Pokaż wyniki od 1 do 18 z 18

Wątek: Kółkowa dałam fotki prośba o ocenę

Mieszany widok

Chustofanka Awatar Goswiek
    Miejscowość
    Warszawa

Domyślnie Kółkowa dałam fotki prośba o ocenę

Właśnie zamówiłam kółkową i mam pytanko. Madzię nosiłam na biodrze, jak już była dużo starsza. Przy maleństwie nie mam doświadczenia.

Maja ma 1,5 miesiąca, czy muszę ją nosić w kołysce tylko, czy można też jakoś już w pionie, coś jak w tej instrukcji http://site.peppermint.com/TMTSlingW...structions.htm

Wolałabym to drugie, nie wiem, czy będzie chciała w poziomie
    Ostatnio edytowane przez Goswiek ; 02-07-2009 o 18:11

Chusteryczka Awatar Kanga
    Miejscowość
    Warszawa,Mokotów

Domyślnie

w wiązanej nosisz w pionie tak? czyli wiesz jak mocno należy dociągać i jak to powinno wyglądać wszystko prawda ( podtrzymane plecy na całej długości, aż do podstawy czaszki, pozycja żabki czyli pupka niżej niż kolanka plecy wygięte w łuk

i na bioderko dla ułatwienia - czy znasz trick z podkładaniem "wałeczka" pod karczek w kieszonce??? ostatnio proponuje taki wałeczek często mamom z maluszkami na biodrze -sprawdza się przy mamach, które boją się o podtrzymywanie główki

Miejscowość
    Warszawa

Domyślnie

Aga, dzięki za odpowiedź. Noszę w pionie w wiązanej, starając się wszystko dobrze podociągać I poznałam już też patent z wałeczkiem, zawijam tam pieluszkę

To w kółkowej też mogę nosić w pionie i da się dobrze dociągnąć na takim maleństwie? Mam wrażenie patrząc na fotki, że tego materiału jest przecież mniej? No nic to, jak chusta przyjdzie to będę próbować, w razie czego się jeszcze zwrócę o pomoc

Chusteryczka Awatar ithilhin
    Miejscowość
    Płock

Domyślnie

pozycja w kolkowej na biodrze dla maluszka bardzo przypomina pozycje jak w wiazaniu "siodelko z petelka"
    http://www.chustomania.pl/online/chu...elko_z_petelka
    Gosia, mama trójki dzieci, żona jednego męża, posiadana przez dwa koty...

Chusteryczka Awatar Kanga
    Miejscowość
    Warszawa,Mokotów

Domyślnie