Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22

Wątek: NATI - RECENZJA CHUST,które miałam mieć a ...

Mieszany widok

  1. #1
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie NATI - RECENZJA CHUST,które miałam mieć a ...

    nie mam
    kupiłam półtora miesiąca temu 3 chusty (elfy i czarne flamingi) ,zapłaciłam sporo pieniędzy i czekam....niewiadomo ile....mrożą moje pieniądze

    NATI JUŻ MAM DOSYĆ PISANIA MAILI Z ZAPYTANIEM "CO Z MOIMI CHUSTAMI"

    może wyślecie mi chusty ,albo moje pieniądze z odsetkami...bo nimi pracujecie ...a ja ani chust ani pieniędzy

    Dziewczyny czy nie wkurza Was ta polityka... i dlaczego mam o tym nie pisac na forum ..jak to fakt

  2. #2
    Chustopróchno
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    10,698

    Domyślnie

    wystosuj oficjalne pismo listem poleconym, z prośbą natychmiastowego zwrotu pieniędzy/chust.
    a potem ew. możesz działać z powództwa cywilnego o wyłudzenie.
    aczkolwiek nie wiem, czy będziesz musiała, bo po tym wątku zapewne zostaniesz przeproszona, chusty wysłane itd.

  3. #3
    demona
    Guest

    Domyślnie

    To Ty jeszcze czekasz

  4. #4
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie

    bardzo chciałam miec te chusty, a teraz to już niewiem co robić

    .......Demona czekam i nic............

  5. #5
    Chustoholiczka Awatar AMK
    Dołączył
    Sep 2009
    Miejscowość
    Leśny zakątek Śląska
    Posty
    4,457

    Domyślnie

    z każdym takim wątkiem ( a nie mało ich już było), zachodzę w głowę dlaczego ludzie jeszcze kupują w tym sklepie i nie znajduję odpowiedzi

    autorce wątku szczerze i serdecznie współczuję

  6. #6
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    RRwiatki, bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Nie prowadziłam tej korespondencji, nie wiem, co się tam dokładnie stało. Wiem od dziewczyn, że część osób wolała poczekać na dotkane Elfy i Flamingi bez zwrotu pieniędzy, ale zwrot (i późniejsza ewentualna ponowna wpłata) też był możliwy. Najlepiej w takich sytuacjach zadzwonić na telefon firmowy i poprosić Natalię (czyli mnie ). Jeśli znajduję wpis na forum, to nawet nie wiem, jaki mail ma dana osoba i jak sprawdzić daną sprawę.

    Flamingi będą wyjeżdżać w tym tygodniu, z Elfami jest gorzej, trzeba na nie jeszcze poczekać, ale o zwrot środków można poprosić w każdej chwili.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  7. #7
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie

    jak mozna sprzedawać chusty,których się nie ma.czekałam już u Was na chusty 2 tygodnie, ale dostałam. A te miały być max pod koniec sierpnia

  8. #8
    Chusteryczka Awatar cynthia
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    1,676

    Wink

    rrkwiatki - współczuje Ci 'współpracy' z nimi...

    Cytat Zamieszczone przez AMK Zobacz posta
    z każdym takim wątkiem ( a nie mało ich już było), zachodzę w głowę dlaczego ludzie jeszcze kupują w tym sklepie i nie znajduję odpowiedzi
    ja też niestety...

    a co do
    nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu.

    nie macie na to wpływu?? to już kpiny jakieś są!! może pora wydać trochę pieniędzy na fachowców i system postawić nowy sprawny??
    Poznań w chuście zaprasza!!!

  9. #9
    Chustopróchno
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    10,698

    Domyślnie

    Niestety, nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu
    ciekawa jestem min urzędników Urzędu Skarbowego podczas kontroli u Was

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •