Cytat Zamieszczone przez margolcia Zobacz posta
A niby dlaczego producent ma odpowiadać za niewłaściwe użytkowanie?? ŻADEN producent nie bierze za to odpowiedzialności. To tak samo jakbyś wyprała w pralce i wirowała białą, koronkową bieliznę z ciuchami roboczymi, a potem poszła z reklamacją, że się powyciągała i zszarzała.
Cytat Zamieszczone przez Martulec Zobacz posta
Tyle że oni nie mają pewności co do tego niewłaściwego użytkowania, a zakładają od razu, z tego co zrozumiałam?
Myślę jak Martulec. Tak naprawdę większość wad produktów można by zwalić na niewłaściwe użytkowanie przez kupującego. Tylko czy tędy droga?

Cytat Zamieszczone przez ania_i Zobacz posta
Pat, ale w tych krajach jest znikomy procent klientów "cwaniaczkujących", w Polsce niestety ta liczba jest spora. I nie mam tu na myśli tej konkretnej sytuacji, tylko swoje doświadczenia z pracy w handlu i w Pl. i w innym kraju. Podejrzewam, że wiele czasu jeszcze upłynie zanim się to jakoś unormuje. Być może duzi, znani producenci mogą sobie pozwolić na bardziej otwarty stosunek do klienta, Milovia jest chyba firmą rozwijającą się a to w Pl. nie jest łatwe.
Być może, ale jeśli jedni i drudzy będą cwaniakować sobie nawzajem (jak np. pan z maila ), to w ogóle masakra.

Nie wiem, jak często zgłaszają się klienci z reklamacjami, ale ja już któryś raz słyszę o problemach z PULem w tej firmie, więc może rzeczywiście są zmęczeni klientami

PUL ma dość dużą wytrzymałość temperaturową. Nie wiem, jak można samemu rozwarstwić PUL... Pewnie jakoś można, ale nie wiem jak.

Doczytałam, że regulamin Milovia mówi o 2 latach gwarancji. Oczywiście mają prawo ustalić taki czas, a my tu sobie możemy jedynie gadu gadu o ideałach.