Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: i ja proszę o opinię na temat mojego wiązania

Chustonówka

Domyślnie i ja proszę o opinię na temat mojego wiązania

Jestem bardzo początkującą chustomamą. Troszkę długo zwlekałam z jej zakupem ale jak już kupiłam (LL rozm. L - używana) pokochałam Moja córka też chętnie się wiąże.
    Proszę o krytykę mojego wiązania.

I może kilka indywidualnych porad (nie przez wszystko zdążyłam doczytać na forum):
    córka ma 6 miesięcy, stabilnie trzyma głowę, nie siedzi, jest bardzo ruchliwa i ciekawska, lubi się rozglądać -
    jakie inne wiązanie będzie dla nas dobre (preferuję na początek wiązanie z przodu - jakoś boję się jeszcze spróbować plecaka)

nie wiedziałam czy mogę wyciągnąć jej rączkę (dlatego jedna jest schowana a druga nie)

czy podczas dociągania środek może przesunąć się delikatnie w jedną lub drugą stronę?

czy jeśli chusta jest źle dociągnięta to dziecko się "chuśta" w chuście?

Pozdrawiam - Izolda

Edit:
    wiązanie na zdjęciu jest pierwszym, które wykonałam na dziecku (wczoraj) wcześniej próbowałam na lalce

EDIT 2 - wykasowałam zdjęcia
    Ostatnio edytowane przez Izolda ; 22-04-2012 o 21:18

Chustoholiczka Awatar Padthai
    Miejscowość
    Wrocław, Kłodzko

Domyślnie

ladnie wiazanie i to w dodatku pierwsze -brawo , ladnie rozlozone poly na placach, starannie dociagniete wiazanie

jezeli moge cos doradzic to:
    - przypilnuj nozki dziecka, zeby byly symetrycznie ulozone i na tym samym poziomie
    - poly pionowe chusty daj glebiej pod kolanka maluszka, wtedy pupa pojdzie nizej, kolanka wyzej, a caly kregoslup bedzie podtrzymywany przez chuste
    - odsun chuste od swojej szyi, odciazy to kark

wiazania
    - 2x -latwo wsadzac i wyjmowac dziecko, wyjac raczki i zaslonic cale do spania,
    - kangurek
    - mozna tez wiazania na boku przesunac bardziej na brzuch

"czy podczas dociągania środek może przesunąć się delikatnie w jedną lub drugą stronę?"