Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: jaką chustę wybrać

Chustonówka

Lightbulb jaką chustę wybrać

Hej dziewczyny,

jestem totalną nowicjuszką jeśli chodzi o chusty, tak właściwie byłam na nie ze względu na mój schorowany kręgosłup,
    ironia, ale własnie teraz ze względu na niego chcę kupić chustę
    mój maluszek ma 6 tygodni i cały czas domaga się noszenia i karmienia, a ja już nie wyrabiam z bólem pleców.
    Mój synek waży już prawie 6 kg, dlatego nie bardzo zdecydowałabym się na chustę elastyczna, a kółkowa mnie przeraża tym, że ramiona są obciążane.
    Więc myślę nad chustą tkaną, trzeba się będzie nauczyć wiązać.
    Potrzebuję tej chusty głównie do domu i do karmienia maluszka, więc nie powinna być gruba, a co do wyjść z chustą, to raczej będą sporadyczne. Zresztą dzieciaczka można ubrac grubiej.
    Jestem dość postawną kobieta i mam 1,7m, mój mąż też mógłby czasem maluszka ponosić, on nie jest duży wyższy ode mnie, ale za to jest dobrze zbudowany.
    Którą chustę mi polecacie i jakiego rozmiaru. Jak już pisałam potrzebuję jej głównie do karmienia w domu i do noszenia w domu, tak bym mogła ogarniać domowe obowiązki.
    Chusta nie musi być na całe życie, myślę, że z czasem jak mały podrośnie, to będę mogła sobie pozwolić na większą chustę.
    Z góry dziękuję za pomoc i prosiłabym o szybkie odpowiedzi, gdyż bardzo zależy mi na czasie, moje plecy mają już dość.
    Pozdrawiam

Chustoholiczka Awatar madzi

Domyślnie

dziecka nie karmimy w chuście - ryzyko zadławienia.
    A w kwestii pytań poleciłabym na początek chusty polskich producentów: Natibaby, LennyLamb lub Little Frog.
    rozmiar 4,6 lub 5,2 - bezpieczniej 5,2m

Chusteryczka Awatar owieczka33
    Miejscowość
    Warszawa BMW ;)

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez madzi Zobacz posta
    dziecka nie karmimy w chuście - ryzyko zadławienia.
    A w kwestii pytań poleciłabym na początek chusty polskich producentów: Natibaby, LennyLamb lub Little Frog.
    rozmiar 4,6 lub 5,2 - bezpieczniej 5,2m