Pokaż wyniki od 1 do 20 z 379

Wątek: Starry Night - przedsprzedaz!!

Mieszany widok

  1. #1
    Chustoholiczka
    Dołączył
    Oct 2008
    Miejscowość
    okolice Wrocławia
    Posty
    3,326

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paulina Zobacz posta
    nie działało, dopieri po kolejnym mailu poszło. ich podejście do klienta jest cudowne. serio, to moje pierwsze i ostatnie zamówienie u nich
    Przyznam, że nie mam takich doświadczeń. Na każdego maila odpowiadają i to szybko. Bez problemu przyjmują zwroty i kasę oddają. Mam już sporo chust kupionych na stronie i jest ok
    Ostatnia pomyłka - owszem kiepsko, ale sprawa załatwiona pomyślnie
    Mati 03.2005 Martynka 09.2008 Szymonek 12.2012


  2. #2
    Chustofanka Awatar Blafia
    Dołączył
    Jan 2013
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    423

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez greeneddie Zobacz posta
    Przyznam, że nie mam takich doświadczeń. Na każdego maila odpowiadają i to szybko. Bez problemu przyjmują zwroty i kasę oddają. Mam już sporo chust kupionych na stronie i jest ok
    Ostatnia pomyłka - owszem kiepsko, ale sprawa załatwiona pomyślnie
    Ja też jestem zadowolona z ich obsługi. Mieli co prawda różne inne wpadki, a to strona nie działa, a to chusty widmo wystawiają itd. ale jeśli chodzi o obsługę klienta to byłam zaskoczona bardzo pozytywnie. Niedawno odesłałam do nich dwie chusty z dwóch różnych faktur, z których jedną mi ktoś odstąpił, więc nie była nawet na mnie wystawiona, a z drugiej faktury chciałam zwrócić tylko jedną chustę, a kupiłam dwie - jednym słowem zamotka Naskrobałam do nich maila swoją pseudoangielszczyzną z wyjaśnieniem sytuacji i nie dość, że zrozumieli moje wypociny, to jeszcze napisali, żeby odesłać i kasę oddali

    Paulina do Oschy trzeba spokojnie Oni tam mają bajzel większy niż ja w piwnicy, ale jeszcze nie słyszałam, żeby kogoś oszukali i jak coś rzeczywiście zawalają to się poczuwają do rekompensaty.
    U ciebie był tylko błędny link, który w końcu poprawili, ale chustę ci utkali, nie sprzedali komuś innemu, nie odesłali cię z kwitkiem i happy end
    Agnieszka, mama Hani (11.2011) i Jagody(12.2014)

  3. #3
    Chusteryczka Awatar paulina
    Dołączył
    Jan 2012
    Miejscowość
    90419
    Posty
    2,980

    Domyślnie

    tylko jakbym nie korzystala z fb to bym ni wiedziala że mam się upomnieć o fakture.. taki bajzel to może miec Zośka w zabawkach a nie poważna ponoć firma..
    Kokoszka, 12.2010
    Kokos, 11.2013
    Fi, 3.2016

  4. #4
    Chustoholiczka Awatar Marciula
    Dołączył
    Oct 2012
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    3,991

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Blafia Zobacz posta
    U ciebie był tylko błędny link, który w końcu poprawili, ale chustę ci utkali, nie sprzedali komuś innemu, nie odesłali cię z kwitkiem i happy end
    Mnie odesłali z kwitkiem jak kupiłam na ich stronie Vespersa, który okazał się chustą widmo. Nie było mowy o żadnej rekompensacie, choć BARDZO się upominałam. Na wpłynięcie kasy z powrotem na moje konto czekałam tydzień(dodam, że najpierw dostałam maila, że chusta wysłana, a po kilkunastu godzinach, że oni jej nie mają i nie mają jak wysłać...). A i jak zapytałam ich jakim cudem Aiko, za które zapłaciłam przed chwilą zostało niby wysłane wczoraj nie dostałam odpowiedzi.
    Także nie każdy ma z nimi tak łatwo

  5. #5
    Chustofanka Awatar Blafia
    Dołączył
    Jan 2013
    Miejscowość
    Kraków
    Posty
    423

    Domyślnie

    Właśnie dlatego o chustach widmo pisałam w kontekście spraw zawalonych, no bo jak nie ma to nie ma i już, nie powinny się pojawić w sklepie.
    Ale jak na przykład były jaja z losowaniami, jak chusty wypadały z koszyków albo wyskakiwał błąd w checkout i dziewczyny wysyłały print screany, to niejednej udawało się dostać coś w zamian. Dopiero później zaprzestali takich praktyk, jak się okazało, że są setki niezadowolonych
    Nie uogólniam, bo wszyscy wiedzą jak ta firma działa, co zawalają, a z czego się wywiązują. Ja osobiście jestem zadowolona z tego, że nie robili problemów ze zwrotem, ale wkurza mnie np. to, że nie ogarniają strony, sami nie wiedzą co mają i tak windują ceny chust.
    Agnieszka, mama Hani (11.2011) i Jagody(12.2014)

  6. #6
    Chusteryczka Awatar paulina
    Dołączył
    Jan 2012
    Miejscowość
    90419
    Posty
    2,980

    Domyślnie

    polowania nie dla mnie, dlatego zdecydowałam się na preorder, ale widzę że i tego nie potrafią ogarnąć.. mozejakbym kupowała chusty po to żeby je sprzedawać drożej to miałabym więcej zrozumienia, a że kupuję do noszenia, to wolę łatwiejsze do zdobycia chusty
    Kokoszka, 12.2010
    Kokos, 11.2013
    Fi, 3.2016

  7. #7
    Chustoguru
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    Sydney
    Posty
    9,599

    Domyślnie

    Dlatego pomimo, ze to troche smieszne, wole losowanie. Poklikam i sie nie martwie. Przyjdzie faktura, to pomysle, do tej pory mialam bezproblemowo i blyskawicznie chusty szly, nawet niecaly tydzien, chociaz na stronie napisane ze reszta swiata 25 dni

  8. #8
    Chusteryczka Awatar paulina
    Dołączył
    Jan 2012
    Miejscowość
    90419
    Posty
    2,980

    Domyślnie

    niby paczka nadana wczoraj a nie mogę jej znaleźć ani w systemie royal mail ani uk mail. coraz bardziej żałuję tego preorderu:/
    Kokoszka, 12.2010
    Kokos, 11.2013
    Fi, 3.2016

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •