Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 120 z 138

Wątek: Motylki z jedwabiem

  1. #101
    demona
    Guest

    Domyślnie

    no to czuje sie paragonowo wyrózniona

  2. #102
    Chusteryczka Awatar mamaLiKa
    Dołączył
    Jul 2011
    Miejscowość
    sercem na Ursynowie ;)
    Posty
    1,791

    Domyślnie

    Nie wygląda to ładnie, ale gdyby nie przyjęto reklamacji, można podjąć próbę naprawy.
    Można spróbować poprzesuwać nitki za pomocą igły. Miałam podobne rozejście w starej Katji wełnianej, ale było tylko jedno i niewielkie, tutaj całość wygląda trochę gorzej



  3. #103
    Chusteryczka Awatar t_a_s
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    Suwałki
    Posty
    1,953

    Domyślnie

    Taa, możliwość reklamacji minęła i to by było na tyle, naprawdę tak jest?

    Jak wysyłałam, to jestem 100% pewna, że tak nie było, nie wiem - dalej jestem odpowiedzialna za tą chustę, mam jej zwrócić pieniądze?

    Anita, mama Wiktusi(10.02.2007) i Anielki (03.01.2010)


    Moje nowe hobby fotografia

  4. #104
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez t_a_s Zobacz posta
    Taa, możliwość reklamacji minęła i to by było na tyle, naprawdę tak jest?

    Jak wysyłałam, to jestem 100% pewna, że tak nie było, nie wiem - dalej jestem odpowiedzialna za tą chustę, mam jej zwrócić pieniądze?
    hm, moim zdaniem, nie jesteś już odpowiedzialna za chustę. Od Ciebie wychodziła bez wad. Gdyby dziewczyna kupiła ją bezpośrednio u nati, też by teraz nie mogła nic zrobić, skoro możliwość reklamacji minęła. Miała pecha Gdybym kupiła jakąkolwiek chustę i ją sama uszkodziła (choćby nie wiem, kobalt-rouge i chusta by mi się rozeszła, no to moja wina, a nie osoby, u której była chusta poprzednio... )
    (to tak rozumowo, a że głupio może Ci być z tym, to inna sprawa... Ale moim zdaniem, to już naprawdę nie Twój problem aktualnie, mówiąc krótko)
    2 + 7 (2005-2018)

  5. #105
    Chustoholiczka Awatar madzi
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    3,966

    Domyślnie

    wiesz skoro wiesz na 100%, że chusta wychodząc od Ciebie była ok... przecież nie odpowiadasz za chustę do końca jej żywotu. Ale z drugiej strony, fajnie by było się "dogadać" z nową właścicielką chusty, żeby nie było niesnasek :/
    A co na to Nati??

  6. #106
    Chusteryczka Awatar t_a_s
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    Suwałki
    Posty
    1,953

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madzi Zobacz posta
    wiesz skoro wiesz na 100%, że chusta wychodząc od Ciebie była ok... przecież nie odpowiadasz za chustę do końca jej żywotu. Ale z drugiej strony, fajnie by było się "dogadać" z nową właścicielką chusty, żeby nie było niesnasek :/
    A co na to Nati??
    Nati na to, że minęła reklamacja, no nic, jakoś postaram się to załatwić tak, żeby nikt nie miał żalu.

    Anita, mama Wiktusi(10.02.2007) i Anielki (03.01.2010)


    Moje nowe hobby fotografia

  7. #107
    Chustoholiczka Awatar madzi
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    3,966

    Domyślnie

    ach... czyli rozumiem, że po okresie 2 lat (czy ile daje gwarancji??) przy normalnym użytkowaniu chusta może się w taki sposób rozejść?? hmmm ciekawe -
    Zaczynam się intensywnie zastanawiać, czy chce te jedwabne jaskółki...

  8. #108
    Chustoholiczka Awatar marza
    Dołączył
    May 2008
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    3,303

    Domyślnie

    A dlaczego minął okres reklamacji?

