Pokaż wyniki od 1 do 20 z 22

Wątek: które?

Mieszany widok

Chustonówka

Domyślnie które?

dziecko skonczy 10 maja 8 miesiecy wazy ponad 8 kg, jeszcze nie siedzi ale juz prawie samodzielnie. Rozwazam Mei tai tula lub pathi ewentualnie ergonomiczne manduca lub tula. Prosze o pomoc.

Chustonoszka

Domyślnie

Nosidło najlepiej dopasować. Ja mam i tulę i manducę, w obydwóch mega wygodnie, ale czasem ani to ani to nie pasuje. Skąd jesteś? Masz gdzie zmierzyć?

Chustonówka

Domyślnie

własnie testuje pathi MT, jutro bede miec mozliwosc przymierzenia manduci, pozostałych 2 raczej nie mam jak i gdzie , nikogo nie znam kto by je posiadał jestem z Zielonej Góry. Nosidło udostepniła mi osoba która prowadzi warsztaty z chustonoszenia do testowania. Ergonimic chyba jest łatwiejsza i szybsza w zakładaniu poprzez klamry, MT wiązana , w ergonomicu chyba łatwiej sciagnać naciagajac pasy, tylko mam wrazenie ze klamry moga uwierać.

Chustonówka

Domyślnie

czy czarny kolor manduci bedzie latem stwarzał dyskomfort dla dziecka poprzez nagrzewanie? i czy one blakną?

Chustoguru Awatar Isolt
    Miejscowość
    Warszawa- Żoliborz

Domyślnie

manduki okropnie blakną. ale są super wygodne jak dla mnie lepsze niż Tula, mam obie
    Ignaś 07.2013
    Marynia 03.2015
    Hela 03.2018

BLW = Bobas Lubi Wypaćkanie

Chustonówka

Domyślnie

mam mozliwosc kupna w dobrej cenie manduce czarna turkusowa lub piaskowa która wybrac? pod wzgledem zachowania materiału? piaskowa jasna moze sie brudzić ale chyba działanie słonca najmniej widoczne?

Chusteryczka Awatar urticea
    Miejscowość
    Kraków

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez keiti78Zg Zobacz posta
    czy czarny kolor manduci bedzie latem stwarzał dyskomfort dla dziecka poprzez nagrzewanie? i czy one blakną?
    moja czarna nie stwarza

Cytat Zamieszczone przez keiti78Zg Zobacz posta