Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: JAk odpieluchowac NOC?

Chusteryczka Awatar mayetschka
    Miejscowość
    Olsztyn

Domyślnie JAk odpieluchowac NOC?

Dziewczyny, podpowiedzcie proszę... Próbuję odpieluchowac Grocha (2lata i 4miechy) w nocy (bo tylko to nam zostało) i nie mam już sił... a bardziej pomysłów: jak zadziałac? Nie znam się nic a nic na wielorazówkach, ale może one szybciej pozwolą nam pozbyc się nocnej pieluchy. Doradzcie co i jak?
    Dodam tylko że w nocy on chyba jezioro wysikuje bo pampers jest ciężki okrutnie .

Doradca noszenia- kurs średniozaawansowany Die Trageschule® Drezden

Chustomanka
    Miejscowość
    A. Ł

Domyślnie Re: JAk odpieluchowac NOC?

Ja mam dokładnie ten sam problem, wysadzić się nie da ale zauważyłam że sika 2 razy tak koło 23 i rano cos koło 5 więc mam nadzieje że się wkońcu da wysadzić. Chyba nie może dziecko pić dużo przed snem bo to jest wprost proporcjonalne do sikania. Wielorazówki na mojego młodego w nocy dzialają tak samo jak jednorazowe.
    Życze powodzenia, ja poczekam jeszcze jak będzie bardziej świadomy. Lubię sobie pospać w nocy

Chustoguru Awatar petisu
    Miejscowość
    Zielona Góra

Moze bede bluznic, ale ja bym poczekala. Luska nadal spi w pieluszce, w 99% przypadkow pielucha rano sucha jest (w pewnym momencie zaczela sie rano ciut szybciej podnosic z lozka, zeby siku zrobic na nocnik, nie do pieluchy).
    Mogla bym jej nie zakladac juz tej pieluchy, ale nie chce, zeby nasze wspolne lozko plywalo, raz na kilka miesiecy, ale mimo wszystko.
    www.gugu-gaga.pl chusty Didymos i nosidła KiBi
    gugu-gaga.pl na Facebooku

Łucja 23.03.06.&Milana 10.06.09.&Marshall 11.03.14.

Chustoholiczka Awatar Jasnie Pani :)
    Miejscowość
    Belfast

Moja tez w nocy morze wysikuje, a ze budzic sie nie lubie, to jej pampka zakładam, bo jak w wielorazowce spi to niestety okolo 4 rano musze ją przewijac, bo ma za mokro i sie budzi, wiec u nas nawet gorzej wielorazowki niz pampki w nocy dzialają