Zobacz pełną wersję : heloł
witajcie, jestem tu bo chcę dowiedzieć się czegoś o chustach, noszeniu, wiązaniu, o tym co wybrać, jakie wiązania dla mnie i mojej4-miesięcznej córeczki będą najlepsze, najwygodniejsze. Zamierzam kupić chustę Storchenwiege tkaną wiązaną inkę i chcę sprawdzić czy to dobry wybór. Jestem początkującą chustomaniaczką ale szybko się uczę i wiem, że to dopiero moje początki z chustami, ale na pewno się rozwiną, bo to dopiero moje pierwsze dziecko :)
ostatnie spacery z córką wyglądają tak, że ja ją niosę na jednym ręku a drugą ręką prowadzę wózek, dosyć tego!!! czas wziąć się w garść i pomyśleć o wygodzie, również na spacerach :) po to tu jestem
witam wszystkich jeszcze raz i liczę na miłe przyjęcie i porady doświadczonych mam :)
Beata
lillyofthevally
16-06-2009, 11:05
witaj :)
oj dużo razy widzę taka sytuację która opisujesz - dziec na reku i mama pcha wózek!
teraz będziesz miec problem z głowy :mrgreen:
a storcz to dobry wybór :thumbs up:
no to cieszę się :)
mąż mi dziś przyniesie z pracy pożyczoną od żony kolegi chustę właśnie storcza inkę którą chcę kupić to się dziś zamotam wg jakiegoś filmiku z youtube, a jutro wyjdę tak na spacer i wieczorem zdecyduję o zakupie :)
jakie wiązanie polecacie na początek, ja chciałam kieszonkę wypróbować, macie jakieś linki wskazówki w wiązaniu godne polecenia?
a najlepsze jest to, że jak biorę moją córkę na ręce tak jakby była w chuście, rozkładam trochę nóżki na boki i układam tak kolanka rochę wyżej od pupki to się uspokaja i jej tak mega wygodnie, więc liczę, że nie zawiodę się na chuście i może na jednej moje zakupy chustowe się nie skończą :lol:
Witaj!Bądź pewna,że na jednej chuście się nie skończy :D ,bo i po co?Poza tym rozwojowa jesteś,więc chusty się przydadzą dla następnych chuścioszków :lool: A storcz jest świetną chustą.Wielu wrażeń i powodzenia!
natasszzka87
16-06-2009, 21:42
ostatnie spacery z córką wyglądają tak, że ja ją niosę na jednym ręku a drugą ręką prowadzę wózek, dosyć tego!!!
Beata