Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 371

Wątek: Gałązki z jedwabiem

Mieszany widok

  1. #1
    Chustomanka Awatar randia
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    688

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Olapio Zobacz posta
    moze randia kupila za euro?
    Nie, nie kupiłąm za Euro tylko normalnie. Moja się jakoś podświetliła.

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Chusty są wcześniej zapowiadane, więc czasu na refleksję trochę jest. Poza tym po zakupie też można się odezwać, że się jednak chusty nie weźmie. To trochę brak szacunku do innych forumek i do nas też, że się bezsensownie blokuje chustę.
    Postępowanie zgodnie z zasadami jakie Państwo ustalili nie wydaje mi się brakiem szacunku.
    Obwinianie klientów za to, że ten system sprzedaży nie działa nie wydaje mi się też specjalnym wyrazem szacunku firmy do klientów.
    W szczególności, że trwa to już jakiś czas, a Państwo nie zrobili nic, żeby ten system zmienić z korzyścią dla klientów.

  2. #2
    Chustomanka Awatar kista1
    Dołączył
    Apr 2011
    Miejscowość
    Lublin
    Posty
    1,491

    Domyślnie

    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Bianka 04-09-2010

  3. #3
    Chustomanka
    Dołączył
    Sep 2008
    Miejscowość
    USA
    Posty
    754

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kista1 Zobacz posta
    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Jesli chodzi o brak odpowiedzi na maile to moge wtracic trzy grosze, bo mnie to dotyczylo. A chodzilo o ich blokade serwera, z ktorego wysylalam maile do NB. Zalozylam maila na interii i problem braku komunikacji sie skonczyl.
    Corcia 09.07.2006 i Syneczek 30.06.2008

  4. #4
    Chusteryczka Awatar mamaLiKa
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    sercem na Ursynowie ;)
    Posty
    1,791

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez anse Zobacz posta
    Jesli chodzi o brak odpowiedzi na maile to moge wtracic trzy grosze, bo mnie to dotyczylo. A chodzilo o ich blokade serwera, z ktorego wysylalam maile do NB. Zalozylam maila na interii i problem braku komunikacji sie skonczyl.
    Ja akurat serwera nie zmieniałam i jak wcześniej Nati mi odpowiadało na maile, to teraz czekam już trzeci dzień na odpowiedź (zresztą w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji) i cisza, więc to chyba nie zawsze kwestia serwera



  5. #5
    Chustomanka
    Dołączył
    Sep 2008
    Miejscowość
    USA
    Posty
    754

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mamaLiKa Zobacz posta
    Ja akurat serwera nie zmieniałam i jak wcześniej Nati mi odpowiadało na maile, to teraz czekam już trzeci dzień na odpowiedź (zresztą w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji) i cisza, więc to chyba nie zawsze kwestia serwera
    To zmienia zupelnie postac rzeczy...
    Corcia 09.07.2006 i Syneczek 30.06.2008

  6. #6
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Exclamation

    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  7. #7
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    A to dobry pomysł.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  8. #8
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    ... trzeba tylko wcielić w życie...

    To jak, od kiedy otwarcie o 14.00?
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  9. #9
    Chustomanka Awatar randia
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    688

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Karusek Zobacz posta
    mi też nie

    no ale chyba chodzi też o jakieś podstawy wychowania? Jak jesteś zarejestrowana do lekarza specjalisty i wiesz, że nie pójdziesz, to też nie dzwonisz? Moim zdaniem to takie podstawy sv
    Wydaje mi się, że nie należy do mojej roli ocenianie dobrego wychowania/okazywania szacunku forumek nie znając przyczyn ich postępowania. Nie wydaje mi się też, żeby było to odpowiednie zachowanie ze strony właścicielki sklepu.
    Regulamin zakłada 5dniowy czas na zapłatę. I tyle. W regulaminie napisano, że po tym terminie zamówienie będzie anulowane i ja konsument mam 5 dni na zastanowienie zanim zapłacę. Znając życie większość osób podejmuje decyzję na koniec tego terminu

    Cytat Zamieszczone przez taniuka Zobacz posta
    mnie też


    coś jednak musiało się dziać ze sklepem... a wiadomo po ile były te gałązki? (randia, zdradzisz ile Twoja kosztowała?)
    384...

  10. #10
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez randia Zobacz posta
    384...
    Tańsze od kaszmirów!
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  11. #11
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    i codziennie o 14.00 serwer się wiesza a forumki z wyciągniętym językiem buszują po sklepie
    2 + 7 (2005-2018)

  12. #12
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    Komu się wiesza, temu się wiesza...

    Ale przynajmniej reguły są jasne...
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  13. #13
    Chustoholiczka Awatar Aksamitka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    5,356

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Karusek Zobacz posta
    i codziennie o 14.00 serwer się wiesza a forumki z wyciągniętym językiem buszują po sklepie
    No ale bez zapowiedzi już Myślisz,że codziennie będzie szał?

