patrzcie co klientki zagraniczne napisały na facebooku,tak jak pisałam NIEPROFESJONALNI są! Tną koszty na podstawowych sprawach,nie ma strony jak trzeba,pewnie za mało osób pracuje i są efekty....money,money
patrzcie co klientki zagraniczne napisały na facebooku,tak jak pisałam NIEPROFESJONALNI są! Tną koszty na podstawowych sprawach,nie ma strony jak trzeba,pewnie za mało osób pracuje i są efekty....money,money
Też mi się nie podoba taka strategiaMoże finansowo firma na tym dobrze wychodzi, ale jakoś nie kręci mnie siedzenie przy kompie i klikanie w kółko, żeby tylko wyłapać, co jest i zgadywać, czy uda mi się to wrzucić w koszyk, czy nie
Mi akurat szkoda, bo bardzo lubię nati i sporo ich miałam, ale zdecydowanie limitowanych nowości nie będę kupować u nichnie na moje nerwy
edit: jedyne, co mi odpowiada z tego, co piszecie, to to, że już nie będzie sprzedawania spod lady. Nawet jeśli udało mi się tak raz załapać. Bo też uważam, że to mocno nie fair w stosunku do ogółu klientek
2 + 7 (2005-2018)
Mama Zosi (XII.2008), Drobinki [*] i Maksa (V.2012)
Pochłonęło mnie życie,
więc w wirtualnym niebycie
pozostaję do odwołania.
dodatkowo dzisiejsza nowoścnaprzykład znikneła w jednej chwili to ile ich było 200-300a maków jest zrobionych za dużo bo są minima produkcyjne i w dodatku o tyle za duzo ze polecą poza forum nie chce się czepiać bo nas fajnie rozreklamują ale zaczynam sie gubić jak to jest z tymi minimami
Żona Damiana. Matka Róży
(28.10.2009), Anieli
(1.03.2011) i Łucji
13.06.2013
Doradca Akademii Noszenia Dzieci
pewnie chodzi z pod lady tylko na jakiej zasadze-żeby sie załapać
Żona Damiana. Matka Róży
(28.10.2009), Anieli
(1.03.2011) i Łucji
13.06.2013
Doradca Akademii Noszenia Dzieci
z tego co wiem sytuacja na rynku chustowym jest trochę nieciekawa odkąd pojawiło się dużo samoróbek na allegro-wiadomo, ludzie kupują bo tanio :/ być może stąd ta strategia...
myślę,z e jeśli komuś baaardzo zależy na danej chuście to być może udało by się napisać do Natalii i jakoś indywidualnie zamówić?
choć rzeczywiście szkoda jak sie chusta spodoba bardzo a tu nie ma jak kupić :/
Długo broniłam Nati, ale teraz mam niesmak.
Mi już nie chodzi o szacunek, tylko o techniczne dopracowanie strony- z "jedną bazą" dostępną w kilku językach, żeby było poczucie sprawiedliwosci.
Teraz to tak wygląda- mamy 2chusty na polski rynek i 5 dla zagranicy.
Pocieszenie-nie wiem, czy tak jest z widmowymi chustami, ale przy tych dostępnych polskie ceny są sporo niższe
Przy moim odświeżaniu stron nie mam nawet szans się załapać.
Gdzie te czasy, gdy Natalia ogłaszała tu przedsprzedaże. Kasa, kasą, ale z uwagi na sentyment i promowanie marki może by tak chociaż no-cottona w tym sezonie...
net mi padła polowałam na cos różowego
dobrze ze to jedwab a nie naturalny bambus bo bym płakała!!!!
powiem że ta pancy jasno zielona z różem coś jak zara fresch tylko bledsze ciut ciut plus róż jak w ten nowej pancy z naturalnym bambusem i kupie choćbym miała nerke sprzedać
polityka natibaby żeczywiście coraz mniej fajna jest -niedługo zrobią stronke tylko po angielsku bo poco 2 języki
Żona Damiana. Matka Róży
(28.10.2009), Anieli
(1.03.2011) i Łucji
13.06.2013
Doradca Akademii Noszenia Dzieci
Dziewczyny, bardzo Was przepraszam za historię z serwerem. Nie mieliśmy nigdy takiej sytuacji, żeby zainteresowanie było tak duże, że serwer się nam zawiesił i żebyśmy nie byli w stanie sami niczego zmienić na naszej stronie.
Odkąd pamiętam to polskie mamy miały niższe ceny na chusty, więc na pewno nie jesteście dyskryminowane. Jest dokładnie odwrotnie.
Chciałabym kilka spraw wyjaśnić. Po pierwsze na polskiej i angielskiej stronie były dzisiaj wystawione te same chusty. Schodziły w ułamkach sekundy, więc w którymś momencie w wersji polskiej i angielskiej sklepu nie było tego samego.
Przyszło tak dużo maili, że cała firma została postawiona w stan gotowości i Marta się bardzo zestresowała. Musi odpowiedzieć na kilkadziesiąt maili w godzinę. Z pośpiechu nie dopisała słowa „Przepraszam” w wypowiedzi na FB, ale w wysyłanych mailach wszystkich przeprasza.
