Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Mam pecha do producentow chust - tym razem Didek

  1. #1
    Chusteryczka
    Dołączył
    Sep 2009
    Miejscowość
    Irlandia/Galway
    Posty
    2,796

    Domyślnie Mam pecha do producentow chust - tym razem Didek

    Juz kiedyz mialam przeboje z Ellevillem - czekalam 2 mies. na chuste (zamowiona bezposrednio na ich stronie), ktora nigdy nie dotarla, na szczescie zwrocono mi pieniadze.

    Teraz kolej na Didymosa. 29go pazdziernika zaplacilam za pawie przez PayPal. Czekalam cierpliwie, bo wiem, ze nawet w polowie listopada sie mialy pojawic. 26go listopada dostaje od nich maila, ze nie zaplacilam za swoje zamowienie i czy oni w zwiazku z tym maja sprzedac moja chuste komus innemu.
    Odpisalam, ze zaplacilam miesiac wczesniej, zalaczylam PrintScreen z transakcja z PayPala. I co?

    Do dzisiaj nic! Nie wiem czy leci do mnie chusta czy oddadza mi pieniadze, nic nie wiem! Wyslalam im wlasnie kolejnego maila.

    Mial ktos z nimi takie przeboje? Przyznam, ze zniecheca mnie to do kupowania bezposrednio od producentow, na przyszlosc zdam sie chyba na nasze dziewczyny. Jedyny wyjatek to Natibaby - kontakt bez zarzutu.

    Ale jestem zla
    A. 02.2010, T. 06.2012

  2. #2
    demona
    Guest

    Domyślnie

    Spokojnie, za 2 tyg załwtwisz to przez paypala

  3. #3
    Chusteryczka
    Dołączył
    Sep 2009
    Miejscowość
    Irlandia/Galway
    Posty
    2,796

    Domyślnie

    Masz racje, zapomnialam, ze tak mozna. Ale ile dac im czasu na odpowiedz na maile? Do piatku? I potem rozpoczac spor?
    A. 02.2010, T. 06.2012

  4. #4
    demona
    Guest

    Domyślnie

    Można zadzwonić do Didka najpierw i zapytać. Albo maila jeszcze raz napisac. Mi zawsze odpisywali szybciutko. Pamiętam, że MartaS kiedyś do nich dzwoniła w sprawie płatności to załatwili od ręki.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •