no i tutaj mamy dwie strony medalu
bo producent ma prawo podejrzewać że przy zwykłym użytkowaniu nic się złego nie dzieje
i wtedy reklamacji nie uzna bo pewnie sobie klient palucha wsadził w jakiś konkretny sposób i mechanicznie sam sobie uszkodził chustę
ale
klient ma też prawo podejrzewać że, jak każdemu, wypadki producentom przy produkcji też się mogą zdarzać
i dany egzemplarz akurat się im "zwypadkował" przy produkcji
i dlatego przy wsadzeniu palucha mocniej w chustę, chusta się rozjechała
i po to też jest taki instrument jak reklamacja
"nie chcę chusty która przy mocniejszym naciągnięciu sięrozłazi"
co innego gdyby producent umieściłtakie info przy produkcie
"może się rozłazić ale nic to! upierz i powinno wrócić do stanu wyjściowego. a jak nie wróci to wtedy odsyłaj do reklamacji"
a przy tym indio chyba takiej notatki nie było