Dziękuję za wszystkie uwagi. Nie wiedzieliśmy o historiach ze zbanowaniem Pani modelki.
Nie jesteśmy w stanie śledzić praktyk odsprzedażowych naszych chust. Czytam fora, ale jest ich wiele, a na ogół nie znamy nicków osób kupujących. W zasadzie dopóki ktoś nas nie poinformuje o nieprawidłowościach przy odsprzedaży, to często nie mamy świadomości ich istnienia. Staram sie jednak na to reagować. Przykładowo, przedsprzedaż Jaskółek została zorganizowana w reakcji na sytuację, w której Jaskółki krążyły po 300 Euro, co budziło frustrację.
Trwa narada, czy usunąć całe albumy z Facebooka. Część osób zamieściła już swoje komentarze. Rozważamy, czy usunięcie albumów nie będzie brakiem szacunku dla tych osób, sama nie wiem. Są inne zdjęcia zrobione podczas tej sesji, ale nie zostaną one wykorzystane.
Zdjęcia trafiły na Facebooka bez konsultacji z osobą cenzurującą jakość wiązań. Ktoś się u nas pospieszył i dostał już burę. Osobiście mam alergię na źle zawiązane chusty, więc podzielam Wasze odczucia.
Przepraszam jeszcze raz wszystkie osoby, które poczuły się dotknięte zachowaniem kogokolwiek, kto u nas pracował czy kupował i sprzedawał nasze chusty.
Wbrew temu, co co niektórzy o nas piszą, my naprawdę ciężko pracujemy nad tym, aby wszyscy czuli się dobrze potraktowani.