-
Witam :)
Witam,
Mam na imię Ala. Jestem mamą ponad dwuletniej dziewczynki, a obecnie czekamy na synka, który ma się pojawić początkiem kwietnia.
Córy niestety nie nosiłam w chuscie, ale przy drugim dziecku postanowiłam zobaczyć "z czym to się je"...
Przewertowałam forum i chyba zdecyduję się na zakup elastycznej Gabi, choć zastanawiam się jeszcze nad tkaną Nati...
Jak wspominałam, nie mam żadnego doświadczenia w temecie chustowym, więc jeśli uważanie mój wybór za chybiony, to dajcie proszę znać.
Przyznaję się, że żadnej chusty jeszcze w ręku nie miałam, ale mam nadzieję, ze się to niebawem zmieni :)
Mam nadzieję, ze przyjmiecie mnie do swojego grona...
Pozdrawiam
-
witaj :hello:
nie mam doświadczenia z elastykami, moje szkraby od urodzenia były noszone w tkanych. ale jedno jest pewne: cokolwiek wybierzesz, będziesz ucieszona, zwłaszcza przy takiej różnicy wieku :)
-
Witaj!Dla malucha elastyk jest ok.Gdy będzie cięższy lepiej sprawdzi się tkana.A zadowoleni będziecie oboje.Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie!
-
Cześć, z szeroko otwartymi ramionami przyjmujemy do naszego grona każdą zachustowana osobę i zamierzająca się zachustować.
-
Dziękuję za miłe przyjęcie :)
Na razie poczytam Was jeszcze sobie w celach szkoleniowych, a jak tylko dotrze moja chusta, zacznę ćwiczyć :)
Na pewno jeszcze nieraz będę Wam zawracać głowę pytaniami ;)
-
Witaj :hello:
miłego chustowania :mrgreen:
-
-
-
Witaj!
:hello:
Elastyki są ok, ale z własnego doświadczenia wiem, że jak się spróbuje choć raz z tkaną to później się śni o niej nocami :duh:
-
cześć :)
no to wsiąkniesz raczej :mrgreen:
-
Witaj :D miło Cię tu spotkać :D
-
Witaj i czuj się jak u siebie:hello::hello:
-
Hej!
Widzę że Kraków rośnie w siłę:lol:
-
witamy:) elastyk jest swietny dla takiego malucha, latwiej sie wiaze, tkana przydaje sie gdy dziecko jest ciezsze- wizanie tez szybko mozna opanowac. trzymamy kciuki za nowa chustomame i przyszlego chuscioszka:)
-
-