Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21

Wątek: Czy znacie nosidło WOMAR RAINBOW ZAFIRRO??? Proszę o radę...

Mieszany widok

Chustonówka
    Miejscowość
    Lublin

Smile Czy znacie nosidło WOMAR RAINBOW ZAFIRRO??? Proszę o radę...

Hej,
    Jestem jeszcze zielona w temacie chust i nosideł i potrzebuję fachowej porady, mam nadz, że pomożecie....? Poszukuję czegoś dla mojego 8-mies synka . W trakcie szukania natrafiłam na nosidło WOMAR RAINBOW ZAFFIRO. Czy macie jakieś doświadczenia z tym nosidłem? Proszę o pomoc.

Chusteryczka Awatar rhodiana
    Miejscowość
    Bieruń

Domyślnie

................
    A inaczej nie dałoby rady? Post nic nie wniósł, a jego wydźwięk jest mało sympatyczny.
    Może warto się ugryźć w język następnym razem.

Zatem się gryzę.. a i przepraszam jeśli kogoś uraziłam to nie było w mojej intencji
    Ostatnio edytowane przez rhodiana ; 21-03-2011 o 08:32

Chustoholiczka Awatar Bonita
    Miejscowość
    W-wa

Domyślnie

Nikt tu nie używa nosideł WOMARa. Tu się nosi zdrowo, w chustach lub ergonomikach Poczytaj forum a zrozumiesz
    Basia 29/08/2009 Jacuś 15/08/2012

Bycie położną grozi tym, że pęknie ci serce, ale to nic złego,
    ponieważ wydostanie się w ten sposób mnóstwo miłości.
    Staniesz się dzięki temu lepszą położną. [Stephen, mąż Iny May Gaskin]

Chustoguru Awatar yanettee

Domyślnie

Kup dla smyka nosidło ergonomiczne, z prawdziwego zdarzenia, tak by nosić go zdrowo dla Niego i dla Ciebie z przyjemnością.
    Mama Kubusia i Basi

Chustopróchno Awatar Mayka1981
    Miejscowość
    Krapkowice

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez mogway_aisha Zobacz posta
    Hej,
    Jestem jeszcze zielona w temacie chust i nosideł i potrzebuję fachowej porady, mam nadz, że pomożecie....? Poszukuję czegoś dla mojego 8-mies synka . W trakcie szukania natrafiłam na nosidło WOMAR RAINBOW ZAFFIRO. Czy macie jakieś doświadczenia z tym nosidłem? Proszę o pomoc.