Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : A jak zaśnie?

podgrzybek
02-01-2011, 19:12
Jestem początkującą mamą chustową:) Powiedzcie mi proszę czy wyciągać synka z chusty jak zaśnie? Tzn on zasypia praktycznie zaraz po włożeniu go w chustę. Ale jest z typów które ładnie zasypiają mamie i tacie na rękach a gdy tylko chce się go odłożyć do łóżeczka to płacz.
W chuście zasypia mi jak kamień i zastanawiam się czy nie dało by się go odłożyć do łóżeczka i spałby spokojnie już tam. Ale czy jest taka konieczność? Czy może sobie spokojnie spać w elastyku?

ostroszyc
02-01-2011, 19:34
Pewnie że może spać :) można spróbować delikatnie odłożyć ale z moim ten numer udawał się rzadko. Zwykle drzemka w chuście na spacerze trwała ok 2 godz, w domu mniej.

Karo.
02-01-2011, 20:23
Moja miala taki etap w okresie wczesnoniemowlęcym, że jedyna dłuższa drzemka to właśnie w chuście. Odłożyć rzadko się udawało bez budzenia (z elastyka niewygodnie się to robi zresztą), zresztą szybko przestałam bo uwielbiałam to jej spanie na mnie :) Nawet udało mi się nieraz tak przy kompie posiedzieć albo książkę poczytać ;)

Karolcia
02-01-2011, 20:25
ze spokojem może spać. Mój też tak miał. Zasypiał nawet w trakcie motania:) Teraz potrafi już długo nie spać w chuście. Ale odłożyć nie da się do dzisiaj. Otwiera oczy jak tylko rozwiązuję supeł.

Iwka
02-01-2011, 20:29
Spróbuj po prostu :) Ja dla odmiany odkłądam często Asię. Ba, nawet z pleców ją zrzucam do łóżeczka i śpi :) A jak się będize budzić - to niech śpi w chuście :)

Basinda
02-01-2011, 20:31
uwielbiałam to jej spanie na mnie :) Nawet udało mi się nieraz tak przy kompie posiedzieć albo książkę poczytać ;)

Pewnie że może spać w chuście :) przecież najlepiej jest blisko mamy. A Ty możesz wtedy albo coś spokojnie zrobić (noszenie z przodu nie na wszystko pozwala) albo po prostu usiąść wygodnie (lub położyć w pozycji półsiedzącej) i się relaksować.

podgrzybek
03-01-2011, 16:33
Dziękuję za rady:)