Pokaż wyniki od 1 do 20 z 166

Wątek: Wielkie rozczarownie- czyli o tym jak Didek nie szanuje klientów - Indio Kobalt-Rouge - jednak przyjmą

Mieszany widok

  1. #1
    Chustoholiczka Awatar v
    Dołączył
    Jun 2008
    Miejscowość
    jakby Warszawa
    Posty
    3,301

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MamUsza Zobacz posta
    (...)niech ten watek będzie przestrogą przed zapałem na niemacane nowości.
    wg mnie przed robieniem wielkiego halo przed zalatwieniem sprawy ostatecznie

  2. #2
    Chusteryczka
    Dołączył
    Sep 2007
    Miejscowość
    Wolomin-city
    Posty
    2,635

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez va Zobacz posta
    wg mnie przed robieniem wielkiego halo przed zalatwieniem sprawy ostatecznie
    Myslę że ostateczne załatwienie sprawy jest WYNIKIEM zrobienia tego 'halo' ....

  3. #3
    Chustoholiczka Awatar v
    Dołączył
    Jun 2008
    Miejscowość
    jakby Warszawa
    Posty
    3,301

    Domyślnie

    a ja watpie
    lecz tego sie nie dowiemy
    ale jest w moim przekonaniu niesprawiedliwe to, ze konsument zamiast zwrocic sie w pierwszym odruchu do producenta z zaskarzeniem decyzji, z ktora sie nie zgadza, wali z grubej rury na forum, jaki to producent jest zly

    tez nie wiemy, co didymos by zrobil
    moze by zakonczyl sprawe pozytywnie
    Ostatnio edytowane przez v ; 19-05-2010 o 10:09

  4. #4
    Chusteryczka Awatar Fusia
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    2,933

    Domyślnie

    a może nie grunt że sprawa została pozytywnie zakończona
    Żona Damiana. Matka Róży(28.10.2009), Anieli(1.03.2011) i Łucji13.06.2013
    Doradca Akademii Noszenia Dzieci

  5. #5
    Chustodinozaur Awatar panthera
    Dołączył
    Dec 2009
    Miejscowość
    okolice warszawy, później Gdańsk, Wrocław i znów pod Warszawą. aktualnie Gdynia :)
    Posty
    16,570

    Domyślnie

    ja czytając wątek, zrozumiałam ze MamUsza sie zwrociła do sprzedającej, a ta z kolei do didka i ten rekalmację odrzucił i wtedy dopiero napisała na forum....
    a didek uznał reklamacje po ponownej prośbie...
    a może źle zrozumiałam?
    Damian 07.01.2005
    Maciek 07.09.2009
    Tomek 17.04.2014

    J15.01.2013 [']

    1% Maciek
    https://subkonta.jim.org/nasze-dzieci/profil?id=778572


    uwaga: znikam na weekendy: odwyk i czas dla rodziny






  6. #6
    Chustomanka Awatar MamUsza
    Dołączył
    May 2009
    Miejscowość
    Bolesławiec
    Posty
    943

    Domyślnie

    Va, A dlaczego mam ukrywać negatywne opinie na temat chust? Tu wolno tylko w superlatywach?
    Tu wypowiadamy się na różne tematy, i mam prawo wyrazic swoje zdanie nt. chusty jaka otrzymałam.
    Opisałam sytuację rzetelnie.
    Co więcej, nie każdy jest tak przebojowy i ma na tyle nerwów by od razu walczyć z producentem. Dopiero po tym wątku nabrałam pewności że to nie moje wyimaginowane wymagania skłoniły nie do reklamacji.
    Jestem bardzo wdzięczna Agatkie, że wzięła sprawę w swoje ręce i poprosiła o ponowne rozpatrzenie.

    Wszystkie mamy prawo wiedzieć, czego można sie spodziewać, kupuj ąc dany model.
    Cafe Draże Lubań- Zajęcia dla dzieci i rodziców | Nasza kreatywna codzienność - Tuqtu | moja fotografia

  7. #7
    yena
    Guest

    Domyślnie

    gratuluję pozytywnie rozpatrzonej reklamacji

    mam identyczny problem z jedwabnym indio i reklamacji nie uznano. po praniu nitki zeszły się odrobinę, ale spore prześwity nadal są. wylazło ewidentnie tuż po długim noszeniu cięższego dziecka. nitki rozeszły się w okolicy środka przy dolnej i górnej krawędzi, więc odpisano mi, że to mogło być spowodowane guzikiem czy czymś podobnym. aż przejrzałam wakacyjną garderobę Tośki, ale nie miała niczego z guzikami na plecach.

    podczas noszenia nitki rozłażą się bardziej. zauważył je mój mąż, kiedy miałam Tośkę zamotaną na plecach. nie wygląda to fajnie, a już nie wspomnę, że nigdy nie będę mogła sprzedać tej chusty, bo nie miałabym sumienia wcisnąć komuś bubla.

  8. #8
    Chusteryczka Awatar djdag
    Dołączył
    Oct 2008
    Miejscowość
    Poznań/Kiekrz
    Posty
    1,716

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez va Zobacz posta
    a ja watpie
    lecz tego sie nie dowiemy
    ale jest w moim przekonaniu niesprawiedliwe to, ze konsument zamiast zwrocic sie w pierwszym odruchu do producenta z zaskarzeniem decyzji, z ktora sie nie zgadza, wali z grubej rury na forum, jaki to producent jest zly

    tez nie wiemy, co didymos by zrobil
    moze by zakonczyl sprawe pozytywnie
    ale przecież didek odrzucił reklamację, MamUsza nie zna niemieckiego, więc ciężko jej. jestem przekonana, że gdyby nie ten wątek, MamUsza niczego by nie wskórała.

  9. #9
    Chusteryczka Awatar visenna2
    Dołączył
    Jun 2007
    Miejscowość
    Warszawa Białołęka
    Posty
    1,820

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez va Zobacz posta
    wg mnie przed robieniem wielkiego halo przed zalatwieniem sprawy ostatecznie
    Przecież w pojęciu Didymosa sprawa już była załatwiona ostatecznie. Gdyby nie to halo to sprawa by przycichła.
    ChustoHolizm
    Zuzia 21.12.2005
    Ania 26.06.2008
    Mateusz 04.08.2011

    Doradca - Partner Akademii Noszenia Dzieci

  10. #10
    Chustomanka Awatar MamUsza
    Dołączył
    May 2009
    Miejscowość
    Bolesławiec
    Posty
    943

    Domyślnie

    yena- bardzo współczuję.

    Pantera - dobrze zrozumiałaś.

    ja jestem PEWNA że dzięki temu wątkowi spraw się rozwiązała, bo ja bym skuliła uszy po sobie. Dzięki Wam że byłyście ze mną :*
    Cafe Draże Lubań- Zajęcia dla dzieci i rodziców | Nasza kreatywna codzienność - Tuqtu | moja fotografia

  11. #11
    Chustomanka
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    1,081

    Domyślnie

    Gratuluję sukcesu! Bardzo się cieszę z pozytywnego zakończenia sprawy
    Ja też uważam, że forum jest po to, by pewne wątpliwości przedyskutować, znaleźć rozwiązania trudnych spraw.
    Mam nadzieję, że ten przypadek stanie się precedensem w reklamacjach i producenci nie będą lekceważyć klientów.

  12. #12
    Chustofanka Awatar kaka-llina
    Dołączył
    Oct 2009
    Miejscowość
    Rochester/Kent/UK
    Posty
    286

    Domyślnie

    Dobrze, że się dobrze skończyło... Ja też kupiłam kobalta (też w ramach zakochania w zdjęciu didkowym, tez za prawie ostatnie pieniądze) jednak od razu po otwarcie paczki coś mi ta cienkość nie odpowiadała i bardzo szybko zdecydowałam się zamienić!! I dobrze bo teraz widzę, że coraz więcj ich jest wystawianych na sprzedaż lub wymianę i pewnie teraz nie udało by mi się tak dobrze zamienić!
    Pozdrawiam i wiem,że raczej nowych didków juz nie będę kupować.. Jakoś się boję, wole stare limity...
    Alicja ( 18 08 09) Stasiu (13 09 12)

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •