Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Patrzyłam na Chustomanki z podziwem ; ) a teraz dołączam do Was :) Witajcie!!

Chustonówka Awatar martirio1
    Miejscowość
    Wrocław

Domyślnie Patrzyłam na Chustomanki z podziwem ; ) a teraz dołączam do Was :) Witajcie!!

TAk było.. patrzyłam na wszystkie zamotane matki z podziwem i jednocześnie lękiem z domieszką zazdrości że ja tak nie potrafię Jestem mamą trochę ponad 2 letniego Leona i 3 miesięcznej Mili. Przy drugim dziecku postanowiłam nie popełniać tego błędu co przy pierworodnym i ostro zainteresować się motaniem zwłaszcza ze dwie ręce mile widziane przy moim rozrabiace : ) przeszukałam neta i umówiłam się na prywatny instruktaż, stwierdziłam ze samej będzie mi trudno i bałam się ze jak będzie pod górkę zrezygnuję Trafiłam na Ewę! Szkoła Przywiązania. Hura! Taką instruktorkę sobie wymarzyłam, Udało się i załapałam bakcyla. Od miesiąca studiuję dokładnie wszystkie informację o szmatkach, próbując podjąc decyzję o mojej własnej...na początku nastawiłam się na nati, ale zakochałam się w girasolkach! i staram się kupić taką jedną piękną dziką z frędzlami..
    mam nadzieję zaprzyjaźnić się z Wami, ze szmatkami, z forum..
    trzymajcie za nas kciuki żeby Mila podizeliła moją nową pasję i czula się dobrze zamotana
    pozdrawiam wszyskich i cieszę się że jesteście !
    Marta z Wrocławia

Chustomanka Awatar czuppi
    Miejscowość
    Gdynia, obecnie Gdańsk

Domyślnie

Witaj i trzymamy kciuki
    zobaczysz na jednej chuście się nie skończy, to wciąga
    Miłosz-11.05.2010

Chusteryczka Awatar czuszka
    Miejscowość
    WrocÂław

Domyślnie

witaj. mam nadzieję ze wpadniesz na spotkania do KK lub Czekoladziarni. informacje na podforum DOlny Śląsk.
    Emilka - 20.11.2007
    Bartoszek - 30.11.2009

Chustoguru Awatar mamaslon
    Miejscowość
    WLKP

Domyślnie

wita kruszynka z mamuska
    hihi-chwytaj sie za portfel
    można tu dużo kasy stracić...e... dobrze wydac
    Kruszynka 2010
    Doradca Akademii Noszenia Dzieci