Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
Fajny pomysł

Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
Nie jest to dobre wychowanie, ale niestety pomimo naszych reakcji zdarzało się pewnej osobie, która nie będzie już długo pracować w Natibaby. Niezależnie od tego, kto będzie obsługiwał wysyłki i maile, lepiej będzie dla wszystkich, jeśli chusty będą kupowane przez osoby zainteresowane.

Ogólny wniosek jest taki, żeby się nie stresować, bo pewnie za kilka dni te gałązki będą ciągle jeszcze dostępne.

A 40% jedwabiu będzie jeszcze sporo.
Dobra wiadomość,tylko czy choć raz taki jedwab da się trafić
Natalio-może wystawiajcie po dwie chusty,to trochę wydłuży czas na kupno...