Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jaka NATI?!

sweetheart79
02-09-2009, 09:40
Kupiłam już sobie Hotslinga, krótkiego Didka (czekam na paczkę) i teraz chciałabym się skusić na jakąś Nati, ale nie wiem którą.
To będzie pierwsza chusta (chusty będą pewnie za 3 tyg., bo płyną sobie z USA) i mam dylemat.
Pomóżcie z radami, bo ja nie wiem czym się różni w noszeniu bawełna, jedwab, len, czy inne dodatki.
Chcę tkaną i patrzyłam na Ocean.
Jakieś wskazówki? I tak będę musiała nauczyć się motać. Co jest dobre na początek? Zwykła bawełna czy z dodatkami? Jakie to ma znaczenie?
Co jest najlepsze na jesień/zimę?
Przepraszam za te pytania, ale jestem jeszcze zielona w temacie.

Natalia
02-09-2009, 10:31
Z Oceanów najbardziej lubię jedwab. Jest najszlachetniejsza. Lubię też len, jest cienki i mięciutki (po pierwszym praniu, po wyjęciu z pudełka jest lniano-sztywny:lol:), bardziej trwały niż bawełna. Wadą lnu jest to, że się gniecie i to mi trochę przeszkadza. W bawełnie zbyt dużo nie nosiłam, lny i jedwabie mnie rozpuściły. :hide:

sweetheart79
02-09-2009, 11:01
Jedwab i len to kojarzą mi się z latem.
Czy nosi się też w nich w chłodniejsze dni?
Co na jesień/zimę?

hexi
02-09-2009, 11:11
generalnie w zime chowasz chuste pod kurtke...wiec wszystko jedno w czym nosisz, byle by ci bylo wygodnie :)
sa tez zwolenniczki chust welnianych na lato...wiec co kto lubi :)
ja niezmiennie polecam perle z bambusem :)

sweetheart79
02-09-2009, 11:32
A tak w praktyce to czym różni się bawełna od bawełny z dodatkami i od wełny?

hexi
02-09-2009, 12:21
wiesz co...najlatwiej bedzie jak we czwaryek wpadniesz do 100p to ci to wszystko organoleptycznie wytlumacze :)
moge nawet na te okolicznosc wszystkie ww przyniesc :lol::duh:

sweetheart79
02-09-2009, 12:36
Hmmm... a co to jest 100p? :lol:
Obecnie jestem na "wakacjach" w Łomiankach, ale mogę przyjechać do W-wy.

hexi
02-09-2009, 12:42
http://www.stopociech.pl/s/index.php
we czwartki od ok 10-11 sa spotkania chustowe, mozna sie tez nauczyc wiazac.