Cześć!
Jestem nowa i dość zielona w temacie. Ale mam ochotę spróbować przy drugim synku. Doradźcie, co kupić, jak się uczyć wiązać? Bo gubię się okrutnie w natłoku firm, rodzajów chust...
Pozdrawiam!
Wersja do druku
Cześć!
Jestem nowa i dość zielona w temacie. Ale mam ochotę spróbować przy drugim synku. Doradźcie, co kupić, jak się uczyć wiązać? Bo gubię się okrutnie w natłoku firm, rodzajów chust...
Pozdrawiam!
Hmmm... wiesz nikt Ci od razu nie poda recepty na noszenie... po prost każdy lubi inaczej :p My zaczynaliśmy od elastyka od Pentelki kupionego na allegro, żeby sprawdzić czy się polubimy z noszeniem :) No i się polubiliśmy, więc szybciutko kupiliśmy tkaną LL, bo dziewczyna w okolicy sprzedawała b. tanio :) No i do dziś nosimy w tej LL (właśnie mąż usypia Anię), ale mamy też MT i poucha :)
edit: chusty różnią się nośnością, łatwością dociągania... poczytaj recenzje :)
edit2: no i zapraszamy do działu powitalnego :)
No właśnie nie bardzo wiem, co tu zrobić. Z tego co do tej pory doczytałam, to wiele mam zaczynało od elastyków. Nie oczekuję gotowej recepty noszenia, raczej prosze o poradę właśnie co kupic na początek, żeby spróbowac. Nieporadny ten mój post poprostu :)
rozgość się na forum:)
jest sporo wątków "co najlepsze na początek", poszukaj! na pewno znajdziesz wiele cennych rad.
najlepsze, co możesz zrobić, to spotkać się z doradcą albo pojechać na warsztaty/spotkanie klubu kangura, tam dziewczyny pokażą Ci wiele opcji na żywo:)
Skąd jesteś? Może w Twojej okolicy jest jakaś mama, u której mogłabyś wypróbować chustę? Synek już jest na świecie, czy jeszcze czekasz?
Jeśli będzie się rodził późną wiosną/latem, elastyka raczej nie polecam, ugotujecie się w nim (w elastyku na dziecku są trzy warstwy materiału, w tkanej wystarczy jedna - to jest różnica w ciepłe dni).
Napisz coś więcej o sobie, chętne do pomocy zawsze się znajdą ;)
a tak w ogóle: witaj! :D
witaj:) podpisuje sie pod karuskiem...
no i na poczatek my mielismy tkana LL blękitny poranek 4,6...