jak z pralki wyjełam szmate do podlogi a nie chustę, napisałam do sklepu i 2 dni później dostałam gotowy obszyty kawałek na kółkową w wybranym wzorze i kolorze, więc ja mam dobre odczucia co do działania sklepu, a błędy zdarzają sie wszędzie
Powered by vBulletin® Version 4.2.1 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.