umiecie porównać i doradzić? dodam tylko, że jestem niemal początkująca. pierwsze dziecko nosiłam tylko w elastyku kilkanaście razy a potem na biodrze w samoróbce z lnu.
umiecie porównać i doradzić? dodam tylko, że jestem niemal początkująca. pierwsze dziecko nosiłam tylko w elastyku kilkanaście razy a potem na biodrze w samoróbce z lnu.
nie wiem, jak z nośnością, pewnie porównywalna. ale nad standardowym hoppkiem trzeba się trochę namęczyć, żeby go porządnie złamać
Mama Zosi (XII.2008), Drobinki [*] i Maksa (V.2012)
Pochłonęło mnie życie,
więc w wirtualnym niebycie
pozostaję do odwołania.
ja mialam to i to
standardowy hopp dla mnie był za gruby i za krótki choc dlugosc standardowa w nati zawsze mi starcza
mam tez kolkowa Hoppa i jedst dla mnie najlepsza na swiecie wlasnie dlatego ze gruba
[*] i
Ignaś 07.04.2008 Staś 07.05.2013
Pisze z telefonu wiec czasami brakuje mi polskich liter
Mam w rękach obydwie, sztuki nówki, nigdy nie motane. Baaardzo porównywalne, choc dla mnie Hopp cieńszyCo do nośności nie wiem, nosiłam tylko w pasiaku Nati, w Hoppie tylko ultracienkim więc nie mam porównania.
www.lydialand.pl - Sklep - chusty Chimparoo, Hoppediz, LennyLamb, Nati, Felizzy, nosidła Bondolino, Tuli, Manduca, Hipseat, pieluszki wielorazowe, Goki, Bajo
Chimparoo - Wyłączny przedstawiciel chust Chimparoo.
Akredytowany Doradca Akademii Noszenia Dzieci
jak dla mnie Hopp wcale nie jest jakis strasznie gruby - ale ja mam takiego nowszego, może kiedyś były grubsze? Jak się zaczyna, to z każdą chustą będzie trzeba trochę powalczyć, żeby dobrze dociągnąć.
Z mojego monitora zieje wielka dziura - wybaczcie literówki
www.lydialand.pl - Sklep - chusty Chimparoo, Hoppediz, LennyLamb, Nati, Felizzy, nosidła Bondolino, Tuli, Manduca, Hipseat, pieluszki wielorazowe, Goki, Bajo
Chimparoo - Wyłączny przedstawiciel chust Chimparoo.
Akredytowany Doradca Akademii Noszenia Dzieci