Pokaż wyniki od 1 do 20 z 536

Wątek: Nowe no cottony 14.06. Lutea czerwień fot # 217

Mieszany widok

  1. #1
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez silver Zobacz posta

    morał dla mnie?
    następnym razem, jak po raz kolejny zabraknie dla mnie chleba w sklepie, pójdę do właściciele i mu POGRATULUJĘ.
    tego, że nie umiał po raz n-ty wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klienta, za to, ze nie uczy się na błędach, za to, że pojęcia "popyt" i "podaż" są mu obce.
    Jeśli zabraknie chleba w sklepie, to zdrowy emocjonalnie człowiek idzie do drugiego, kupuje i sprawa jest zamknięta. Poza tym porównanie chleba i chust to przesada. Chleb jest niezbędny do życia, chusta nie.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  2. #2
    Chustopróchno
    Dołączył
    Jul 2009
    Miejscowość
    Łódź
    Posty
    10,698

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Jeśli zabraknie chleba w sklepie, to zdrowy emocjonalnie człowiek idzie do drugiego, kupuje i sprawa jest zamknięta.
    bingo!
    i tu jest morał dla Ciebie.

  3. #3
    Chustoholiczka Awatar modrooczka
    Dołączył
    Nov 2010
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    3,853

    Domyślnie

    Nie wiem Natalio, dlaczego dałaś sobie prawo do obrażania nas. Przykre to. Może wycofaj się z polskiego rynku bo tu same chore emocjonalnie osoby widać kupują. Masz tyle przyjaciół za granicą (ot, choćby wierną klientkę z Estonii, która cierpliwie następne 15 razy zapoluje bez skutku, może z okazji jakichś okrągłych nie-zakupów jeszcze kwiaty przyśle) że firma świetnie będzie funkcjonować bez nas.

  4. #4
    Chusteryczka
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    2,613

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Jeśli zabraknie chleba w sklepie, to zdrowy emocjonalnie człowiek idzie do drugiego, kupuje i sprawa jest zamknięta. Poza tym porównanie chleba i chust to przesada. Chleb jest niezbędny do życia, chusta nie.
    Czy jest na sali ktoś z Lenny Lamb? I wyciąga wnioski?

  5. #5
    Chusteryczka
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,769

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Jeśli zabraknie chleba w sklepie, to zdrowy emocjonalnie człowiek idzie do drugiego, kupuje i sprawa jest zamknięta. Poza tym porównanie chleba i chust to przesada. Chleb jest niezbędny do życia, chusta nie.
    dziękujemy, po następną chustę pójdziemy do konkurencji!
    K. 2009M. 2012

  6. #6
    Chustopróchno Awatar marjen
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    12,948

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Natalia Zobacz posta
    Jeśli zabraknie chleba w sklepie, to zdrowy emocjonalnie człowiek idzie do drugiego, kupuje i sprawa jest zamknięta. Poza tym porównanie chleba i chust to przesada. Chleb jest niezbędny do życia, chusta nie.
    porównanie chusty do chleba to może przesada ale musiałam to zdanie kilka razy przeczytać żeby uwierzyć, że przedstawiciel sprzedawcy mówi po prostu "nie starczyło, kupcie gdzieś indziej"

    jestem zniesmaczona całą dyskusją i zaczynam żałować że śledziłam ten wątek. jedyne osoby które rozumiem to te, którym obiecano możliwość zakupu chusty - też bym była rozżalona. Nie rozumiem pretensji typu "trzeba było utkać wiecej" bo to Nati decyduje ile utkać i jaką obiera strategię marketingową. To ona też będzie ponosić konsekwencje swojego wyboru. Nie rozumiem też postawy firmy, która opędza się od aktualnych lub potencjalnych klientek jak od natrętnych owadów.

    no i nie rozumiem klientów którzy z tego nie wyciągają wniosków...
    Moli - zgadzam się z Tobą w 100%
    Ostatnio edytowane przez marjen ; 17-06-2011 o 10:26 Powód: dopisek ostatnich zdań
    Kasia 11.2010, Mati 10.2013, Jadzia 6.2015, Michaś 11.20

  7. #7
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marjen Zobacz posta

    jedyne osoby które rozumiem to te, którym obiecano możliwość zakupu chusty - też bym była rozżalona. Nie rozumiem pretensji typu "trzeba było utkać wiecej" bo to Nati decyduje ile utkać i jaką obiera strategię marketingową.
    Wydaje mi się, że większość pretensji wynika z faktu, że cały czas wiele osób nie chce usłyszeć tego, co cały czas mówimy. Tego, że no-cottonów i low-cottonów naprawdę jest w tym roku więcej i że będą wystawiane stopniowo. To, że w pierwszym dniu wystawienia chust część osób się nie załapało, zostało odebrane jako całkowite zakończenie sprawy, ostateczną odmowę, łamanie obietnicy itd. Potrzeba trochę więcej cierpliwości, tak sądzę.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  8. #8
    Chustoholiczka Awatar modrooczka
    Dołączył
    Nov 2010
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    3,853

    Domyślnie

    Nie wiem Natalio, czy dobrze rozumiesz słowo "nienawiść". Pretensje niezadowolonych klientów to nie jest nienawiść, wiesz?

