Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 81

Wątek: Jaka chusta na zimę? //połączone

Chustonoszka
    Miejscowość
    WrocÂław

Domyślnie Jaka chusta na zimę? //połączone

Jestem jeszcze kompletnie zielona w kwestii "owijania" i czekam właśnie na swojego pierwszego didymosa (paski, bez dodatku wełny). Dzidziuś pojawi się na świecie lada moment - kwestia dni No i mam pytanie - jak takiego maluszka zabezpieczyć przed zimnem, gdy będziemy wychodzić na spacery? W końcu cała zima przed nami, a wolałabym jednak nie używac wóżka. W co ubrać dzidzię do chusty? No i jak nas oboje zabezpieczyć przed zimnem. Szukam Waszych domowych sposobów, bo niestety na kurtkę dla dwojga to raczej mnie nie stać. Jak sprawdza się polarowa osłonka Hoppendiza i w jakich warunkach można ją stosować?

Będę wdzięczna za wszelkie pomysły i rady

Chustonoszka
    Miejscowość
    krakow

Domyślnie

Hej,
    Mnie też zależało na niskim koszcie, dlatego poszłam do hipermarketu i tam gdzie najtańsze kurtki wyszukałam sobie męską kurtkę sportową (taką niby na narty) w rozmiarze XL, kosztowała 70 zł. To chyba nie tak dużo jak na kurtkę, wiem też że nie jest to jakaś rewelacyjna jakość, ale akurat zależało mi na tym, żeby była tania. Wyglądamy w niej całkiem zgrabnie.
    Kupując taką męską (albo dużą damską) trzeba tylko patrzeć, żeby rękawy nie były jakoś wyjątkowo długie, bo to akurat może przeszkadzać. Poszłam tam z dzieckiem w chuście i mierzyłam na nas obu, żeby mieć pewność, że zapnę kurtkę i nie będzie za wąsko. Pozdrawiam.

Chustonoszka
    Miejscowość
    WrocÂław

Domyślnie

fajerwerka_1 - a w co pakujesz dzidziola pod tę kurtkę? Kombinezon czy jakieś inne ustrojstwo?

Chustomanka
    Miejscowość
    Frankfurt nad Menem

Domyślnie

3 warstwy chusty i ty dobrze grzeja dziecko
    jesli bedziesz miala zapieta kurtke, to ubralabym malucha w 2 warstwy bawelnianych ciuszkow tylko, bez kombinezonu, bo sie przegrzeje