Mati 03.2005 Martynka 09.2008 Szymonek 12.2012
Ja też jestem zadowolona z ich obsługi. Mieli co prawda różne inne wpadki, a to strona nie działa, a to chusty widmo wystawiają itd. ale jeśli chodzi o obsługę klienta to byłam zaskoczona bardzo pozytywnie. Niedawno odesłałam do nich dwie chusty z dwóch różnych faktur, z których jedną mi ktoś odstąpił, więc nie była nawet na mnie wystawiona, a z drugiej faktury chciałam zwrócić tylko jedną chustę, a kupiłam dwie - jednym słowem zamotkaNaskrobałam do nich maila swoją pseudoangielszczyzną z wyjaśnieniem sytuacji i nie dość, że zrozumieli moje wypociny, to jeszcze napisali, żeby odesłać i kasę oddali
Paulina do Oschy trzeba spokojnieOni tam mają bajzel większy niż ja w piwnicy, ale jeszcze nie słyszałam, żeby kogoś oszukali i jak coś rzeczywiście zawalają to się poczuwają do rekompensaty.
U ciebie był tylko błędny link, który w końcu poprawili, ale chustę ci utkali, nie sprzedali komuś innemu, nie odesłali cię z kwitkiem i happy end![]()
Agnieszka, mama Hani (11.2011)i Jagody(12.2014)
tylko jakbym nie korzystala z fb to bym ni wiedziala że mam się upomnieć o fakture.. taki bajzel to może miec Zośka w zabawkach a nie poważna ponoć firma..
Kokoszka, 12.2010
Kokos, 11.2013
Fi, 3.2016
Mnie odesłali z kwitkiem jak kupiłam na ich stronie Vespersa, który okazał się chustą widmo. Nie było mowy o żadnej rekompensacie, choć BARDZO się upominałam. Na wpłynięcie kasy z powrotem na moje konto czekałam tydzień(dodam, że najpierw dostałam maila, że chusta wysłana, a po kilkunastu godzinach, że oni jej nie mają i nie mają jak wysłać...). A i jak zapytałam ich jakim cudem Aiko, za które zapłaciłam przed chwilą zostało niby wysłane wczoraj nie dostałam odpowiedzi.
Także nie każdy ma z nimi tak łatwo![]()
Właśnie dlatego o chustach widmo pisałam w kontekście spraw zawalonych, no bo jak nie ma to nie ma i już, nie powinny się pojawić w sklepie.
Ale jak na przykład były jaja z losowaniami, jak chusty wypadały z koszyków albo wyskakiwał błąd w checkout i dziewczyny wysyłały print screany, to niejednej udawało się dostać coś w zamian. Dopiero później zaprzestali takich praktyk, jak się okazało, że są setki niezadowolonych
Nie uogólniam, bo wszyscy wiedzą jak ta firma działa, co zawalają, a z czego się wywiązują. Ja osobiście jestem zadowolona z tego, że nie robili problemów ze zwrotem, ale wkurza mnie np. to, że nie ogarniają strony, sami nie wiedzą co mają i tak windują ceny chust.
Agnieszka, mama Hani (11.2011)i Jagody(12.2014)
polowania nie dla mnie, dlatego zdecydowałam się na preorder, ale widzę że i tego nie potrafią ogarnąć.. mozejakbym kupowała chusty po to żeby je sprzedawać drożej to miałabym więcej zrozumienia, a że kupuję do noszenia, to wolę łatwiejsze do zdobycia chusty![]()
Kokoszka, 12.2010
Kokos, 11.2013
Fi, 3.2016
Dlatego pomimo, ze to troche smieszne, wole losowanie. Poklikam i sie nie martwie. Przyjdzie faktura, to pomysle, do tej pory mialam bezproblemowo i blyskawicznie chusty szly, nawet niecaly tydzien, chociaz na stronie napisane ze reszta swiata 25 dni![]()
niby paczka nadana wczoraj a nie mogę jej znaleźć ani w systemie royal mail ani uk mail. coraz bardziej żałuję tego preorderu:/
Kokoszka, 12.2010
Kokos, 11.2013
Fi, 3.2016