  9. #9
    Chustoholiczka Awatar modrooczka
    Dołączył
    Nov 2010
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    3,853

    Domyślnie

    Nie wiem czy będę dalej śledzić wątek, ale mam trzy uwagi
    1. Polityka sprzedaży Nati, ilość chust, jakość i wzory to są sprawy Nati - właściciel firmy może robić co chce i jak chce.
    2. Klient ma prawo mieć swoje zdanie o sprawach z punktu 1
    3. Właściciel firmy/pracownik/producent nie ma prawa publicznie obrażać klientów

    Takie wydawałoby się podstawy...

  10. #10
    Chustomanka Awatar Natalia
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,181

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez modrooczka Zobacz posta
    Nie wiem czy będę dalej śledzić wątek, ale mam trzy uwagi
    1. Polityka sprzedaży Nati, ilość chust, jakość i wzory to są sprawy Nati - właściciel firmy może robić co chce i jak chce.
    2. Klient ma prawo mieć swoje zdanie o sprawach z punktu 1
    3. Właściciel firmy/pracownik/producent nie ma prawa publicznie obrażać klientów

    Takie wydawałoby się podstawy...
    Oczywiście, że klient ma prawo wyrażać swój pogląd, ale czy ma prawo na przykład przy tym przeklinać ? Na to chciałam w tym wątku zwrócić uwagę.
    Klient też nie ma prawa publicznie obrażać sprzedawców. I w wypowiedziach publicznych ma obowiązek pisać pełną prawdę o ustaleniach ze sprzedawcą, a nie przedstawiać tylko fakty wygodne dla modnego negatywnego nakręcania emocji.
    www.natibaby.pl - produkcja chust NATI, NATI Ring i in.


  11. #11
    Chustomanka
    Dołączył
    Jul 2010
    Miejscowość
    Czeladź/Sosnowiec
    Posty
    925

    Domyślnie

    czytam tę dyskusję i..
    zgadzam się z Natalią w kilku sprawach. po pierwsze, te maki.. jak przeczytałam tu o tym, że dziewczyny za zniszczone maki, precyzując, za nieprzeczytaną przez siebie instrukcję i zepsucie chusty, mają dostać chustę w ramach rekompensaty.. moja pierwsza myśl, że rzeczywiście, to dobra wola, bo nikt takiego obowiązku nie miał, instrukcja była.
    po drugie.. ataki, bo nie udało się kupić chusty, bo było za mało, bo strona się zawiesiła. czytam angielskie komentarze na fb i jakoś nikt nie ma o to pretensji, nie na darmo polski naród ma opinię awanturników w świecie.
    dla mnie to polowanie na limity to forma zabawy, czasem się uda, czasem nie, ale to tylko hobby. jak mi ostatnio wykupili sprzed nosa lodówkę w media markt, to nie zrobiłam awantury.
    poluję na no-cottona od marca, a jakoś nie mam do nikogo pretensji, że go jeszcze nie mam.


  12. #12
    bydzia
    Guest

    Domyślnie

    Natalio kiedyś było powiedzenie "klient nasz pan"
    chyba woda sodowa Ci do głowy uderzyła
    za obrażanie forumek, Twoich mam nadzieję już nie klientek powinnaś bana/ostrzeżenie dostać
    zresztą skoro tak Ci zatruwamy życie to po kiego w ogóle tkasz te chusty?
    czyżby dla zysku????
    no więc zauważ że niebagatelny wpływ na TWÓJ ZYSK mają chusty.info?

    więc może innym tonem?

  13. #13
    Chustomanka Awatar roni21
    Dołączył
    Mar 2009
    Miejscowość
    Pruszcz Gdański
    Posty
    968

    Domyślnie

    oczom nie wierze...
    -Niektórzy ludzie są podli ,bo kłamią!- krzyknął Lubiński
    -A inni są jeszcze bardziej podli ,bo mówią prawdę- odparł doktor.

  14. #14
    Chustoholiczka Awatar modrooczka
    Dołączył
    Nov 2010
    Miejscowość
    Warszawa
    Posty
    3,853

    Domyślnie

    Natalio, emocje Cię ponoszą. Jesteś teraz przedstawicielem firmy Nati, czy nakręconą wkurzoną forumką? Zdecyduj się. Pisałam już, jeśli Cię ktoś zniesławia idź do sądu. Co to interesuje firmę Nati, że ktoś w necie używa brzydkich słów?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •