Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18

Wątek: A jak zaśnie?

Mieszany widok

Chustomanka Awatar podgrzybek
    Miejscowość
    Kraków

Domyślnie A jak zaśnie?

Jestem początkującą mamą chustową Powiedzcie mi proszę czy wyciągać synka z chusty jak zaśnie? Tzn on zasypia praktycznie zaraz po włożeniu go w chustę. Ale jest z typów które ładnie zasypiają mamie i tacie na rękach a gdy tylko chce się go odłożyć do łóżeczka to płacz.
    W chuście zasypia mi jak kamień i zastanawiam się czy nie dało by się go odłożyć do łóżeczka i spałby spokojnie już tam. Ale czy jest taka konieczność? Czy może sobie spokojnie spać w elastyku?

Chusteryczka Awatar ostroszyc
    Miejscowość
    Kielce

Domyślnie

Pewnie że może spać można spróbować delikatnie odłożyć ale z moim ten numer udawał się rzadko. Zwykle drzemka w chuście na spacerze trwała ok 2 godz, w domu mniej.

Chustoguru Awatar Karo.
    Miejscowość
    mazowieckie

Domyślnie

Moja miala taki etap w okresie wczesnoniemowlęcym, że jedyna dłuższa drzemka to właśnie w chuście. Odłożyć rzadko się udawało bez budzenia (z elastyka niewygodnie się to robi zresztą), zresztą szybko przestałam bo uwielbiałam to jej spanie na mnie Nawet udało mi się nieraz tak przy kompie posiedzieć albo książkę poczytać
    Asia - 20.11.2009
    Adaś - 08.03.2012
    Ania - 08.06.2015

Chustoholiczka Awatar Basinda
    Miejscowość
    Koszalin

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Karo_B Zobacz posta
    uwielbiałam to jej spanie na mnie Nawet udało mi się nieraz tak przy kompie posiedzieć albo książkę poczytać
    Pewnie że może spać w chuście przecież najlepiej jest blisko mamy. A Ty możesz wtedy albo coś spokojnie zrobić (noszenie z przodu nie na wszystko pozwala) albo po prostu usiąść wygodnie (lub położyć w pozycji półsiedzącej) i się relaksować.
    Basia mama 5 małych Trolli
    Doradca Noszenia ClauWi, Certyfikowany Instruktor Masażu Shantala

Chustomanka Awatar podgrzybek
    Miejscowość
    Kraków

Domyślnie

Dziękuję za rady