Nie spodziewałyśmy się tak dużego zainteresowania. Tego nigdy tak naprawę nie możemy przewidzieć. Lubię wprowadzać nowe wzory, ale to trochę ryzykowne, bo nigdy nie wiadomo, czy innym chusta też się spodoba, a w każdy wzór to spora inwestycja finansowa.Wczoraj np. wystawiłyśmy w ten sam sposób ( za zapowiedzią na FB) chusty z wiskozą bambusową i sprzedała się 1 sztuka. Nie jesteśmy generatorami samych sukcesów, wiele z nowości leży u nas potem latami. Zainteresowanie chustami jest bardzo nierównomierne w czasie. Trudno dostosować do niego możliwości kadrowe. Czasami miesiącami patrzymy w sufit, a są miesiące, kiedy następuje jakiś zryw i nie ma kiedy zjeść obiadu.
Próbujemy różne sposoby wystawiania nowości i tam, gdzie zainteresowanie przerasta możliwości, to nie ma dobrej metody.Kiedy była zapowiedź na forum, to wyszła awantura, kiedy nie było żadnej zapowiedzi, tylko chusty były w sklepie, to były pretensje, że mamy za granicą wcześniej zauważyły i nie starczyło chust dla mam z Polski. Teraz próbujemy metodę zapowiedzi na FB z dokładną godziną, żeby wszyscy mieli równy dostęp do informacji, ale to też nie jest doskonała metoda.
Dementuję informację, że nowych chust mamy „sztuk 4”, bo tyle widać w sklepie. Odkąd mamy nową stronę (kilka miesięcy) mój Tomek intensywnie szuka nowego systemu sklepu internetowego, ale to trwa i będzie trwać. Potrzebujemy dość skomplikowany sklep i okazuje się, że to nie takie proste. Obecny sklep ma wiele wad, m.in. gubi linki (co często widzicie), ale jego najpoważniejszą wadą jest to, że nie ma wspólnego „magazynu” tego samego produktu dla różnych wersji językowych. Jeśli coś schodzi w wersji polskiej, w wersji angielskiej nadal widnieje jako dostępne. Poza tym zamówienia składają także dystrybutorzy. To dlatego zawsze wpisujemy niewielką ilość chust w sklepie jako dostępnych i najwyżej potem dodajemy je ponownie.
Po zamówieniu chust wiele osób później zmienia zdanie – kupuje inną długość albo zmienia model. To dlatego czasami pojawiają się wolne dodatkowe sztuki jak dziś (Pancy z zielenią).
Nie planowaliśmy no-cottonów w wzorze Pancy, ale po dzisiejszej historii zdecydowaliśmy się na zmianę planów i utkamy też trochę takich chust. Osoby, które teraz kupiły Pancy, której zabrakło, będą poinformowane o możliwości zakupu wcześniej mailowo, żeby jakoś im wynagrodzić to zamieszanie. Nie mogę zagwarantować, że kolor się spodoba, ale przynajmniej nie będą się musiały stresować, że dla nich zabraknie.
Chciałabym tylko jeszcze dodać, że rzadko bywam na forum z powodów czasowych, a nie z powodu „obrażenia się” czy czegoś takiego (padały takie sugestie). Fora internetowe nigdy nie były dla mnie samym miodem, więc wątki dyskusyjne to dla mnie norma, do której jestem przyzwyczajona. Fora chustowe (w tym ja) przeszły przez naprawdę ciężkie chwile, więc obecna atmosfera pomimo trudnych momentów to dla mnie relaks. Nie obraziłam się wtedy, tym bardziej nie mam powodów do tego teraz.
Firma Natibaby należy do mojego męża. Chusty są moją pasją, więc mu trochę pomagam, ale ja pracuję na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu jako wykładowca i mam w tym roku dwa etaty godzin wykładowych. Często, kiedy chusty były wystawiane albo działo się coś na forum, gdzie moja wypowiedź byłaby pomocą, ja byłam po prostu poza firmą (i domem) i nawet nie wiedziałam, jakie chusty, kiedy i jak były wystawiane. Mamy zasadę z mężem, że po pracy do wieczora nie siadamy do komputera, spędzamy czas tylko z dziećmi. Od czasu moich poronień i ostatnich wyników badań nie wolno mi też siedzieć na forum po nocach (jak to robiłam w przeszłości). Zaburzenia hormonalne są efektem nieprawidłowego funkcjonowania przysadki mózgowej. Jedyne poza braniem leków, co można zrobić, to dużo spać.
Wiem, że było Wam trochę łatwiej z zakupem chust Natibaby, kiedy mogłam być tu częściej. Pomimo że nie piszę tak często i niemal w ogóle nie chodzę na spotkania chustowe, to naprawdę niczego nie straciłam z życzliwości do Was.![]()
Ja chciałam tylko dodać że ten silk jest przecudowny![]()
Anto 25.08.2008
Zosia 24.10.2011
Fasolka Listopad 2019
było mi bardzo miło przeczytać Twój post Natalio
kiedy wszystko jest jasne atmosfera robi się o wiele lepsza. jak ludzie nie wiedzą o co chodzi, to snują domysły i wyłażą jakieś nieporozumienia.
trzymam kciuki za firmę i Wasze życie osobiste
pani profesor![]()
złotowłosa i trzy misie
<3 <3 <3
moim zdaniem jesteś FIRMĄ a nie amatorką i bierzesz za to pieniądze i to niemałe i odpowiadasz za to prawnie.To nie jest zabawa i tłumaczenie.Ja oczekuję ze strony FIRMY powagi i poszanowania klienta
dzięki, że napisałaś Natalio, to dużo tłumaczy![]()
Mama Zosi (XII.2008), Drobinki [*] i Maksa (V.2012)
Pochłonęło mnie życie,
więc w wirtualnym niebycie
pozostaję do odwołania.