Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25

Wątek: Jaka chusta na sam początek?

Chustonówka

Domyślnie Jaka chusta na sam początek?

Witam,
    w połowie sierpnia urodzi się moje maleństwo. Chciałabym od samego początku nosić je w chuście. Przeglądam ostatnio forum, ale mam wielki mętlik w głowie. Nie wiem jaki typ i rozmiar chusty wybrać.
    Nie przewiduję już wielkich upałów.
    Nie mam żadnego doświadczenia z chustami, a niestety nie mogę się wybrać na żadne warsztaty.
    Jestem dość drobna - 160 cm, 45 kg.
    Chciałabym kupić dobrą chustę przy ograniczonym budżecie (może być używana).
    Proszę doświadczone chustomamy o radę co wybrać i w jakim rozmiarze.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Chustofanka Awatar reniason
    Miejscowość
    Kraków

Domyślnie

Ja też nie mam dużego doświadczenia ale co do rozmiaru to spokojnie wystarczy Ci 4,2 bo w 4,7 ja mam jak wiążę kieszonkę ogony za kolano a mam podobną budowę do Ciebie. Jeżeli masz ograniczony budżet to kup od razu tkana i skośnokrzyżową bo żakardy lubią się rozjeżdżać więc jeżeli ma byc tylko jedna chusta w użytku to skośnokrzyżowa będzie trwalsza. Co do firmy to zależy ile chcesz przeznaczyć pieniędzy na chustę?. Powiem jeszcze tak poczytaj sobie recenzje ale też ten wątek http://www.chusty.info/forum/showthr...-się-niszczą dlatego że jak bym wcześniej go poczytała to bym wybrała inna chustę jako pierwszą bo niektóre chusty są na prawde śliczne ale co z tego jak szybko się niszczą co wiem z własnego doświadczenia
    Renata mama Arusia 25.11.2007 i Urszulki 03.11.2009
    Kosmetyki Mariza

Chustoholiczka Awatar AMK
    Miejscowość
    Leśny zakątek Śląska

Domyślnie

konkretnie to nikt nie doroadzi, bo chust cała masa
    wybierz odpowiadająca Ci kolorystykę i kup
    na sam poczatek sama bawelna swietnie się nada
    co do rozmiaru, przy Twoich gabarytach doradzałabym jednak 4,2, bo w standardzie biędziesz miec strasznie dlugie ogony, a to nie każdemu odpowiada

Chustonówka

Domyślnie