hej, jestem początkująca i dopiero planuję chustowanie i oczywiście to dla mnie trochę czarna magia- czy takiego noworodka prosto ze szpitala można od razu nosić w chuście (kupiłam elastyczną) czy trzeba poczekać az będzie miał np parę tygodni?
Wersja do druku
hej, jestem początkująca i dopiero planuję chustowanie i oczywiście to dla mnie trochę czarna magia- czy takiego noworodka prosto ze szpitala można od razu nosić w chuście (kupiłam elastyczną) czy trzeba poczekać az będzie miał np parę tygodni?
Hej,
jak się nie będziesz bała i będziesz miała siłę to motaj :) A jak nie to można oddać ten pierwszy raz np tacie :)
Moja Basia zastała zawiązana jak miała trzy dni :D
na pewno będę się bała :-) bardziej się zastanawiałam czy to jest tylko kwestia mojego bania czy są np jakieś przeciwwskazania.
Jezeli dziecko zostanie wypisane ze szpitala jako okaz zdrowia - to nie ma żadnych ;)
Jeżeli coś (tfu tfu odpukać) będzie nie tak np z napięciem mięśniowym etc to najlepiej po konsultacji z doradcą/fizjoterapeutą/lekarzem (niepotrzebne skreślić...)
Hej. Ja pierwszy raz zamotalam w tydzien po porodzie i okazalo sie, ze nie taki diabel straszny ;)
Dziecie polubilo od razu, a ja moglam spokojnie sobie isc na spacer ze starsza cora, nie wybierajac miedzy porzuceniem wozka i gonieniem starszej (w razie czego..). Jedynie z uwag, co mi sie kojarzy to to, ze jezeli nie masz skontrolowanych bioderek u dzidzi, lepiej nie korzystac z wiazania- kolyski. Jesli juz wiadomo, ze bioderka sa ok to wtedy mozna tak nosic, aczkolwiek najlepsze dla malucha i tak jest noszenie w pozycji zabki.
Zycze duzo radosci z noszenia :)
nasze bioderka bardzo długo nie były prawidłowe. Lekarz kazał szeroko-zapieluchowane dziecko motać i tyle. No i najlepiej motania na żabkę
zamotałam 8 dnia, nie powiem miałam cykora (te nóżki takie chude były). dziecko przeszczęśliwe od razu zasnęło.
jeśli czujesz się na siłach to motaj:) ja Młodszą pierwszy raz do chusty zapakowałam jak miała 3 dni