Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25

Wątek: zwrot u Nati

Mieszany widok

  1. #1
    Chustomanka
    Dołączył
    Oct 2012
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    1,437

    Domyślnie

    Vernea, to właśnie miałam na myśli, tylko ujęłam to bardziej obrazowo
    Sklep jest w tym przypadku słabszą stroną tym bardziej, że to klient wybiera sobie sklep a nie na odwrót.
    Mama dwóch córek: 2008, 2012

  2. #2
    Chusteryczka Awatar Vernea
    Dołączył
    Oct 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    2,432

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ane-eta Zobacz posta
    Vernea, to właśnie miałam na myśli, tylko ujęłam to bardziej obrazowo
    Sklep jest w tym przypadku słabszą stroną tym bardziej, że to klient wybiera sobie sklep a nie na odwrót.
    To się nazywa zarzynanie małych przedsiębiorczości i prywatnej inicjatywy Za chwilę przestanie się opłacać prowadzić jakikolwiek sklep w internecie bo ceny będą takie, jak w sklepach stacjonarnych, albo i wyższe (bo tutaj dojdzie np. zrekompensowanie kosztów kuriera i inne takie)

    Rozdz. 1. Art.2 pkt.1 Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów...
    Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

    Czyli jeżeli klient zamówił coś przez internet, sklep potwierdził realizację, klient potwierdził zamówienie (jeszcze zależy, co przyjmiemy za zawarcie umowy) i chce odebrać osobiście to jest to umowa zawarta poza siedzibą firmy. Nie jest natomiast sprecyzowane, co w przypadku, gdy np. ktoś kupuje nosidło (załóżmy, że zawiera umowę na odległość), odbiera osobiście i na miejscu decyduje się np. na kupno chusty. Na logikę na nosidło ma prawo odstąpienia od umowy na chustę nie. Ale, że to jest sklep internetowy to w przypadku rozprawy pewnie by wyszło, że to prawo przysługuje i na nosidło i na chustę.

    O klienta należy dbać, ale jeżeli sklepy będą musiały dokładać do interesu to klient na tym ucierpi.
    www.nosimydziecko.pl chusty do noszenia dzieci, nosidełka ergonomiczne
    www.vernandnea.pl rodzinny sklep internetowy
    www.pluszowapileczka.pl internetowy sklep z zabawkami


    Moje cztery Szczęścia: 2008, 2010, 2012, 2017

  3. #3
    Chustomanka
    Dołączył
    Oct 2012
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    1,437

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Vernea Zobacz posta
    To się nazywa zarzynanie małych przedsiębiorczości i prywatnej inicjatywy
    Nie tylko małych przedsiębiorczości, bo i duże sklepy może to zaboleć... Może ruszy jakiś "kontr-pozew"...
    Mama dwóch córek: 2008, 2012

  4. #4
    Chusteryczka Awatar Vernea
    Dołączył
    Oct 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    2,432

    Domyślnie

    Moim zdaniem szansa niewielka.
    www.nosimydziecko.pl chusty do noszenia dzieci, nosidełka ergonomiczne
    www.vernandnea.pl rodzinny sklep internetowy
    www.pluszowapileczka.pl internetowy sklep z zabawkami


    Moje cztery Szczęścia: 2008, 2010, 2012, 2017

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •