Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22

Wątek: NATI - RECENZJA CHUST,które miałam mieć a ...

  1. #1
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie NATI - RECENZJA CHUST,które miałam mieć a ...

    nie mam
    kupiłam półtora miesiąca temu 3 chusty (elfy i czarne flamingi) ,zapłaciłam sporo pieniędzy i czekam....niewiadomo ile....mrożą moje pieniądze

    NATI JUŻ MAM DOSYĆ PISANIA MAILI Z ZAPYTANIEM "CO Z MOIMI CHUSTAMI"

    może wyślecie mi chusty ,albo moje pieniądze z odsetkami...bo nimi pracujecie ...a ja ani chust ani pieniędzy

    Dziewczyny czy nie wkurza Was ta polityka... i dlaczego mam o tym nie pisac na forum ..jak to fakt

  2. #2
    Chustopróchno
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    10,698

    Domyślnie

    wystosuj oficjalne pismo listem poleconym, z prośbą natychmiastowego zwrotu pieniędzy/chust.
    a potem ew. możesz działać z powództwa cywilnego o wyłudzenie.
    aczkolwiek nie wiem, czy będziesz musiała, bo po tym wątku zapewne zostaniesz przeproszona, chusty wysłane itd.

  3. #3
    demona
    Guest

    Domyślnie

    To Ty jeszcze czekasz

  4. #4
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie

    bardzo chciałam miec te chusty, a teraz to już niewiem co robić

    .......Demona czekam i nic............

  5. #5
    Chustoholiczka Awatar AMK
    Dołączył
    Sep 2009
    Miejscowość
    Leśny zakątek Śląska
    Posty
    4,457

    Domyślnie

    z każdym takim wątkiem ( a nie mało ich już było), zachodzę w głowę dlaczego ludzie jeszcze kupują w tym sklepie i nie znajduję odpowiedzi

    autorce wątku szczerze i serdecznie współczuję

  6. #6
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    RRwiatki, bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Nie prowadziłam tej korespondencji, nie wiem, co się tam dokładnie stało. Wiem od dziewczyn, że część osób wolała poczekać na dotkane Elfy i Flamingi bez zwrotu pieniędzy, ale zwrot (i późniejsza ewentualna ponowna wpłata) też był możliwy. Najlepiej w takich sytuacjach zadzwonić na telefon firmowy i poprosić Natalię (czyli mnie ). Jeśli znajduję wpis na forum, to nawet nie wiem, jaki mail ma dana osoba i jak sprawdzić daną sprawę.

    Flamingi będą wyjeżdżać w tym tygodniu, z Elfami jest gorzej, trzeba na nie jeszcze poczekać, ale o zwrot środków można poprosić w każdej chwili.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  7. #7
    Chustofanka
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    326

    Domyślnie

    jak mozna sprzedawać chusty,których się nie ma.czekałam już u Was na chusty 2 tygodnie, ale dostałam. A te miały być max pod koniec sierpnia

  8. #8
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez rrkwiatki Zobacz posta
    jak mozna sprzedawać chusty,których się nie ma.czekałam już u Was na chusty 2 tygodnie, ale dostałam. A te miały być max pod koniec sierpnia
    Niestety, nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu. Jeśli dziesiątki ludzi kupują u nas chusty w sklepie jednocześnie, to bardzo trudno na to zareagować w systemie. Do wymiany systemu takie historie będą się powtarzać, niestety.
    Zawsze jednak staramy się pisać do osób, które kupiły "nadliczbowe" chusty i zwracać pieniądze. W tych dwóch przypadkach większość osób wolała poczekać na dotkanie chust i nie chciała zwrotu środków. Dlatego nic nie przelewaliśmy. W każdej chwili możemy to jednak zrobić. Przy produkcji chust bardzo trudno przewidzieć, kiedy utkają się materiały. To długi proces i dlatego niektóre terminy się przesuwają.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  9. #9
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    RRwiatki, napisz do mnie maila to sprawdzę, co się da zrobić w sprawie Twoich chust i czy dziewczyny odpowiadały Ci należycie. Na chwilę obecną nawet nie wiem, jak szukać Twojego maila.
    Ostatnio edytowane przez Jazzoo ; 12-08-2014 o 16:35 Powód: dane osobiste
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  10. #10
    Chusteryczka Awatar cynthia
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    1,676

    Wink

    rrkwiatki - współczuje Ci 'współpracy' z nimi...