    Chusta od Ciebie wyszła ok, właścicielka otrzymała chustę, obejrzała, zaakceptowała zakup. Nie możesz za chustę odpowiadać przez cały okres jej użytkowania.
    Marzena,mama Neli(X'2004) i Poli(VII'2008)
    Doradczyni po kursie średniozaawansowanym Die Trageschule ®

    Zielona Mama.pl chusty, nosidła ergonomiczne, pieluszki wielorazowe. To także wypożyczalnia chust i nosideł oraz nauka wiązania chust we Wrocławiu. Zapraszamy do sklepu stacjonarnego! Wrocław ul. Czarnieckiego 29A/AB

    Chusty tkane Little Frog

  9. #109
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madzi Zobacz posta
    ach... czyli rozumiem, że po okresie 2 lat (czy ile daje gwarancji??) przy normalnym użytkowaniu chusta może się w taki sposób rozejść?? hmmm ciekawe -
    Zaczynam się intensywnie zastanawiać, czy chce te jedwabne jaskółki...
    no tu chyba nie było 2 lat ...
    2 + 7 (2005-2018)

  10. #110
    Chusteryczka Awatar t_a_s
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    Suwałki
    Posty
    1,953

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez madzi Zobacz posta
    ach... czyli rozumiem, że po okresie 2 lat (czy ile daje gwarancji??) przy normalnym użytkowaniu chusta może się w taki sposób rozejść?? hmmm ciekawe -
    Zaczynam się intensywnie zastanawiać, czy chce te jedwabne jaskółki...
    Też bym się poważnie zastanowiła na Twoim miejscu.

    Cytat Zamieszczone przez marza Zobacz posta
    A dlaczego minął okres reklamacji?

    Chusta od Ciebie wyszła ok, właścicielka otrzymała chustę, obejrzała, zaakceptowała zakup. Nie możesz za chustę odpowiadać przez cały okres jej użytkowania.
    Chustę sprzedałam 3 miesiące temu, a kupiłam w październiku.

    Nie wiem ile czasu można chustę reklamować, nigdy nie miałam takiego problemu.

    Anita, mama Wiktusi(10.02.2007) i Anielki (03.01.2010)


    Moje nowe hobby fotografia

  11. #111
    Chusteryczka
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    ROD Pokój
    Posty
    2,107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez t_a_s Zobacz posta
    Chustę sprzedałam 3 miesiące temu, a kupiłam w październiku.
    Nie wiem ile czasu można chustę reklamować, nigdy nie miałam takiego problemu.
    To dlaczego gwaracja nie działa?dlatego, że sprzedałaś chustę dalej?
    Ja bym jeszcze poprosiła dziewczynę, żeby wyprała chustę...może się zejdzie

  12. #112
    Chusteryczka Awatar Zuz
    Dołączył
    Oct 2010
    Miejscowość
    Gdynia
    Posty
    2,333

    Domyślnie

    Właśnie - kiedy ja kupiłas? Mnie napisano że reklamowac mozna w ciagu 10dni od zakupu przy okazji zakupu pewnej chusty, wtedy to olałam bo chuste z wada puscilam dalej i osoba kupujaca wiedziala i nie miala z tym problemu, ale... to przeciez chore jest
    Rozumiem że zwrot w ciagu 10 dni ale reklamacja? Masz prawo kupic komus chuste w prezencie i jej nie otwierac przez miesiac, jak sie potem okaze wadliwa to co przepraszam mamy zrobic???
    Mnie sie wydaje ze albo to jest wbrew prawom konsumenta albo osoba udzielajaca informacji jest nie w temacie i myli te dwie kwesie zwrot/reklamacja.
    Anita - napisz do Natalii!!!

    A osobiscie tez uwazam ze nie Twoj to juz problem skoro chusta byla ok wychodzac od Ciebie. Jednoczesnie rozumiem ze sie z tym zle czujesz
    Coach dyplomowany SWPS

    Doradca d/s noszenia dzieci w chustach Akademii Noszenia Dzieci
    Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala

  13. #113
    Chusteryczka Awatar t_a_s
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    Suwałki
    Posty
    1,953

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lominia Zobacz posta
    To dlaczego gwaracja nie działa?dlatego, że sprzedałaś chustę dalej?
    Ja bym jeszcze poprosiła dziewczynę, żeby wyprała chustę...może się zejdzie
    Bo nie ma gwarancji, dostałam odpowiedź z Nati, że reklamacja jest do 10 dni roboczych, mniejsza o to, nie mam siły się szarpać z tym, mam inne sprawy na głowie.

    Myślę, że jak się poprzesuwa nitki na miejsce i upierze się w ciut cieplejszej wodzie, to te rozejścia znikną i będzie ok.

    Anita, mama Wiktusi(10.02.2007) i Anielki (03.01.2010)


    Moje nowe hobby fotografia

  14. #114
    Chustoholiczka Awatar marza
    Dołączył
    May 2008
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    3,303

    Domyślnie

    Po 3m-cach? Przyznam szczerze ze po takim czasie, bym się w to nie angażowała.

    Jeżeli chodzi o reklamacje, to pewnie chodzi o zmianę właściciela.
    Marzena,mama Neli(X'2004) i Poli(VII'2008)
    Doradczyni po kursie średniozaawansowanym Die Trageschule ®

    Zielona Mama.pl chusty, nosidła ergonomiczne, pieluszki wielorazowe. To także wypożyczalnia chust i nosideł oraz nauka wiązania chust we Wrocławiu. Zapraszamy do sklepu stacjonarnego! Wrocław ul. Czarnieckiego 29A/AB

    Chusty tkane Little Frog

  15. #115
    Chustoguru Awatar Olapio
    Dołączył
    Apr 2009
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    7,960

    Domyślnie

    no to chyba NATI sie cos pomylilo bo to nie jest zwrot nowej chusty ktora sie nie spodobala tylko REKLAMACJA

    a jesli chodzi o Twoja sytuacje to naprawde sobie odpusc po 3 miesiacach
    dziewczyna chyba szuka naiwnej
    Ostatnio edytowane przez Olapio ; 10-02-2012 o 10:49

  16. #116
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    tzn. że nati nie daje w ogóle gwarancji na chusty? A to nie wiedziałam...
    Didek daj dwa czy nawet trzy lata gwarancji...
    2 + 7 (2005-2018)

  17. #117
    Chustoholiczka Awatar marza
    Dołączył
    May 2008
    Miejscowość
    Wrocław
    Posty
    3,303

    Domyślnie

    10dni? na zwrot, ale nie na reklamacje !
    Są 2 lata rękojmi, czyli w przypadku towaru niezgodnego z opisem.
    Marzena,mama Neli(X'2004) i Poli(VII'2008)
    Doradczyni po kursie średniozaawansowanym Die Trageschule ®

    Zielona Mama.pl chusty, nosidła ergonomiczne, pieluszki wielorazowe. To także wypożyczalnia chust i nosideł oraz nauka wiązania chust we Wrocławiu. Zapraszamy do sklepu stacjonarnego! Wrocław ul. Czarnieckiego 29A/AB

    Chusty tkane Little Frog

  18. #118
    Chusteryczka
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    ROD Pokój
    Posty
    2,107

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez t_a_s Zobacz posta
    Bo nie ma gwarancji, dostałam odpowiedź z Nati, że reklamacja jest do 10 dni roboczych, mniejsza o to, nie mam siły się szarpać z tym, mam inne sprawy na głowie.
    Właśnie przeszukałam stronę Nati, pudełko, papiery i faktycznie-nigdzie o gwarancji.
    A ja sobie w głowie ubzdurałam, że 2 lata to minimum.

  19. #119
    Chusteryczka Awatar t_a_s
    Dołączył
    Mar 2010
    Miejscowość
    Suwałki
    Posty
    1,953

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lominia Zobacz posta
    Właśnie przeszukałam stronę Nati, pudełko, papiery i faktycznie-nigdzie o gwarancji.
    A ja sobie w głowie ubzdurałam, że 2 lata to minimum.
    Ano, też poczytałam, dobrze wiedzieć na przyszłość o takich rzeczach.

    Anita, mama Wiktusi(10.02.2007) i Anielki (03.01.2010)


    Moje nowe hobby fotografia

  20. #120
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    a czym się różni rękojmia od gwarancji - w regulaminie piszą tylko o rękojmi i nie ma przy tym haśle żadnego okresu trwania rękojmi...
    Ostatnio edytowane przez Karusek ; 10-02-2012 o 11:00 Powód: lit.
    2 + 7 (2005-2018)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •