Tutaj była wada ukryta produktu reguluje to ustawa z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.Odpowiedzialność sprzedającego z tytułu niezgodności towaru z umową ma miejsce, gdy wada istniała w momencie zakupu towaru.
Ustawa mówi, że
Sprzedawca towaru, zawiadomiony o niezgodności towaru z umową powinien odpowiedzieć na skierowane do niego pismo w przeciągu 14 dni. Brak reakcji z jego strony oznacza, że roszczenia kupującego uznał za uzasadnione.
PRZECZYTAJ TO -->Nabywca towaru niezgodnego z umową może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę lub wymianę na nowy, chyba że naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Nieodpłatność ta oznacza, że koszty demontażu, transportu, robocizny, materiałów i ponownej instalacji również obciążają sprzedającego. Niemożliwość naprawy, wymiany lub znaczne koszty lub niedogodności takich czynności po stronie sprzedawcy, zwalniają go z tych obowiązków. To samo dotyczy kupującego, który może w takich okolicznościach żądać stosownego obniżenia ceny lub odstąpić od umowy. Od umowy nie można jednak odstąpić, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna. W tym momencie warto zauważyć, że powinno być dokładnie określone o jaką podstawę opieramy nasze roszczenia: gwarancję czy niezgodność towaru z umową. W tym pierwszym przypadku warunki często nie przewidują możliwości wymiany towaru na nowy, co w praktyce oznacza niekończące się naprawy towaru. Ostatecznie zawsze to konsument, a nie sprzedawca decyduje o podstawie żądań. Na Twoim miejscu napisałabym pismo, a w nim zawarła kiedy i gdzie miał miejsce zakup, kopia dowodu zakupu tuli, kolejno, że wada występująca w towarze wpływa na bezpieczeństwo użytkowania, że porównałaś z innymi tulami i tylko Twoja jest ŹLE USZYTA. Kolejno wskaż, że jest to wada ukryta. Powołaj się na ustawę i w ostatniej części wrzuć swoje roszczenia.
"Proszę o bezgotówkową naprawę towaru, jeżeli naprawa będzie miała wpływ na bezpieczeństwo proszę o wyminę towaru na nowy, pozbawiony wady. Jeżeli zgodnie z regulacją prawną nie uzyskam od Państwa odpowiedzi w terminie określonym ustawą proszę o zwrot pieniędzy za towar".
Wyślij listownie i na adres e-mail wyślij skan z informacją dnia takiego i takiego wysłane została została do Państwa reklamacja drogą listowną. Niech już działają.
Reklamacja musi być pozytywnie rozpatrzona, nie ma innej opcji

Ja przynajmniej bałabym się ją odrzucić znając konsekwencje prawne, (o wizerunkowych nie wspomne) gdyby do mnie trafiła
