Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: heloł

Chustonoszka Awatar beti55
    Miejscowość
    warszawa

Domyślnie heloł

witajcie, jestem tu bo chcę dowiedzieć się czegoś o chustach, noszeniu, wiązaniu, o tym co wybrać, jakie wiązania dla mnie i mojej4-miesięcznej córeczki będą najlepsze, najwygodniejsze. Zamierzam kupić chustę Storchenwiege tkaną wiązaną inkę i chcę sprawdzić czy to dobry wybór. Jestem początkującą chustomaniaczką ale szybko się uczę i wiem, że to dopiero moje początki z chustami, ale na pewno się rozwiną, bo to dopiero moje pierwsze dziecko
    ostatnie spacery z córką wyglądają tak, że ja ją niosę na jednym ręku a drugą ręką prowadzę wózek, dosyć tego!!! czas wziąć się w garść i pomyśleć o wygodzie, również na spacerach po to tu jestem

witam wszystkich jeszcze raz i liczę na miłe przyjęcie i porady doświadczonych mam

Beata

Chustomanka Awatar lillyofthevally
    Miejscowość
    Świętochłowice

Domyślnie Re: heloł

witaj
    oj dużo razy widzę taka sytuację która opisujesz - dziec na reku i mama pcha wózek!

teraz będziesz miec problem z głowy
    a storcz to dobry wybór
    POWRÓT DO NASZEGO ŚWIATA DLA MOJEGO ANTKA:

http://www.chusty.info/forum/showthr...958#post551958

Miejscowość
    warszawa

no to cieszę się

mąż mi dziś przyniesie z pracy pożyczoną od żony kolegi chustę właśnie storcza inkę którą chcę kupić to się dziś zamotam wg jakiegoś filmiku z youtube, a jutro wyjdę tak na spacer i wieczorem zdecyduję o zakupie

jakie wiązanie polecacie na początek, ja chciałam kieszonkę wypróbować, macie jakieś linki wskazówki w wiązaniu godne polecenia?

Miejscowość
    warszawa

a najlepsze jest to, że jak biorę moją córkę na ręce tak jakby była w chuście, rozkładam trochę nóżki na boki i układam tak kolanka rochę wyżej od pupki to się uspokaja i jej tak mega wygodnie, więc liczę, że nie zawiodę się na chuście i może na jednej moje zakupy chustowe się nie skończą

Chusteryczka Awatar kulka37
    Miejscowość
    Opole