    Cytat Zamieszczone przez AMK Zobacz posta
    z każdym takim wątkiem ( a nie mało ich już było), zachodzę w głowę dlaczego ludzie jeszcze kupują w tym sklepie i nie znajduję odpowiedzi
    ja też niestety...

    a co do
    nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu.

    nie macie na to wpływu?? to już kpiny jakieś są!! może pora wydać trochę pieniędzy na fachowców i system postawić nowy sprawny??
    Poznań w chuście zaprasza!!!

  11. #11
    Chustopróchno
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    10,698

    Domyślnie

    Niestety, nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu
    ciekawa jestem min urzędników Urzędu Skarbowego podczas kontroli u Was

  12. #12
    Chusteryczka Awatar belfe
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    Polska ;)
    Posty
    2,577

    Domyślnie

    rrkwiatki - wspólczuje, ale ja w takich sytuacjach jak nie uzyskuje należytej odpowiedzi na maile zawsze dzwonie i dziwie sie że ty tego nie zrobiłaś juz dawno temu.
    Przecież na str jest nr telefonu, teraz tez dzwoniłam zapytac kiedy flamingi zostana wysłane - nie widze w tym zadnego problemu - po to jest podany numer telefonu

  13. #13
    Chustodinozaur Awatar panthera
    Dołączył
    Dec 2009
    Miejscowość
    okolice warszawy, później Gdańsk, Wrocław i znów pod Warszawą. aktualnie Gdynia :)
    Posty
    16,570

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Niestety, nasz system "sprzedaje" więcej chust niż ma na stanie, nie mamy na to wpływu. Jeśli dziesiątki ludzi kupują u nas chusty w sklepie jednocześnie, to bardzo trudno na to zareagować w systemie. Do wymiany systemu takie historie będą się powtarzać, niestety.
    to ja od strony technicznej. takie rzeczy się zdarzają - gdy system był tworzony do małego sklepiku i "rozmach i tempo" sprzedaży go przerasta. koniecznie nalezy zmienic system (i ew łącze na szybkie i symetryczne) a do tego czasu - wielka czerwona wytłusczona informacja na stronie - że tak moze sie zdarzyć i jesli w ciągu (doby, dwóch?) nie przyjdzie potwierdzenie zakupu i nikt się nie skontaktuje to prosicie o kontakt w tej sprawie (i może warto by tu jakieś osobne konto mailowe dla takich spraw - żeby się nie "gubiły" w gąszczu innych nie tak pilnych spraw)
    inaczej - wychodzi to na nie do końca poważne traktowanie klienta.
    Damian 07.01.2005
    Maciek 07.09.2009
    Tomek 17.04.2014

    J15.01.2013 [']

    1% Maciek
    https://subkonta.jim.org/nasze-dzieci/profil?id=778572


    uwaga: znikam na weekendy: odwyk i czas dla rodziny






  14. #14
    Chusteryczka Awatar AS
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    1,729

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez panthera Zobacz posta
    to ja od strony technicznej. takie rzeczy się zdarzają - gdy system był tworzony do małego sklepiku i "rozmach i tempo" sprzedaży go przerasta. koniecznie nalezy zmienic system (i ew łącze na szybkie i symetryczne) a do tego czasu - wielka czerwona wytłusczona informacja na stronie - że tak moze sie zdarzyć i jesli w ciągu (doby, dwóch?) nie przyjdzie potwierdzenie zakupu i nikt się nie skontaktuje to prosicie o kontakt w tej sprawie (i może warto by tu jakieś osobne konto mailowe dla takich spraw - żeby się nie "gubiły" w gąszczu innych nie tak pilnych spraw)
    inaczej - wychodzi to na nie do końca poważne traktowanie klienta.
    Tylko dlaczego TY podajesz gotowe pomysły ludziom, którzy z tego żyją, a nie mają ochoty się wysilić w wymyślaniu rozwiązania?
    Ania - dawniej AS_MS_?, mama MichuChichu 22.11.2008 i Manfreda-Mandziuka vel Borysa Szyca 28.10.2010
    i

  15. #15
    Chustoguru Awatar Iwka
    Dołączył
    Apr 2009
    Miejscowość
    Koszalin
    Posty
    9,881

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AS Zobacz posta
    Tylko dlaczego TY podajesz gotowe pomysły ludziom, którzy z tego żyją, a nie mają ochoty się wysilić w wymyślaniu rozwiązania?
    A dalczego nie? Mało to na forum wątków podpowiadających jaką nazwę dać knajpię, czy sprzeda się jakiś produkt i czy sie podoba stronka? Z tego tez różne forumki żyją. Czemu panthera akurat Natalii nie miałaby podpowiedzieć?
    Co dwa lata przewrót świata
    my - lipiec 2006, Zosia - luty 2008, Joasia - styczeń 2010, Aleksandra-Salamandra - marzec 2012, Synek-Krztynek Antoś - marzec 2014
    "Hodowla młodych hobbitów wymaga wielkiej ilości paszy" J.R.R.T.

  16. #16
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Panthera bardzo mądrze prawi!
    2 + 7 (2005-2018)

  17. #17
    Chustoholiczka Awatar qmpeela
    Dołączył
    Jan 2010
    Miejscowość
    UK
    Posty
    5,044

    Domyślnie

    A ja odnoszę wrażenie, że ta wymiana systemu to takie mydlenie oczu... Ile już razy Natalia pisała, że "już za chwilę za momencik, będzie nowy system obsługujący sklep", dziwne, że nadal nic z tym nie zrobiono...


    rrkwiatki współczuje i oby ta sytuacja została szybko rozwiązana z korzyścią dla Ciebie.
    Lena '07Nina '10 Blanka '12 Gabriel '16 Matilda ‘18
    A. 06.14 (*)

    https://m.facebook.com/thetwoowls/ -dzieciecy handmejd
    Mój świat fotografii - fejsbukowy fanpejdż, zapraszam!

  18. #18
    Chusteryczka Awatar Mita
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    2,571

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Karusek Zobacz posta
    Panthera bardzo mądrze prawi!
    ale nadaremnie
    sssssssss


    -Niektórzy ludzie są podli ,bo kłamią!- krzyknął Lubiński
    -A inni są jeszcze bardziej podli ,bo mówią prawdę- odparł doktor.

  19. #19
    Chustopróchno Awatar Karusek
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    12,472

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Mita Zobacz posta
    ale nadaremnie
    sssssssss
    a to swoją drogą...
    2 + 7 (2005-2018)

  20. #20
    Chusteryczka Awatar AS
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    1,729

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Iwka Zobacz posta
    A dalczego nie? Mało to na forum wątków podpowiadających jaką nazwę dać knajpię, czy sprzeda się jakiś produkt i czy sie podoba stronka? Z tego tez różne forumki żyją. Czemu panthera akurat Natalii nie miałaby podpowiedzieć?
    A dlatego, o czym napisałam w ostatniej części zdania. Jeżeli Natibaby, podkreślam, że mówię o firmie, a nie o konkretnej osobie Natalii, działa w taki sam sposób od dłuższego czasu pomimo zgłaszania problemów od konsumentów, to jest dla mnie dziwne, że nie pokuszono się o jakikolwiek sposób ustrzeżenia się przed takimi sytuacjami w przyszłości. Choćby przez rozsyłanie maili z potwierdzeniem po zakupie, niechby i ręcznie, skoro system zawodzi.
    Ania - dawniej AS_MS_?, mama MichuChichu 22.11.2008 i Manfreda-Mandziuka vel Borysa Szyca 28.10.2010
    i

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •