Pokaż wyniki od 1 do 17 z 17

Wątek: Kurtka dla dwojga- jak wybrać?

Mieszany widok

Chustomanka Awatar diu
    Miejscowość
    Szczecin

Domyślnie Kurtka dla dwojga- jak wybrać?

Cześć, bardzo prosiłabym o radę: na co zwrócić uwagę przy wybieraniu kurtki dla dwojga? Potrzebuję kurtki na jesień i zimę. Noszę z przodu, na następny rok jesienią już będę nosić na plecach.
    W doborze kurtek jestem zielona. Nie wiem, jak dobrać rozmiar. Nie wiem, co jest na rynku. Czy są kurtki z gotowym panelem, bez chusty, czy tylko takie do noszenia z chustą?
    Polecacie jakieś modele?
    Chętnie przyjmę wszelkie wskazówki, dzięki.
    Jestem forumową bibliotekarką - akcja "Wędrujące książki"

Chustoguru Awatar HoliPoli
    Miejscowość
    Belgrad

Domyślnie

Wiążesz chustę a na siebie i dziecia zakładasz kurtkę - innej opcji nie widziałam

Jak chcesz nosić w przyszłym roku na plecach to musisz zwrócić uwagę na to jak się zakłada kurtkę z dzieckiem na plecy (no i żeby w ogóle miała taką opcję) - raczej takie co trzeba trafić dziecka głową w otwór są trudne w użytkowaniu samodzielnie i lepiej się się sprawdzają rozpinane na całej długości.

Jak i na jesień i zimę to fajną chyba opcją byłaby taka kurtka dwuwarstwowa: polar + przeciwdeszczowa albo po prostu oddzielnie kupić polar i np. softshell. No i zależy jak ciepłolubna jesteś.

Rozmiar wybierasz taki jak dla siebie normalnie - na dzieci albo jest przewidziane miejsce albo są wpinane panele.

I polecam wątek o najładniejszych kurtkach do noszenia, żeby nie wyglądać jak wieloryb

Chustomanka Awatar diu
    Miejscowość
    Szczecin

Domyślnie

dzieki

a próbowal ktos kurtek z allegro, sprzedawanych przez sklep haltex - cena niższa niż inne firmy, ale czy to nie tandeta jakaś?
    i szukam też informacji o kurtkach MaM Coat - nadają się na zimę?

Chustoholiczka Awatar letka
    Miejscowość
    Legnica

Domyślnie

Haltex to pentelka.
    Wracam
    Mama od 2011 roku

https://www.facebook.com/madebymamla