  14. #14
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Aksamitka Zobacz posta
    No ale bez zapowiedzi już Myślisz,że codziennie będzie szał?
    przez pierwsze 5 tygodni
    2 + 7 (2005-2018)

  15. #15
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kista1 Zobacz posta
    Ja też wielokrotnie zostałam olana przez nati wysyłałam maile na które nikt nie odpowiedział do tej pory, czy to jest dobre wychowanie?
    Nie jest to dobre wychowanie, ale niestety pomimo naszych reakcji zdarzało się pewnej osobie, która nie będzie już długo pracować w Natibaby. Niezależnie od tego, kto będzie obsługiwał wysyłki i maile, lepiej będzie dla wszystkich, jeśli chusty będą kupowane przez osoby zainteresowane.

    Ogólny wniosek jest taki, żeby się nie stresować, bo pewnie za kilka dni te gałązki będą ciągle jeszcze dostępne.

    A 40% jedwabiu będzie jeszcze sporo.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  16. #16
    Chustoguru Awatar metis1
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Warszawa-Ursynów
    Posty
    8,030

    Domyślnie

    Hurra!
    http://corallovo.blogspot.com/
    08.2005 06.2010 01.06.2014






  17. #17
    Chustoholiczka Awatar Aksamitka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    5,356

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez metis1 Zobacz posta
    A może jakimś rozwiązaniem byłoby ustalenie stałej godziny (np. 14.00 codziennie), o której "otwieracie" wirtualny sklep i o której można ewentualnie zapolować na takie zwroty?
    Bo jedni olewają swoje zamówienia, a drudzy tracą nerwy, bo bardzo by chcieli KUPIĆ i NOSIĆ, a wypatrzone wzory są niedostępne...
    Fajny pomysł

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Nie jest to dobre wychowanie, ale niestety pomimo naszych reakcji zdarzało się pewnej osobie, która nie będzie już długo pracować w Natibaby. Niezależnie od tego, kto będzie obsługiwał wysyłki i maile, lepiej będzie dla wszystkich, jeśli chusty będą kupowane przez osoby zainteresowane.

    Ogólny wniosek jest taki, żeby się nie stresować, bo pewnie za kilka dni te gałązki będą ciągle jeszcze dostępne.

    A 40% jedwabiu będzie jeszcze sporo.
    Dobra wiadomość,tylko czy choć raz taki jedwab da się trafić
    Natalio-może wystawiajcie po dwie chusty,to trochę wydłuży czas na kupno...

  18. #18
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez randia Zobacz posta

    Postępowanie zgodnie z zasadami jakie Państwo ustalili nie wydaje mi się brakiem szacunku.
    Obwinianie klientów za to, że ten system sprzedaży nie działa nie wydaje mi się też specjalnym wyrazem szacunku firmy do klientów.
    W szczególności, że trwa to już jakiś czas, a Państwo nie zrobili nic, żeby ten system zmienić z korzyścią dla klientów.
    Ten zapis w regulaminie sklepu został dodany niedawno. Działa dobrze, ale to naprawdę nie jest tak, że chust jest zawsze za mało.
    Wcześniej przez kilka tygodni nie wiedzieliśmy, co zrobić z chustą. Jeśli po 3 tygodniach anulowaliśmy zamówienie, to potrafiły przychodzić agresywne maile.
    Ostatnio edytowane przez Natalia ; 17-01-2012 o 18:59
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  19. #19
    Chustomanka Awatar randia
    Dołączył
    Jun 2011
    Miejscowość
    Warszawa, Mokotów
    Posty
    688

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Ten zapis w regulaminie sklepu został dodany niedawno. Działa dobrze, ale to naprawdę nie jest tak, że chust jest za mało.
    Wcześniej przez kilka tygodni nie wiedzieliśmy, co zrobić z chustą. Jeśli po 3 tygodniach anulowaliśmy zamówienie, to potrafiły przychodzić agresywne maile.
    Ja nie twierdzę, że chust jest za mało. Ale taki system sprzedaży dalej zniechęca klientów i powoduje nieprzyjemną atmosferę. Obwinianie za to klientów jest moim zdaniem mało eleganckie (w tym ocenienie ich stwierdzeniem, że nie mają szacunku dla innych). To jednak Państwo na tym zarabiają.

  20. #20
    Chustopróchno Awatar marjen
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    12,948

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez randia Zobacz posta
    Ja nie twierdzę, że chust jest za mało. Ale taki system sprzedaży dalej zniechęca klientów i powoduje nieprzyjemną atmosferę.
    Jak widać Ciebie nie zniechęciło ani do gałązek ani do kotów
    a wypominanie że na tym zarabiają jest dla mnie śmieszne. to może powinni po kosztach chusty sprzedawać?
    Kasia 11.2010, Mati 10.2013, Jadzia 6.2015, Michaś 11.20

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •