Pokaż wyniki od 1 do 14 z 14

Wątek: Za luźny pouch jak duże zło?

Mieszany widok

Chustomanka Awatar larwunia
    Miejscowość
    Poznań

Domyślnie Za luźny pouch jak duże zło?

Mam XSkę, która oczywiscie jest za duża, ale na zimę, przy kurtkach będzie idealna. Z resztą na razie jeszcze nie nosimy, bo młody nie siedzi, a na kołyskę to już za duży kloc. No, ale po przymiarce to się tak zastanawiam, czy zbyt duży luz może faktycznie jakoś bardzo źle wpłynąć, bo mi się wydaje, że jednak w pouchu to trochę inaczej niż w chuście. Tutaj jest po prostu bardziej odchylony do tyłu, ale i tak ma podparte plecki , a i tak przy jego ciężarze za długo nosić nie będziemy. Nie wiem, nie znam się, tak głośno sobie myślę. Juz wiem, że pouch na spacery zimowe to nam stanowczo będzie za mało Co sądzą specjalistki na ten temat?
    Moje kochane chłopaki: G. 15.04.09 i A. 17.03.13

. Awatar mart
    Miejscowość
    warszawa

Domyślnie

niezależnie od tego w czym się nosi zasady są takie same - dzieć ma być przytulony do ciebie, nie powinien się kiwać na boki, kręgosłup powinien być podparty w sposób ciągły i stabilny.

czyli za duży pouch to jednak nie to. szczególnie dla dziecka niesiedzącego.

Chustomanka Awatar marushka
    Miejscowość
    ciągle w drodze (poznań-wawa)

Domyślnie

no więc duże zło ale....
    mój hs jest ciut za duży ale idealny do karmienia w miejscach publicznych. W mniejszym by się nie dało
    Mery&Mariu->Fifi&Lilu
    http://www.dpp.warszawa.pl/

Miejscowość
    Poznań

Domyślnie

Ok, dzieki, czyli zostanie nam na zimowe spacery, a najwyżej trzeba będzie poszukać czegoś mniejszego do domu.

Nurtuje mnie jeszcze taka kwestia, czy jeżeli teraz - prawie 6 miesięcy- jest nam za duży, to jest szansa, że dzieć mi dorośnie do niego za jakieś nie wiem kolejne 6 miesięcy? Nie mam totalnie wyobrażenia jak zmeinai się dopasowanie poucha do wagi i wieku dziecka

. Awatar mart
    Miejscowość
    warszawa

Domyślnie