Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: jestem calkiem zielona :(

Chustoholiczka Awatar madagaskar

Domyślnie jestem calkiem zielona :(

poszukuje chusty tkanej, moj najmlodszy brzdac ma w tej chwili niecale dwa miesiace
    chcialabym cos bardziej uniwersalnego i calorocznego, zeby co chwile nie zmieniac lub nie dokupowac nowych (choc jak tu troche pobuszowalam to boje sie ze wpadne z kretesem)

a wiec zeby sie dobrze wiazalo, dobrze nosilo, bylo cieplejsze zima i lekkie latem, na codzien raczej na krotkie wypady, ale wakacyjnie i do posmigania po gorach, a to juz rok bedzie maly mial no i do tego ladne

mialam na oku Hopka Antique, ale zakochalam sie w Prowansji( lepiej z welna czy bez? i czy ktos widzial te z welna?duzo jasniejsza?) a i Storcza Inka niczego sobie, a moze lepiej no cottona?piekna Rivee widzialam za 180-za duzo tych pytan
    da sie cos tak bardziej uniwersalnie?

Wałkoguru
    Miejscowość
    Reykjavik

Domyślnie

W skrócie:
    Najmniej problematyczne/najbardziej uniwersalne są zwykłe bawełny bez domieszek.
    Chusty z domieszkami często wymagają specjalnego traktowania, niektóre wymagają większej wprawy przy motaniu.
    Przy małym=lekkim dziecku tak naprawdę nie ma znaczenia, jaka to chusta. Ważne, żeby dobrze dociągnąć i najzwyklejszy pasiak ponosi równie dobrze, jak limitowany nocotton czy co tam jeszcze.

Jeżeli chcesz szczegółów - przejrzyj dział recenzji, poużywaj wyszukiwarki i wybierz po prostu to, co Ci się podoba

Chustopróchno Awatar Karusek

Domyślnie

w pełni podpisuję się po tym, co pisze Meta
    i dodam tylko, że jeśli myślisz o ince Storcza, to tylko bardzo mocno złamana, bo to strasznie sztywna chusta na początku
    i też polecam głównie zwykłą bawełnę, pasiaki ładnie noszą, i łatwo znajdziesz coś, co Ci się spodoba