Zobacz pełną wersję : Zwisające nożki w kieszonce.
magdalenazz
07-05-2009, 10:57
Witm,
To mój pierwszy post na forum. Jestem początkującą miłośniczką chusty i mamą 2,5 miesięcznego chłopca. Mam problem. Za każdym razem, kiedy noszę synka w kieszonce po kilku minutach zaczynają mu zwisać nóżki. Co robię źle? Chusta jest ciasno zawiązana (kiedy się pochylam nie ma przerwy pomiędzy mną z dzieckim).
Dzięki za porady.
EDIT. Mam tkaną NATI :)
ithilhin
07-05-2009, 10:59
a masz jakies zdjecia?
najczesciej nozki zwiasaja jak sie pasow pionowych nie wsunie dokladnie pod kolanka.
przy okazji tego przesuwania pasow ladnie sie tez poprawia ulozenie nozek (lekko odwiedzione, jakby podkulone pod siebie, kolanka na wysokosci pupy przynajmniej). wtedy pupka jakby lekko "wpada" w chuste, plecki sie zaokraglaja.
http://www.chustomania.pl/online/chusto ... instrukcja (http://www.chustomania.pl/online/chustomania/CiS-web2_chust.nsf/Inhalt/Kieszonka_instrukcja)
http://klubkangura.com.pl/kieszonka-bez-tajemnic
Można zrobić z chusty tzw. majtki (wkładasz rękę pomiędzy siebie a dziecko i podciągasz chustę, część materiału jest pomiędzy wami)
magdalenazz
07-05-2009, 11:22
Dzięki dziewczyny. Wypróbuję Wasze rady. Mam nadzieję, że coś z tego wyjdzie, bo nie chciałabym zrobić synkowi krzywdy.
ithilhin
07-05-2009, 11:54
na pewno nie zrobisz krzywdy ;-)
a chusty rzeczywiscie 1/3 pod pupe, 1/3 gladko na pleckach, 1/3 zwinieta pod karczkiem
magdalenazz
07-05-2009, 11:59
Jak się mały obudzi to się zamotamy, zrobię fotkę i wstawie tu :)
Fajnie, że trafiłam to to forum!
Ok, dodaję fotkę. Teraz możecie krzyczeć :)
magdalenazz
07-05-2009, 14:40
wiem juz, że w niektórych miejscach jest za słabo dociągnięta
zakrecona_pchelka
07-05-2009, 14:52
Poza małego pierwsza klasa:)
Jak dla mnie to chusta jest za słabo dociągnieta. Radziłabym jeszcze bardziej włozyć poły chusty pod kolanka tak aby pupa małego wpadła nizej:)
ithilhin
07-05-2009, 14:53