Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17

Wątek: Pomocy, czyli mętlik w głowie od nadmiaru ;) - pierwsza długa tkana

Chustofanka Awatar nasteria
    Miejscowość
    Łódź

Domyślnie Pomocy, czyli mętlik w głowie od nadmiaru ;) - pierwsza długa tkana

Hej Jestem tu nowa i zielona ale muszę przyznać, że totalnie zwariowałam na punkcie chustonoszenia. Mój synek Piotruś ma 2 miesiące i do tej pory nosiłam Go w kieszonce, którą dostałam od znajomej. Wprost uwielbia noszenie w chuście ale mamie powoli wysiadają plecy, no i zaczyna z niej wyrastać. Chciałabym nam zrobić prezent i kupić pierwszą długą tkaną chustę. Niestety pomimo czytania forum, oglądania mam mętlik w głowie. Chciałabym, żeby chusta była uniwersalna, na każdą porę roku i mogę na nią przeznaczyć 200-300 zł. Pomóżcie zagubionej w świecie chust

Chustoguru Awatar Winoroslinka
    Miejscowość
    miejsce wymarzone

Domyślnie

na pewno dostaniesz zaraz duzo rad od bardziej doświadczonych, ale ja powtarzam jedna jaka sama dostałam jak miałam taki sam mętlik jak Ty: kup to co Ci sie podoba, do czego serce ciągnie, potem i tak pewnie bedziesz zmieniać, albo kupisz kolejną Warto tez spotkać sie z chustomamami i troche pomacać, ponosic choc chwile. Ja dopiero po kilku sprzedażach/wymianach doszłam do tego co mi pasuje a co mniej. Wiec za pierwszym razem ciezko trafic w dziesiątkę.
    No i zapraszamy na chustobazarek, mozna spokojnie poprzeglądać propozycje
    E. 2009

"Prawda nie leży pośrodku, tylko leży tam, gdzie leży" W.Bartoszewski

Zosia Samosia Awatar JJ
    Miejscowość
    Nibylandia

Domyślnie

witaj na forum
    kazdy ma metlik jak przybywa w ten swiat chust
    a chust tysiace na okolo
    moze zagadaj do dziewczyn w tym watku http://www.chusty.info/forum/showthr...z-III-)/page40
    dziewczyny sa z Lodzi - umow sie z ktoras na spotkanko
    poogladaj chusty pomacaj sobie
    a pozniej napewno cos fajnego zdecydujesz sie wybrac dla siebie

ja osobiscie lubie girasole
    miekkie fajne i barwnie kolorowe