Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17

Wątek: co dla rocznego dziecka? nie mam doświadczenia z chustami :(

Mieszany widok

Chustonówka

Domyślnie co dla rocznego dziecka? nie mam doświadczenia z chustami :(

Dziewczyny,
    szukała trochę na forum, ale nie znalazłam dla mnie bezpośredniej odpowiedzi
    Mam córeczkę, która waży prawie 11 kg, do tej pory nie korzystałam ani z chust, ani z nosideł. Na początku byłam trochę nastawiona negatywnie do chust, ale to wynikało z mojej niewiedzy, teraz żałuję, ze wcześniej nie zgłębiłam tematu na pewno przy kolejnym dziecku chusta będzie od razu w wypraqwce

ale zmierzam do celu moja córeczka jeszcze nie chodzi, jeżdżę sporo samochodem i szukam chusty bądź nosidła, które mogłabym szybko założyć, nie zawsze chcę brać ze sobą wózek. Chciałabym, aby służyło mi nie tylko do momentu, aż moja córeczka zacznie chodzić Jedna z forumek (Ilonsa, jeszcze raz bardzo dziękuję ) jako niedoświadczonej mamie poradziła mi mei taia, ogólnie przypadł mi do gustu, ale chciałam jeszcze zorientować się czy są jakieś alternatywy (może kołowa)?
    Nie chciałabym wyrzucić pieniądzy w błoto kupując jakis niewypał

z góry dziękuję za pomoc
    Karolina

Chusteryczka

Domyślnie

wydaje mi się, że fajny też dla Was będzie pouch, ja też zaczęłam póżno przy pierwszym maluchu ( jakieś 9 miesięcy miał) i nam się pouch sprawdził suuperowo, jest mały, wygodny, nie zniechęci Cię do chust, a sobie sprawdzisz jakie to wygodne No i starszaki się nie buntują mimo nieprzyzwyczajenia do noszenia, bo zakłada się szybko, nie trzeba nic wiązać wrzucasz malucha tylko i gotowe po za tym starsze dzieci lubią pozycję na biodrze
    synek 2007 córol 2010 ​proszę nie cytuj moich zdjęć taka podstawa autonommii.

Chusteryczka Awatar kejti

Domyślnie

też myślę, że pouch to fajne rozwiązanie na szybko

Chustoguru Awatar pati291
    Miejscowość
    Szczecin

Domyślnie